Honda TRANSALP 650, 2000r
Re: Honda TRANSALP 650, 2000r
tak się kończy TKC80 (niecałe 10,000 przebiegu, 85% asfalt)
Wrzucam, bo nie widziałem na forum fotki na ten temat. Może ktoś nie miał TKC i nie widział tego rodzaju ząbkowania.
(w centrum kadru przytarty ogranicznik)
Wrzucam, bo nie widziałem na forum fotki na ten temat. Może ktoś nie miał TKC i nie widział tego rodzaju ząbkowania.
(w centrum kadru przytarty ogranicznik)
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1430
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Honda TRANSALP 650, 2000r
yef pisze:tak się kończy TKC80 (niecałe 10,000 przebiegu, 85% asfalt)
Wrzucam, bo nie widziałem na forum fotki na ten temat. Może ktoś nie miał TKC i nie widział tego rodzaju ząbkowania.
(w centrum kadru przytarty ogranicznik)
Przełóż oponę odwrotnie do kierunku ,bieżnik się wyrówna podczas jazdy i przejedziesz jeszcze kilka tysięcy.
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
Re: Honda TRANSALP 650, 2000r
Tak słyszałem te historie o prawie 20 tys. na TKC. Ale, za krótka ma przygoda z motocyklizmem i skoro producent wymyślił, że TKC80 jest kierunkowa to nie będę kombinowałherni74 pisze: Przełóż oponę odwrotnie do kierunku ,bieżnik się wyrówna podczas jazdy i przejedziesz jeszcze kilka tysięcy.
teraz testuję TW301 z przodu.
Re: Honda TRANSALP 650, 2000r
Bieszczadzkie winkle, oślepiające słońce nisko nad horyzontem i ...
Kuźwa, przegapiłem TEN moment.
Kuźwa, przegapiłem TEN moment.
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 459
- Rejestracja: 27.11.2017, 14:01
- Mój motocykl: mam inne moto...
Re: Honda TRANSALP 650, 2000r
ach masz czego żałować ale pewno widoki petarda że nie zalookałeś
Re: Honda TRANSALP 650, 2000r
tak było
A dzisiaj...
Wiedziałem, że moi poprzednicy doprowadzili do korozji baku, jeden nawet zatkał kanał przelewowy bo mu ciekło. Ale dziś odprysnął kawałeczek lakieru i zaczęło się lać. (dobrze, że miałem taśmę izolacyjną w sakwie).
także, ten tego - kupie sprawny bak, najlepiej w kolorze Rich Red Metallic (r255)
(wybaczcie jakość foty - działałem w pospiechu)
A dzisiaj...
Wiedziałem, że moi poprzednicy doprowadzili do korozji baku, jeden nawet zatkał kanał przelewowy bo mu ciekło. Ale dziś odprysnął kawałeczek lakieru i zaczęło się lać. (dobrze, że miałem taśmę izolacyjną w sakwie).
także, ten tego - kupie sprawny bak, najlepiej w kolorze Rich Red Metallic (r255)
(wybaczcie jakość foty - działałem w pospiechu)
Re: Honda TRANSALP 650, 2000r
Przerwa zimowa się przedłużyła, ale już zacząłem coś działać. Szczęściem w nieszczęściu pogoda i brak czasu, i tak bym nie pojeździł.
Ok, po kolei.
Zbiornik został oddany do lokalnego speca od naprawy baków. Zrobił spaw w miejscu otworu plus dwa profilaktyczne obok gdzie odpadł lakier
muszę pomyśleć czym to najlepiej zabezpieczyć by korozja nie brała i w miarę przyzwoicie to wyglądało?
Wnętrze zbiornika zostało pokryte specjalną farbą tworzącą powłokę uszczelniającą i antykorozyjną. (to nie rdza na zdjęciu )
c.d.n.
Ok, po kolei.
Zbiornik został oddany do lokalnego speca od naprawy baków. Zrobił spaw w miejscu otworu plus dwa profilaktyczne obok gdzie odpadł lakier
muszę pomyśleć czym to najlepiej zabezpieczyć by korozja nie brała i w miarę przyzwoicie to wyglądało?
Wnętrze zbiornika zostało pokryte specjalną farbą tworzącą powłokę uszczelniającą i antykorozyjną. (to nie rdza na zdjęciu )
c.d.n.
Re: Honda TRANSALP 650, 2000r
Regulacja zaworów
Wydechowy na froncie:
- Listek 0.20 wchodzi z oporem, dobrze.
Pozostałe z przedniego cylindra:
- Listek 0.20 wchodzi z oporem, niedobrze. Trzeba dokręcić (norma 0.13 - 0.17)
ten po prawej podobnie.
Zawory tylnego cylindra w granicach normy.
Wydechowy na froncie:
- Listek 0.20 wchodzi z oporem, dobrze.
Pozostałe z przedniego cylindra:
- Listek 0.20 wchodzi z oporem, niedobrze. Trzeba dokręcić (norma 0.13 - 0.17)
ten po prawej podobnie.
Zawory tylnego cylindra w granicach normy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość