Opona przod XL600V

Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska kół.
Awatar użytkownika
miksol
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 138
Rejestracja: 18.04.2016, 13:25
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Skierniewice

Opona przod XL600V

Post autor: miksol »

Pytanie.
Dwie do wyboru 90/90R21 :
Mitas E09 nowa mam za 145,28
Pirelli MT60 nowa ale DOT2011 za 186,96

Ktora lepsza, co byscie wybrali?
Chodzi o jak najwieksza uniwersalnosc szosa/szuter/teren...
Awatar użytkownika
Cambriel
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 914
Rejestracja: 29.03.2012, 20:37
Mój motocykl: XL600V

Re: Opona przod XL600V

Post autor: Cambriel »

Dobre są stare trunki i skrzypce, dziewczyny mają być młode. :wink:
Może ten tekst ułatwi Ci podjęcie decyzji http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/j ... nowa/5dxsz
Test: Cambriel


Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Awatar użytkownika
Adam_M
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 790
Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła

Re: Opona przod XL600V

Post autor: Adam_M »

Zdecydowanie lepiej wziąć nową oponę z jak najmłodszym DOTem. Pamiętaj, że opony to jedyne co łączy Cię z podłożem. Na tym nie można zbytnio oszczędzać. Lepiej kupić tańszej firmy oponkę niż jakiegoś leżakowanego kapcia, który zaraz sparcieje i będzie niebezpieczny dla Twojego zdrowia.
Pisząc "tańszej firmy" nie mam na myśli od razu opon Duro, tylko to, że Mitas czy Sawa są tańszymi producentami niż Dunlop czy Pirelli, a jakość jest, tak myślę, porównywalna :)
XJ600N 94'->TA600V 96'
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość