Od jakiegoś czasu zauważyłem głośniejszą pracę zestawu napędowego. Gdy tydzień temu jechałem z krynicy morskiej do białegostoku pojawiły się dziwne wibracje. Wczoraj zacząłem szukać przyczyny. okazało się że, zębatka zdawcza wygląda jak piła tarczowa . Łańcuch wgryzł się w zębatkę na 1,5-1,7 mm. i to wszystko po 9 kkm.
Łańcuch po tym przebiegu nie wykazuje najmniejszego zużycia-łańcuch DID G&B 525 ZVM2.
Czas na wypróbowanie sunstara.
Czy mieliście podobne problemy?
Zębatka jt padła po 9kkm
-
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1142
- Rejestracja: 01.06.2008, 23:11
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Leszno
Re: Zębatka jt padła po 9kkm
Może za mocny naciąg był ?
- Daniel 87
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 874
- Rejestracja: 19.06.2008, 13:30
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zębatka jt padła po 9kkm
ja zrobilem na jt wlasnie okolo 10 tys km i nie wykazywala zadnego zyzycia
Dla przyjaciół Buli
Sklep Motocyklowy "Twój Motocykl"- Zapraszam
Konstantynów Łódzki
886 474 474 od 10-18 tej.
obecnie BMW R100 Cafe Racer zbudowany na bazie R100RS 1980r
Junak M10 1961r
MZ ES250/2 1969
Jawa 353 1961r
Sklep Motocyklowy "Twój Motocykl"- Zapraszam
Konstantynów Łódzki
886 474 474 od 10-18 tej.
obecnie BMW R100 Cafe Racer zbudowany na bazie R100RS 1980r
Junak M10 1961r
MZ ES250/2 1969
Jawa 353 1961r
Re: Zębatka jt padła po 9kkm
ja tez mam u siebie jt z przebiegiem ok 10tysi i widze ze jeszcze dluuuugo pociagnie
Lanstralp
Re: Zębatka jt padła po 9kkm
Stary wątek, ale może jary.
Przeczytałem kilkanaście wątków, kilkadziesiąt stron związanych z napędem, a że sezon ogórkowy, to zadaję pytanie:
WYŻSZOŚĆ ZĘBATKI ZDAWCZEJ FIRMY
JT Sprockets
NAD
SUNSTAR
LUB ODWROTNIE.
A może
Tej zębatki nie porównujemy
Przeczytałem kilkanaście wątków, kilkadziesiąt stron związanych z napędem, a że sezon ogórkowy, to zadaję pytanie:
WYŻSZOŚĆ ZĘBATKI ZDAWCZEJ FIRMY
JT Sprockets
NAD
SUNSTAR
LUB ODWROTNIE.
A może
Tej zębatki nie porównujemy
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
- Daniel 87
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 874
- Rejestracja: 19.06.2008, 13:30
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zębatka jt padła po 9kkm
Oczywistym jest że zębatka oryginalna jest najlepsza. Jeśli chodzi o przebiegi jakie osiągniesz na poszczególnych zębatkach to są one takie same. Rożnica jedynie występuje w momencie gdy zaczyna Ci przeszkadzać terkotanie łańcucha opierającego się o zębatkę w JT i Sunstar. Pamiętaj że żadna zębatka zdawcza nie wytrzyma tyle co biorcza. Na jedną napędową musisz uwzględnić średnio 3 zębatki zdawcze.
Najważniejszą częścią eksploatacji napędu jest smarowanie, jak mówi stare porzekadło "nie smarujesz , nie jedziesz" Tak więc smaruj napęd co 500 km i po każdej jeździe w deszczu a będziesz się cieszył napędem grubo ponad 30 tys km.
Najważniejszą częścią eksploatacji napędu jest smarowanie, jak mówi stare porzekadło "nie smarujesz , nie jedziesz" Tak więc smaruj napęd co 500 km i po każdej jeździe w deszczu a będziesz się cieszył napędem grubo ponad 30 tys km.
Dla przyjaciół Buli
Sklep Motocyklowy "Twój Motocykl"- Zapraszam
Konstantynów Łódzki
886 474 474 od 10-18 tej.
obecnie BMW R100 Cafe Racer zbudowany na bazie R100RS 1980r
Junak M10 1961r
MZ ES250/2 1969
Jawa 353 1961r
Sklep Motocyklowy "Twój Motocykl"- Zapraszam
Konstantynów Łódzki
886 474 474 od 10-18 tej.
obecnie BMW R100 Cafe Racer zbudowany na bazie R100RS 1980r
Junak M10 1961r
MZ ES250/2 1969
Jawa 353 1961r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość