Problem moim zdaniem wymaga osobnego tematu, ponieważ zaniedbanie lub nieuwaga może doprowadzić do zatarcia silnika. Problem dotyczy przede wszystkim transalpa 650. Ale może też dotknąć 600-ki (widziałem już takie trampki) i 700-ki.
Mianowicie 600-ki mają wszystkie rurki wyprowadzone z tyłu ramy
Natomiast transalp 650 przeszedł lift i makaroniarze "trochę" poprawili japońskich inżynierów
Fot.Długi1
Korek do spuszczania kondensatu wraz z innymi rurkami puszczono z przodu ramy.
Przy jeździe miejsko-krawężnikowej i leśno-kłodowej łatwo przyciąć ten przewód lub stracić korek, a wtedy silnik zasysa podczas pracy kurz i skutkuje to zatarciem silnika. Polecam przerzucić tą rurkę z korkiem z tyłu ramy lub wsunąć ją o osłonę silnika, albo skrócić rurkę.
Proszę pilnować korka i okresowo spuszczać zbierający się kondensat w rurce odmy. Kondensat zbiera się częściej w zużytych silnikach lub w trakcie jazdy w deszczu). Jeździć, obserwować
Odma. Korek spuszczania kondensatu.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2518
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Odma. Korek spuszczania kondensatu.
Dominator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości