Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska kół.
musty pisze:Aktualnie jest promocja w 4bikes i można komplet MICHELIN SIRAC dostać za 580 zł.......
A jeździłeś na nich ?
Po 21kkm na siracach powiem że szmelc, na lekkim off właściwości anakee. Na mokrym asfalcie :
To już lepiej mitasy e07.Właściwości podobne, a dłuższe przebiegi.
A tak naprawdę to nie ma opon uniwersalnych. Chyba że te- anakee/TKC
witam wszystkich, tak czytam i przeglądam forum, szukam jakiś opon coby na mokrym asfalcie były dość przyczepne, bo z asfaltu rzadko zjeżdżam, myślałem o mitasach e07 ale tak różne są opinie. A cenowo to tak do 300-350zł bym chciał coś znaleźć, mówię głównie o oponie na tył. Bezdętkowe raczej wchodzą w gre.
no właśnie co do tych mitasów, jak się zachowują przy mokrym asfalcie? a co do jazdy w dogodnych warunkach pogodowych to lubię się składać w zakrętach i nie wiem czy te mitasy nie będą mi tego utrudniać
Na E07 nie miałem nigdy problemów ani w deszczu ani na sucho ale nie jestem jakimś ekstremalnym jeźdźcem. Dużo o Mitasach jest na afrykańskim forum bo mają tam fanklub i są opinie że można te oponki pozamykać. FANKLUB MITAS
Generalnie cena do jakość jak dla mnie jest super.
Na mokre polecają ludzie Anakee ale to już zupełnie inna półka cenowa więc coś za coś.
Podobają mi się mitas e08 ale z tego co wyczytałem są raczej odradzane. No ale jak da radę na e07 się w zakrętach bez problemu poruszać to czemu nie, jeszcze mam parę tys km do zastanowienia się nad wyborem.
Kacpik pisze:Interesuje mnie guma Dunlop Trailmax - jak to się trzyma na asfalcie, bo w terenie wiem że dobrze
- może ktoś słyszał jakieś opinie lub śmigał, dajcie znać, pozdrowionka
No właśnie - ma ktoś doświadczenie z tymi Dunlopami Trailmax bo nabyłem na wyprzedaży w Intermotors, mam je już na kołach ale nie wiem czego sie spodziewać na wiosnę?
_______________________________________________ Nie ma drogi do szczęścia. To szczęście jest drogą.
Budda Siddhartha Gautama
Trailmax zwykły na asfalcie spisuje się dobrze, tył przejechał u mnie ok 15kkm i już się prawie skończył. Szutry OK. Nie nastawiaj się na dobre trzymanie przodu w piachu, błocie czy na trawie.
Jak się nastawisz na latanie bo błocie to możesz skończyć tak:
dandan pisze:Trailmax zwykły na asfalcie spisuje się dobrze, tył przejechał u mnie ok 15kkm i już się prawie skończył. Szutry OK. Nie nastawiaj się na dobre trzymanie przodu w piachu, błocie czy na trawie.
Pozwole sobie nie zgodzic sie z Twoim zdaniem
Mam z przodu zwyklego trialmaxa 100/90 R19 z tylu Metzeler Enduro 4 ....kiedys z kolega wybralismy poszutrowac delikatnie i wjechalismy w wioske gdzie bylo sporo piachu .... nie mialem zadnego problemu ze sterownoscia. Na trawie tez nie bylo tragedii .... W bloto wjechalem raz ... ale zbyt malo miesa z tylu spowodowalo ze mialem problem z jazda.
Uwazam, ze zwykly trialmax poradzi sobie w niezdyt duzym piachu, malym blocie, generalnie delikatnym offie.
Mapet pisze:Są dwa rodzaje Dunlopa Trailmaxa:
- Trailmax zwykły bardziej nadający się w teren
- Trailmax D607 opona bardziej na szosę
Ten w teren to zdaje się numer bieżnika 604 ale kolo w Intermotors powiedział, że one już nie są produkowane. Planuję jeździć 70% szosa, 30% szutry...
A jak na mokrym asfalcie sprawują się te opony?
_______________________________________________ Nie ma drogi do szczęścia. To szczęście jest drogą.
Budda Siddhartha Gautama
Mapet pisze:Są dwa rodzaje Dunlopa Trailmaxa:
- Trailmax zwykły bardziej nadający się w teren
- Trailmax D607 opona bardziej na szosę
Ten w teren to zdaje się numer bieżnika 604 ale kolo w Intermotors powiedział, że one już nie są produkowane. Planuję jeździć 70% szosa, 30% szutry...
A jak na mokrym asfalcie sprawują się te opony?
Ten zwykly trailmax z przodu nie zawiodl mnie ani razu.
Kupilem ja nowa (niestety lezkowana z 2003 - moja wina ze nie spojrzalem na date) i zalozylem w 2007 na wiosne ... na koniec ubieglego sezonu po przejechaniu ponad 21000km zmieniam ja z innych powodow niz starcie bieznika:
- na bokach opony mikropekniecia
- pomiedzy klockami na czole opony mikropekniecia
Co z tego ze lezakowana i nowa ... skoro nie wiadomo w jakich warunkach ... moze na sloncu ?
Mam Mitasa E08 szosowa (bieżnik prawie jak anakee) z tyłu powiem tylko, jedno wielkie gówno. Na mokrym asfalcie wystarczy dodać gazu żeby już się ślizgać zaczeła. Więc nie polecam nikomu.