Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Z tymi filtrami powietrza to pierwsze słysze. Ja po ponad 12000 na jedej z ST tylko przedmuchałem filtry, bo na moje spokojnie sie nadawaly jeszcze. Mówcie co chcecie, ale ja po śmiganiu na AT po 3 mies ją sprzedałem, bo.... przereklamowany to sprzęt... Prawda, oba te motocykle prowadzą się różnie, każdy kupi to, co mu pasuje.
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5564
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Koledzy - może pozostawmy ten wątek jako zwykłą relację, dywagacje, zastanawianie się, a nie jako przepychankę czy udowadnianie wyższości jednego motocykla nad drugim
P.S. Na rozluźnienie. Dziś miałem straszny sen. Pojechałem na tor nowym motocyklem... Czopkiem... I na zakrętach, jadąc pełnią swych umiejętności i ograniczeń motocykla (z czego byłem niesamowicie dumny choć piekielnie zmęczony tą ekwilibrystyką) byłem z siebie niesamowicie dumny jak wiele da się wycisnąć ze sprzęta. Ale obróciłem się przez ramię i zobaczyłem, że jakieś enduro radzi sobie dużo lepiej a kierownik nic a nic się nie męczy... Przez resztę snu (i jazd na torze) snułem się na tym motocyklu (rozładowywał mi się dodatkowo aku) zastanawiałem się czemu ja swój motocykl zmieniłem na czopka i - cholera - dojść nie mogłem...
P.S. Na rozluźnienie. Dziś miałem straszny sen. Pojechałem na tor nowym motocyklem... Czopkiem... I na zakrętach, jadąc pełnią swych umiejętności i ograniczeń motocykla (z czego byłem niesamowicie dumny choć piekielnie zmęczony tą ekwilibrystyką) byłem z siebie niesamowicie dumny jak wiele da się wycisnąć ze sprzęta. Ale obróciłem się przez ramię i zobaczyłem, że jakieś enduro radzi sobie dużo lepiej a kierownik nic a nic się nie męczy... Przez resztę snu (i jazd na torze) snułem się na tym motocyklu (rozładowywał mi się dodatkowo aku) zastanawiałem się czemu ja swój motocykl zmieniłem na czopka i - cholera - dojść nie mogłem...
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Czyżby w snach , starczy wiek Cię prześladował
wojtekk pisze:Dziś miałem straszny sen. Pojechałem na tor nowym motocyklem... Czopkiem...
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
No to najwyższy czas żebym się ujawnił - bo przecież afrą jeżdżę, uwielbiam ją i czasem myslę że mam skłonności do fanatyzmu znanego u sąsiadów Sąsiadów, którzy masowo przesiadają się na dużego lub średniego KTMa, pragę zauważyć.
kamiltee - fajnie zacząłeś dywagacje i opis ST. Tak bym powiedział że obiektywnie całkiem Najciekawszą rzeczą jest to że i ty i jarek macie ST a przy tym zupełnie odmienne zdania na temat tych maszyn. Ja z kolei przesiadłem się Trampka więc mam też jakieś porównanie.
Jak sprzedałem Trampa to miałem mocny dylemat - Tenera czy Afryka. Przysiadałem się do obu motocykli - oba są bardzo dobre. Więcej - to są świetne motocykle. U mnie ostatecznie przeważyły takie kwestie - ogólna konstrukcja Afryki jest rozwinięciem Trampka, bardziej przemyślanym pod wieloma względami, co bardzo mi pasuje. Serwisowo - poprzednie motocykle to były hondy z silnikami V, bardzo je polubiłem, trochę poznałem i też mnie to przekonało. Dodatkowo, poznałem kilku lokalnych afrykanerów, przejechałem się na ich afrykach - i upewniłem się że to jest TO
Natomiast co mnie zniechęciło do tenery - otóż mity, że chla jak smok, że serwis trudny i drogi itp, itd. Teraz wiem że przynajmniej ich część to brednie i błędem było słuchanie się lokalnych znawców.. To co było ważną kwestią - to krótka kanapa w ST, a jeżdżę dużo z pasażerką. W AT cudu nie, ale jest lepiej. No i jednak trudniejsza dostępność wszelakich szpejów, akcesoriów do ST, bo ten motocykl jest u nas mniej popularny.
