Nie, ten silnik to zupełnie nowa konstrukcja, ostatnio hindusi opracowali od podstaw dwie nowe jednostki 400ccm i 600ccm. Opracowali oczywiście zatrudniając europejskich fachowców.bosi pisze:...Jednak obawiam się, że angielska technologia z lat 40-50 (jest to prawdopodobnie rozwiert i płytka modernizacja Enfieldowskiej 350...
Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Bawi mnie archaiczny manualny kranik w nowym motocyklu, tak po prostu. Nawet jeżeli jest to wersja na rynek nie EU, czyli ze zwykłym gaźnikiem, to już trochę archaiczne rozwiązanie. W EU będą sprzedawane, z wtryskiem, słabsze i droższe. Normalka.
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Skoro już masz małego "pierdzika" to się nie dziwie - niech Ci służy
Ja też go raczej nie kupie, ale kształt moto misię podoa
Ja też go raczej nie kupie, ale kształt moto misię podoa
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Pchani reklamą pobujali się kilka lat po Himalajach i stwierdzili że trzeba zwiększyć w Bullecie prześwit hehe Dobry motek dla Indianina, twu, Indyjczyka, wróć, Amerykanina... A nie,Hindusa!
Wilq - jak Romet to Klasik w tej chwili, po co ci udawańce. Za 13-15kz to masz WR250R, pełnoprawny nowoczesny dual palący 2,7 na czarnym i 3-4 w terenie. Po załadowaniu w bambetle łikendowe będzie lżejszy i mocniejszy niż Romet ADV na pusto, nie wspominając o jakości i możliwościach.
A za 1-2kz idzie znaleźć koła supermoto co się w 15 min wymienia.
Wilq - jak Romet to Klasik w tej chwili, po co ci udawańce. Za 13-15kz to masz WR250R, pełnoprawny nowoczesny dual palący 2,7 na czarnym i 3-4 w terenie. Po załadowaniu w bambetle łikendowe będzie lżejszy i mocniejszy niż Romet ADV na pusto, nie wspominając o jakości i możliwościach.
A za 1-2kz idzie znaleźć koła supermoto co się w 15 min wymienia.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2689
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
A Ty to o ADV 125 czy ADV 250 piszesz? Ja ostatnio macałem 125 i całkiem przyjemne było to macaniewilq.bb pisze:Bosi masz kupe racji, ale i tak tego moto nie kupisz w PL. Nam zostanie wiekowa honda, ale rometa można sobie sprawić. To drugie całkiem poważnie piszę. Pomyśl tak do pyrkania na spokojnie - pali to ze 3 liry max, zwiedzasz sobie z wilqową prędkością (tzn czasem zapniesz tę trójkę ) i jest ftypkę.
Jak tylko się pojawi na pewno pojadę pomacać (szczególnie, że salon rometa mam zaraz obok arbajtu)
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Też miałem podobne odczucia.grad74 pisze: A Ty to o ADV 125 czy ADV 250 piszesz? Ja ostatnio macałem 125 i całkiem przyjemne było to macanie
Dwa ale tylko były - strasznie miękki przód (zmiana oleju plus może coś al'a patent z sprężynami zaworowymi i z głowy). Drugi, że jak to sprzedający (ex afrykaner) mówił, zapas kleju do gwintów trzeba kupić.
Poza tym wpytkę - zeznawał to na własnym przykładzie, bo używa adv'ła do dojazdów na rybki - za trochę ponad 5 kilo papiera - 600 ze sprawnym silnikiem i prostą ramą ciężko znaleźć w tych pieniądzach (wiem bo szukam). Żałuje, że na wiosnę sprzedałem "czornego", ale niech służy dzielnie aktualnemu właścicielowi.
WR-kę może i kupisz, ale w jakim stanie - tutaj masz sprzęt na gwarancji - do tego prosty jak nie powiem co.
Ponadto popatrz, że pół Azji i 3/4 Ameryki południowej na takich chińskich sprzętach popyla i co? Nic. Robią robotę, a że się częściej niż TA, czy AT....taki lajf.
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- bosi
- miejski lanser
- Posty: 375
- Rejestracja: 04.04.2012, 00:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Chciałbym podzielać Twój optymizm.trud pisze:Nie, ten silnik to zupełnie nowa konstrukcja, ostatnio hindusi opracowali od podstaw dwie nowe jednostki 400ccm i 600ccm. Opracowali oczywiście zatrudniając europejskich fachowców.bosi pisze:...Jednak obawiam się, że angielska technologia z lat 40-50 (jest to prawdopodobnie rozwiert i płytka modernizacja Enfieldowskiej 350...
Nie dziwi Cię jednak "zbieżność" "ciągu" 400-600 z ciągiem 350-500? I wygląd tych "nowych" silników?
'89 TA, '86 1VJ, '86 XT350, '06 XT660R (są), '93 TT250R, '96 DR650SE (były)
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Jedyne co je łączy to to, że mają jeden cylinder. Nowy silnik ma sześciostopniową skrzynię biegów. Rozrząd pędzony łańcuszkiem i po lewej stronie, w stosunku do poprzednika pędzonego popychaczami po prawej. Nowy 410 ccm ma 29 KM i 32 Nm (jest też info o 40 Nm), stary EFI 350 ccm 20 KM i 28 Nm, 60 ccm nie wygeneruje takiej różnicy parametrów. No i jeszcze jedno, stary to jednostka długoskokowa, nowy już nie, daje to mniejszą wagę i wysokość silnika.
Temat traktuję jako ciekawostkę, taki mieszacz na rynku. Przy cenie powyżej 20 kzł temat zupełnie bez szału. Teraz i tak wszyscy miłośnicy małych czekają na nowego KTM'a
Temat traktuję jako ciekawostkę, taki mieszacz na rynku. Przy cenie powyżej 20 kzł temat zupełnie bez szału. Teraz i tak wszyscy miłośnicy małych czekają na nowego KTM'a
- bosi
- miejski lanser
- Posty: 375
- Rejestracja: 04.04.2012, 00:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
OK, dzięki za konkrety.
'89 TA, '86 1VJ, '86 XT350, '06 XT660R (są), '93 TT250R, '96 DR650SE (były)
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- markom13
- dwusuwowy rider
- Posty: 198
- Rejestracja: 04.10.2015, 00:17
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Mazury -> UK
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Drugi film ,1:48 ,palenie gumy na ....trawie. Dobreeee
Zauwazyliscie jak dziwnie przy skokach nurkuje w przod ? Chyba srodek ciezkosci mocno przechylony w strone przodu .
Zauwazyliscie jak dziwnie przy skokach nurkuje w przod ? Chyba srodek ciezkosci mocno przechylony w strone przodu .
- bosi
- miejski lanser
- Posty: 375
- Rejestracja: 04.04.2012, 00:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Albo po prostu to nie jest FUL KROSmarkom13 pisze:Zauwazyliscie jak dziwnie przy skokach nurkuje w przod ? Chyba srodek ciezkosci mocno przechylony w strone przodu .
'89 TA, '86 1VJ, '86 XT350, '06 XT660R (są), '93 TT250R, '96 DR650SE (były)
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
No i pokazali, gdyby nie kufry to ładny, ale 182 kg i 24,5 KM
Press galery: http://indianautosblog.com/2016/02/roya ... ress-shots
Press galery: http://indianautosblog.com/2016/02/roya ... ress-shots
- Mazak
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 08.12.2011, 00:57
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Spalding/Warszawa
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
z wyglądu dupy nie urywa taki mix scramblera z enduro chyba miało być , ciekawe jak będzie dawał rade z eksploatacja bo może nadrobi swoją urode...
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
A lagi jak w Romecie. Niech se kupują w Indiach. U nas jest CRF250L w tym typie jak juz.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Royal Enfield ma jeszcze długą drogę przed sobą, by móc realnie konkurować z topowymi markami. Na razie to taka jakby ciekawostka.
Pytanie, czy CRF250L będzie dostępne jeszcze w przyszłym roku. Euro 4 i ABS może ją pozamiatać.
Pytanie, czy CRF250L będzie dostępne jeszcze w przyszłym roku. Euro 4 i ABS może ją pozamiatać.
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
W przyszłym roku ma wejsć Romcio ADV 400 już przetestowany w górach http://www.romet.pl/aktualnosc_Wyprawa_ ... tml?t=moto
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 845
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Widziałem toto na żywo - fakt, nie przyglądałem się. Oklejony logami sponsorów wyglądał jak jakiś Japończyk (tylko koła jakieś mniejsze).Kristobal pisze:W przyszłym roku ma wejsć Romcio ADV 400 już przetestowany w górach http://www.romet.pl/aktualnosc_Wyprawa_ ... tml?t=moto
A spotkanie miało miejsce w.... w miejscu widocznym w linku poniżej:
Ekipa Romet ADV
To ten na trzecim planie, bo żółty to na pewno nie był
Zajechałem tam po Rogaczu na parę dni, chłopaki - niezłe jajcarze
(Jak ktoś nie poznał miejsca, to jest to Bieszczadzka Przystań Motocyklowa).
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Nowy mały turystyk na szutry ze stajni Royal Enfield
Co to do jasnej ciasnej za kratka przy tylnym kole ?? http://www.carblogindia.com/wp-content/ ... 20x405.jpg
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości