Pytanie.
Dwie do wyboru 90/90R21 :
Mitas E09 nowa mam za 145,28
Pirelli MT60 nowa ale DOT2011 za 186,96
Ktora lepsza, co byscie wybrali?
Chodzi o jak najwieksza uniwersalnosc szosa/szuter/teren...
Opona przod XL600V
Re: Opona przod XL600V
Dobre są stare trunki i skrzypce, dziewczyny mają być młode.
Może ten tekst ułatwi Ci podjęcie decyzji http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/j ... nowa/5dxsz
Może ten tekst ułatwi Ci podjęcie decyzji http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/j ... nowa/5dxsz
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Opona przod XL600V
Zdecydowanie lepiej wziąć nową oponę z jak najmłodszym DOTem. Pamiętaj, że opony to jedyne co łączy Cię z podłożem. Na tym nie można zbytnio oszczędzać. Lepiej kupić tańszej firmy oponkę niż jakiegoś leżakowanego kapcia, który zaraz sparcieje i będzie niebezpieczny dla Twojego zdrowia.
Pisząc "tańszej firmy" nie mam na myśli od razu opon Duro, tylko to, że Mitas czy Sawa są tańszymi producentami niż Dunlop czy Pirelli, a jakość jest, tak myślę, porównywalna
Pisząc "tańszej firmy" nie mam na myśli od razu opon Duro, tylko to, że Mitas czy Sawa są tańszymi producentami niż Dunlop czy Pirelli, a jakość jest, tak myślę, porównywalna
XJ600N 94'->TA600V 96'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość