Smar /serwis i konserwacja łozysk,trzpieni,piast

Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.
Awatar użytkownika
Dalti
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 512
Rejestracja: 12.05.2013, 18:16
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Smar /serwis i konserwacja łozysk,trzpieni,piast

Post autor: Dalti »

SMAR
Posiadam smar litowy-(firmy Silver Hook) Lithium Grease ,high temperature -15 to +135C EP2
Pytanie! Czy nadaje się do smarowania tulej ,łożysk ,trzpieni w kołach?
bo te które preferuje honda w serwisie:
-Molikote G-N paste
-Honda Moly 45
-Rocol paste są za 35f za tupke.
Co tam pchacie do piast?

Z góry dzięki za porady
Jak trzeba to oddam 0RhD+
50,rs125,dt,cbf600,XL600V,TT600R,530EXC,EXC250 2T...
Awatar użytkownika
ural2
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 423
Rejestracja: 16.06.2010, 21:32
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Dubiecko

Re: Smar /serwis i konserwacja łozysk,trzpieni,piast

Post autor: ural2 »

U nas pchamy smar łożyskowy do łożysk :grin:
Był "Król"- teraz jest "Królowa"
Fizolof
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 358
Rejestracja: 25.06.2013, 22:39
Mój motocykl: XL600V

Re: Smar /serwis i konserwacja łozysk,trzpieni,piast

Post autor: Fizolof »

Ja tam pcham co mam pod ręką :lol: Jakąś starą puszkę mam ze smarem litowym i jadę z tym.
Smar to smar... reszta to marketing :cool:
lub parafrazując znane powiedzenie: smar to smar, na ch*j drążyć temat :niewiem:
TA to nie prom kosmiczny
Awatar użytkownika
Dalti
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 512
Rejestracja: 12.05.2013, 18:16
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Smar /serwis i konserwacja łozysk,trzpieni,piast

Post autor: Dalti »

Mazidło które posiadam jest odpowiednikiem tego
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... ep-2-400-g
będzie ok


Fizolof pisze: TA to nie prom kosmiczny


Ale mój się toczy z gracją
Jak trzeba to oddam 0RhD+
50,rs125,dt,cbf600,XL600V,TT600R,530EXC,EXC250 2T...
msikora2
romeciarz
romeciarz
Posty: 22
Rejestracja: 14.03.2012, 12:13
Mój motocykl: XL600V

Re: Smar /serwis i konserwacja łozysk,trzpieni,piast

Post autor: msikora2 »

Nic ponad ŁT4-S3 nie jest Ci potrzebne:))
mirkoslawski
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2269
Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kielce

Re: Smar /serwis i konserwacja łozysk,trzpieni,piast

Post autor: mirkoslawski »

ale się uśmiałem z odpowiedzi na "zaczepny" temat :lol:

TA/AT to nie mechanizmy precyzyjne, gdzie czasem 0,05 mm stanowi problem (mam na myśli powłokę smaru) :wink: "Smar to smar", jak mądrze powiedział Fizolof - i jak dla mnie prace doktorskie nad firmami (markami) smarów do motocykli są zupełnie...hmm, jakby to powiedzieć - niepotrzebnym stukiem palcy o klawiaturę? :grin:

Smaruj Pan a Trampkiem zajedziesz - a jako smaru używać "smaru", co od "wieków" praktykuje rzesza mechaniorów :thumbsup:

Ale jak chcesz koniecznie - to proszę bardzo:

http://www.artis.tychy.pl/porady5.htm
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość