coś wyższego 4x4
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 83
- Rejestracja: 12.01.2012, 21:25
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: coś wyższego 4x4
A jeżeli chodzi o rav-kę ,crv lub hrv to który z nich ma jaki rodzaj napędu (stały, wisco, dołączany) jak jest z naprawą wałów napędowych w tej trójce?
Niby na rynku jest mnóstwo czteronapędówek ale nie ma w czym wybrać, może przedział cenowy 10-12tys jest za niski.
A co do foresterów ktoś napisał że źle znoszą gaz (lecą gniazda zaworowe, prowadnice) bo trochę widziałem w ogłoszeniach zagazowanych boxerków zarówno imprezę, forestera i outbacka 2,0- 2,5 bez odkurzacza. Co w nich głównie pada na LPG?
Niby na rynku jest mnóstwo czteronapędówek ale nie ma w czym wybrać, może przedział cenowy 10-12tys jest za niski.
A co do foresterów ktoś napisał że źle znoszą gaz (lecą gniazda zaworowe, prowadnice) bo trochę widziałem w ogłoszeniach zagazowanych boxerków zarówno imprezę, forestera i outbacka 2,0- 2,5 bez odkurzacza. Co w nich głównie pada na LPG?
- wilczek
- szorujący kolanami
- Posty: 1831
- Rejestracja: 05.03.2012, 13:45
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: coś wyższego 4x4
Głownie uszczelniacze zaworów . I na Lpg trzeba często regulować płytkami zawory , a to już poważna sprawa , bo pół auta trzeba rozebrać . Na samej benzynie spoko. Silniki 2.5 odpuść , nawet jesli nigdy nie miał gazu. To bardzo problematyczny silnik, bo to rozwiercona dwójka. Cieknie olej z dwóch miejsc i nic z tym nie zrobisz, bo trzeba by wymieniać co dwieście tysięcy blok silnika i dekle pokryw zaworów jednocześnie z nim, a to duża kasa. Tylko 2.0 bez turbiny ( osiągi lepiej niż dobre) lub najlepiej subaru 3.0 - występuje w outbacku - rewelacja , nie do zajechania. Pod warunkiem że nie wdychał podtlenku Lpg . Pierwsze dwie generacje ravek są z reduktorami nawet w automacie. Ale trafić dobry egzemplarz to jak wygrać w totka. Z 10 lat temu szukałem i mnie się nie udało, a sprawdziliśmy kilkanaście sztuk. Wtedy kupiłem subaru. Zobacz tego jeepka np : http://www.jeep.org.pl/forum/thread-63318.html kolejny: http://www.jeep.org.pl/forum/thread-63262.html Popatrz dalej , są , będą inne modele i rożne ceny. Wszystkie uczciwie opisane.
- Terrorr
- łamacz szprych
- Posty: 690
- Rejestracja: 10.07.2011, 14:13
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: coś wyższego 4x4
No i poczułem nowy typ klimatycznej maszyny jakim jest JEEP Od tygodnia posiadam model WG. Jak na razie żal mi z niego wysiadać, dziś po ~100km najchętniej bym wrócił po szczoteczkę do zębów żeby trasę zrobić dwa razyTerrorr pisze:Ja miałem krótkiego Galloperka 3.0 V6 Fajna i kimatyczna maszynka, technologicznie jak i komfortowo to tak przełom lat 80 i 90. Długo mi się po niem łezka się w oku kręci, niestety z dnia na dzień coś w silniku się porobiło i zaczął kopcić na niebiesko (na blacie miał 330kkm z czego ~180-190kkm na LPG, raczej miał tego więcej ). Nie mniej jednak kupuący zagwarantował mnie że będzie nim hasał po pomorskich lasach
Stajnia gościła: XL600V + DRZ400E + NX250
Stajnia gości: KTM 640 ADV
Stajnia gości: KTM 640 ADV
- wilczek
- szorujący kolanami
- Posty: 1831
- Rejestracja: 05.03.2012, 13:45
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: coś wyższego 4x4
znaczy pojeepany jesteś
- Terrorr
- łamacz szprych
- Posty: 690
- Rejestracja: 10.07.2011, 14:13
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: coś wyższego 4x4
Coś w tym jest, kilometry lecą jak szalone (już 700km od kupna, a to tydzień nie minął), najchętniej bym go nie zgaszał i jechał dalej przed siebie. Mam totalnie tą samą zajawkę jak pierwszego trampka kupiłemwilczek pisze: znaczy pojeepany jesteś
Stajnia gościła: XL600V + DRZ400E + NX250
Stajnia gości: KTM 640 ADV
Stajnia gości: KTM 640 ADV
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: coś wyższego 4x4
Nie wkurzajcie Jak już miałem kupić WG, to musiałem w busa zainwestować
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- poss'ter
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 931
- Rejestracja: 02.01.2013, 18:10
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: coś wyższego 4x4
Tutaj jest moje najukochańsze forum więc nie dziwcie się że właśnie tutaj muszę napisać że mnie też... pojeepało wujotem.Terrorr pisze: No i poczułem nowy typ klimatycznej maszyny jakim jest JEEP Od tygodnia posiadam model WG. Jak na razie żal mi z niego wysiadać, dziś po ~100km najchętniej bym wrócił po szczoteczkę do zębów żeby trasę zrobić dwa razy
Kurka, całkiem fajnie być pojeepanym
"NIE ŁAM SIĘ" - Wajdek
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: coś wyższego 4x4
Posster, Miłość do Jeepa albo się nie kończy ( dla wyrozumiałych) , albo przechodzi w nienawiść. Ja miałem europejską wersję WJta czyli WG. Niestety mimo ,że był śliczniutki i zapierdalał aż miło , oddałem w końcu za pół darmo za Patrola. Wyobraź sobie np. ,że mądre amerykusy wjebcyły czujnik od załączania światłą wstecznego w środek skrzyni biegów. Zamiast wymyślić prosty stycznik np. przy dźwigni biegów. Takich pierdół jest wiele, ale nie chcę Cię zniechęcać. Ja byłem Jeepnięty, teraz musiałbym być pojeepany ,że toto kupić. Oczywiście nikomu nie bronię szczęścia . Powodzenia życzę i mam nadzieję ,że jak każdy posiadacz auta będziesz się równo cieszył dwa razy - z zakupu jak i sprzedaży.
- poss'ter
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 931
- Rejestracja: 02.01.2013, 18:10
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: coś wyższego 4x4
Ech Harry... gdyby tylko były japońskie terenówki z dwoma mostami, blokadami i jeszcze z benzynowymi V-kami.HarryLey4x4 pisze:Posster, Miłość do Jeepa albo się nie kończy ( dla wyrozumiałych) , albo przechodzi w nienawiść. Ja miałem europejską wersję WJta czyli WG. Niestety mimo ,że był śliczniutki i zapierdalał aż miło , oddałem w końcu za pół darmo za Patrola. Wyobraź sobie np. ,że mądre amerykusy wjebcyły czujnik od załączania światłą wstecznego w środek skrzyni biegów. Zamiast wymyślić prosty stycznik np. przy dźwigni biegów. Takich pierdół jest wiele, ale nie chcę Cię zniechęcać. Ja byłem Jeepnięty, teraz musiałbym być pojeepany ,że toto kupić. Oczywiście nikomu nie bronię szczęścia . Powodzenia życzę i mam nadzieję ,że jak każdy posiadacz auta będziesz się równo cieszył dwa razy - z zakupu jak i sprzedaży.
Tzn zdarzają się rzadko... ale ich mała podaż i wysokie ceny skutecznie popchnęły mnie do skoku w bok.
ps. światła wsteczne raz mi działają, raz nie, jak to ten czujnik to wykrakałeś i masz bęcki
"NIE ŁAM SIĘ" - Wajdek
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: coś wyższego 4x4
ja mam i mosty i blokady, ale benzynowa 6tka. 4,2 benzyna w automacie . Patrol y60. Właśnie kończę go, ale zostaje zrobienie dodatków. Piękne. Co prawda to nie v8 i 4,7 ani 5,6 hemi, ale tys piknie gada.
A wsteczny.... a nie mówiłem.....
A wsteczny.... a nie mówiłem.....
- poss'ter
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 931
- Rejestracja: 02.01.2013, 18:10
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: coś wyższego 4x4
No to masz furkę gitara, takie auta to rodzynki, trzeba długo szukać i słono płacić... masz gdzieś na necie zdjęcia GRa i opis?HarryLey4x4 pisze:ja mam i mosty i blokady, ale benzynowa 6tka. 4,2 benzyna w automacie . Patrol y60. Właśnie kończę go, ale zostaje zrobienie dodatków. Piękne. Co prawda to nie v8 i 4,7 ani 5,6 hemi, ale tys piknie gada.
A wsteczny.... a nie mówiłem.....
"NIE ŁAM SIĘ" - Wajdek
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: coś wyższego 4x4
Jeśli jesteś na forum 4x4 to swego czasu były tam moje foty, ale imageshack się skundlił i poszło wszystko w cholerę.
- makumba
- łamacz szprych
- Posty: 638
- Rejestracja: 22.08.2013, 21:23
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik/Lublin
Re: coś wyższego 4x4
Temat powraca. Na tapecie disco czyli Land Rower Discovery I - ktoś coś może podrzucić w tej kwestii?
xl650v, drz 400
- bathory
- łamacz szprych
- Posty: 635
- Rejestracja: 20.12.2011, 15:48
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: coś wyższego 4x4
Ja bym mógł ale może się wstrzymammakumba pisze:Temat powraca. Na tapecie disco czyli Land Rower Discovery I - ktoś coś może podrzucić w tej kwestii?
A tak serio, fajny traktor. Teren mu nie straszny, konstrukcja prosta, rama mocna, blacha słaba. Trzeba zwracać uwagę na progi, nadkola, podłogę w bagażniku. Disco 1 można kupić po zrobionej blacharce albo takie do zrobienia. Inaczej się nie da. Jak już jeździ to jeździ bardzo fajnie, stały napęd 4x4, blokada dyfra i LO to w standardzie. 2,5 TDI tzw. 300 bardzo fajny silnik, jak na te gabaryty i w porównaniu do konkurencji bardzo ekonomiczny (w trasie można zejść poniżej 9 litrów). W środku sporo miejsca. Bywają w naprawdę super wersjach wyposażenia typu full skóra, klima, elektryka foteli etc. Jak jest opcja lepiej brać wersję bez szyberdachów - ciekną.
No i fajni ludzie jeżdżą Land Roverami - trochę jak z Trampkami Także forum i grupy wsparcia na FB są silną stroną posiadania tego auta. Dowiesz się wszystkiego o wszystkim aż w końcu zostaniesz mechanikiem
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: coś wyższego 4x4
kufa... gdybym nie miał na głowie remontu silnika w busie to brałbym tego Twojego jeepa Co tam za silnik siedzi?
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- ajzol
- osiedlowy kaskader
- Posty: 119
- Rejestracja: 07.08.2017, 17:47
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Pajęczno
Re: coś wyższego 4x4
Stety-niestety najmniejszy z palety.
Ale rym
Silnik 2068ccm, turbo diesel. Ten sam motor co w Renault 21, 25, Espace, Trafic. Generalnie XJ był opracowany we współpracy z Renault.
Ale rym
Silnik 2068ccm, turbo diesel. Ten sam motor co w Renault 21, 25, Espace, Trafic. Generalnie XJ był opracowany we współpracy z Renault.
- bathory
- łamacz szprych
- Posty: 635
- Rejestracja: 20.12.2011, 15:48
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: coś wyższego 4x4
To chyba najlepsza konfiguracja jeśli ktoś chce xja w oszczędnej wersji, czyli dieslu. Ponoć konstrukcja z tych idiotoodpornych co to pasterz gnu w Etiopii naprawi za paczkę prezerwatywajzol pisze:Stety-niestety najmniejszy z palety.
Ale rym
Silnik 2068ccm, turbo diesel. Ten sam motor co w Renault 21, 25, Espace, Trafic. Generalnie XJ był opracowany we współpracy z Renault.
Gdybym na takiego trafił jak szukałem auta to bym wziął
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1430
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: coś wyższego 4x4
bathory pisze:Ja bym mógł ale może się wstrzymammakumba pisze:Temat powraca. Na tapecie disco czyli Land Rower Discovery I - ktoś coś może podrzucić w tej kwestii?
A tak serio, fajny traktor. Teren mu nie straszny, konstrukcja prosta, rama mocna, blacha słaba. Trzeba zwracać uwagę na progi, nadkola, podłogę w bagażniku. Disco 1 można kupić po zrobionej blacharce albo takie do zrobienia. Inaczej się nie da. Jak już jeździ to jeździ bardzo fajnie, stały napęd 4x4, blokada dyfra i LO to w standardzie. 2,5 TDI tzw. 300 bardzo fajny silnik, jak na te gabaryty i w porównaniu do konkurencji bardzo ekonomiczny (w trasie można zejść poniżej 9 litrów). W środku sporo miejsca. Bywają w naprawdę super wersjach wyposażenia typu full skóra, klima, elektryka foteli etc. Jak jest opcja lepiej brać wersję bez szyberdachów - ciekną.
No i fajni ludzie jeżdżą Land Roverami - trochę jak z Trampkami Także forum i grupy wsparcia na FB są silną stroną posiadania tego auta. Dowiesz się wszystkiego o wszystkim aż w końcu zostaniesz mechanikiem
Tiaaaa mało pali bo często na holu wraca..... Bardzo półosie słabe ma landryna . Będąc kila razy na UA zawsze pękały i Patrol musiał holować do granicy.
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- makumba
- łamacz szprych
- Posty: 638
- Rejestracja: 22.08.2013, 21:23
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik/Lublin
Re: coś wyższego 4x4
Dzięki kolego! Byłem oglądałem Disco I i miałeś rację podłoga faktycznie do wymiany, nadkola i progi też. Rama wydawała się zdrowa, chociaż kielichy mocowania amortyzatorów z przodu też zjedzone - ale te były przykręcane na 4 śruby i chyba są wymienne. Buda zdrowa bo chyba amelinowa. Ogólnie wszystko chodziło silnik 2.5 TD odpalał bez problemu, napędy, mosty, blokada z reduktorem działały, trochę bujało i szumiało podczas jazdy ale chyba ten typ tak ma - jeździł jak traktor, może bardziej miękko ale dosyć głośno. Nieznaczne wycieki (zapocenia) na silniku przekładnia, dyfrach itp. też były ale bez przesady. Pytanie jak z tą podłogą czy to droga i kłopotliwa robota, czy zrobi to pierwszy lepszy ogarnięty majster? Samochód z końca produkcji Disco I - bodajże 98r., silnik, skrzynia, napędy wydają się ok, zarejestrowany cena... myślę że za 6500 by poszedł. Nie wiem czy się w to pchać?bathory pisze:Ja bym mógł ale może się wstrzymammakumba pisze:Temat powraca. Na tapecie disco czyli Land Rower Discovery I - ktoś coś może podrzucić w tej kwestii?
A tak serio, fajny traktor. Teren mu nie straszny, konstrukcja prosta, rama mocna, blacha słaba. Trzeba zwracać uwagę na progi, nadkola, podłogę w bagażniku. Disco 1 można kupić po zrobionej blacharce albo takie do zrobienia. Inaczej się nie da. Jak już jeździ to jeździ bardzo fajnie, stały napęd 4x4, blokada dyfra i LO to w standardzie. 2,5 TDI tzw. 300 bardzo fajny silnik, jak na te gabaryty i w porównaniu do konkurencji bardzo ekonomiczny (w trasie można zejść poniżej 9 litrów). W środku sporo miejsca. Bywają w naprawdę super wersjach wyposażenia typu full skóra, klima, elektryka foteli etc. Jak jest opcja lepiej brać wersję bez szyberdachów - ciekną.
No i fajni ludzie jeżdżą Land Roverami - trochę jak z Trampkami Także forum i grupy wsparcia na FB są silną stroną posiadania tego auta. Dowiesz się wszystkiego o wszystkim aż w końcu zostaniesz mechanikiem
xl650v, drz 400
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość