lukas1034 pisze: ↑22.03.2021, 14:41
potrzebna szybka rada, poluję na Continentale Trail Attack 3 i przód mam ogarnięty, ale tył mam do wyboru 120/90 TL (diagonal) albo 130/80 TT. Jest jakiś powód żeby brać jeden bądź drugi tył bardziej do XL650V?
Upewniam się: dętkę dobieramy pod rozmiar opony a nie felgi?
Tl ma nieco sztywniejsze boki od dętkowej. Dętka pod oponę, w 120/90 i 130/80 może być taka sama.
Panowie w transalpie 650 mamy fabrycznie oponę tylną 120/90-17. Czy ktoś zakładał rozmiar 130/80-17 który jest bardziej popularny? Czy będą występowały jakieś negatywne skutki przy takim rozmiarze?
Kilkadziesiąt tysi km zrobiłem na kilku kompletach Michelin Anakee Wild . Nie zauważam jakichś szczególnych objawów związanych z rozmiarem 130/ 80 17 .Czasem zmieniam na Michelin Sirsc i nie zauważam różnicy ale … może dla tego że jeżdżę i niemam czasu . Dodam , że ze 30tysi zrobiłem z plecaczkiem .