W tym momencie jedyne co mi się marzy to odchudzenie afryki o 30-40kg to byłby dla mnie wtedy ideał
Pozdrawiam
zimny
Wojtek - ja kiedyś miałem choppera takiego jak w podpisie. W sumie to nawet fajny tył i w dobrym stanie, tylko nie hamował (TA z jedną tarczą to były heble jak żylety po przesiadce z shadowki), nie przyspieszał, zawieszenie miało chyba skok 30mm, serwis był upierdliwy a branie zakrętów to była procedura a nie czynność Poza tymi "drobnymi" wadami to był całkiem dobry motocykl Nawet nie wiecie jaką radochę sprawiły po tym doświadczeniu słabe hamulce trampka, jego miękki wahacz, kiepskie zawieszenie i nie za mocny silnik Jeżeli wrócę do tego typu motocykla - to na późną starość, jak już będę miał problemy aby wsiąść na enduro-turystyka
kamiltee - fajnie zacząłeś dywagacje i opis ST. Tak bym powiedział że obiektywnie całkiem Najciekawszą rzeczą jest to że i ty i jarek macie ST a przy tym zupełnie odmienne zdania na temat tych maszyn. Ja z kolei przesiadłem się Trampka więc mam też jakieś porównanie.
Jak sprzedałem Trampa to miałem mocny dylemat - Tenera czy Afryka. Przysiadałem się do obu motocykli - oba są bardzo dobre. Więcej - to są świetne motocykle. U mnie ostatecznie przeważyły takie kwestie - ogólna konstrukcja Afryki jest rozwinięciem Trampka, bardziej przemyślanym pod wieloma względami, co bardzo mi pasuje. Serwisowo - poprzednie motocykle to były hondy z silnikami V, bardzo je polubiłem, trochę poznałem i też mnie to przekonało. Dodatkowo, poznałem kilku lokalnych afrykanerów, przejechałem się na ich afrykach - i upewniłem się że to jest TO
Natomiast co mnie zniechęciło do tenery - otóż mity, że chla jak smok, że serwis trudny i drogi itp, itd. Teraz wiem że przynajmniej ich część to brednie i błędem było słuchanie się lokalnych znawców.. To co było ważną kwestią - to krótka kanapa w ST, a jeżdżę dużo z pasażerką. W AT cudu nie, ale jest lepiej. No i jednak trudniejsza dostępność wszelakich szpejów, akcesoriów do ST, bo ten motocykl jest u nas mniej popularny.
W tym momencie jedyne co mi się marzy to odchudzenie afryki o 30-40kg to byłby dla mnie wtedy ideał
Pozdrawiam
zimny
Wojtek - ja kiedyś miałem choppera takiego jak w podpisie. W sumie to nawet fajny tył i w dobrym stanie, tylko nie hamował (TA z jedną tarczą to były heble jak żylety po przesiadce z shadowki), nie przyspieszał, zawieszenie miało chyba skok 30mm, serwis był upierdliwy a branie zakrętów to była procedura a nie czynność Poza tymi "drobnymi" wadami to był całkiem dobry motocykl Nawet nie wiecie jaką radochę sprawiły po tym doświadczeniu słabe hamulce trampka, jego miękki wahacz, kiepskie zawieszenie i nie za mocny silnik Jeżeli wrócę do tego typu motocykla - to na późną starość, jak już będę miał problemy aby wsiąść na enduro-turystyka
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Chciałbym dodać jeszcze, że dzięki lokalnym Twórcom forumowum dostęp do wszelkich akcesoriów do Super Tenery- idąc przez centralki, stelaże pod givi a alu, kilka typów gmoli i jeszcze kilku innych dupereli jest bardzo dobry
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Dokładnie Bartas! w artykułach sprzed 7-8 lat piszą, że trudno o akcesoria - co obecnie jest bzdurą. Pewnie: wybór jest mniejszy ale jest.
Jest to właśnie kolejny mit oprócz spalania, trudnego serwisu i pękających ram.
Jaro - mam takie wrażenie - trafił na jakiś wyeksploatowany egzemplarz i widzi problemy tam gdzie ich standardowo nie ma - ot choćby popychacz wałka biegów. Jak coś jest zużyte to się to wymienia. Jak czegoś nie ma to się nie psuje. I tyle. Oczywiście to jego subiektywne odczucia (czytałem ich więcej na xtzclub), ale właśnie z tego rodzą się kolejne mity... No i mam wrażenie, że jednak jest stronniczy na korzyść Hundy
Tak czy inaczej ja 15-20 letnie motocykle traktuję jako stare motocykle które wymagają cierpliwości i serca. Nigdy nie powiedziałem złego słowa o AT, ale chciałem skorygować wpisy niesprawiedliwe dla ST. Wszystko w temacie
Właściwie zazdroszę Jaro, bo chciałbym mieć i AT i ST - i takie dylematy jak on. i do tego DRZ400
a ze staroci: jakiegoś custom-scramblera, Junaka lub Enfilda 500, SR500 ... no i XT500 ło jezusicki, jeszcze kilka
Porównanie TA do ST jest jeszcze bardziej nietrafione "Klasowo" niż to (choć ciekawe dla ST) http://www.scigacz.pl/Yamaha,XTZ750,Sup ... 16746.html
czuj czuj - czuwaj
Jest to właśnie kolejny mit oprócz spalania, trudnego serwisu i pękających ram.
Jaro - mam takie wrażenie - trafił na jakiś wyeksploatowany egzemplarz i widzi problemy tam gdzie ich standardowo nie ma - ot choćby popychacz wałka biegów. Jak coś jest zużyte to się to wymienia. Jak czegoś nie ma to się nie psuje. I tyle. Oczywiście to jego subiektywne odczucia (czytałem ich więcej na xtzclub), ale właśnie z tego rodzą się kolejne mity... No i mam wrażenie, że jednak jest stronniczy na korzyść Hundy
Tak czy inaczej ja 15-20 letnie motocykle traktuję jako stare motocykle które wymagają cierpliwości i serca. Nigdy nie powiedziałem złego słowa o AT, ale chciałem skorygować wpisy niesprawiedliwe dla ST. Wszystko w temacie
Właściwie zazdroszę Jaro, bo chciałbym mieć i AT i ST - i takie dylematy jak on. i do tego DRZ400
a ze staroci: jakiegoś custom-scramblera, Junaka lub Enfilda 500, SR500 ... no i XT500 ło jezusicki, jeszcze kilka
Porównanie TA do ST jest jeszcze bardziej nietrafione "Klasowo" niż to (choć ciekawe dla ST) http://www.scigacz.pl/Yamaha,XTZ750,Sup ... 16746.html
czuj czuj - czuwaj
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Kamil, byłem przy naprawie dźwigni biegów w ST- śruba stanowiąca oś obrotu jest niebezpiecznie krótka, płytko wchodzi w obudowę silnika.
Gość, który to naprawiał po ok 2 godzinach miał rozrobione całe gniazdo i desperacji wszystko zaspawał
Nie krytykuję, bo sam już Trampka nie mam, tylko mam wrażenie, że słabo przemyśleli w jamasze akurat tą sprawę, bo przecież o uszkodzenie dźwigni, zwłaszcza w offie, nietrudno.
Pozdro
Gość, który to naprawiał po ok 2 godzinach miał rozrobione całe gniazdo i desperacji wszystko zaspawał
Nie krytykuję, bo sam już Trampka nie mam, tylko mam wrażenie, że słabo przemyśleli w jamasze akurat tą sprawę, bo przecież o uszkodzenie dźwigni, zwłaszcza w offie, nietrudno.
Pozdro
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Po przekulaniu kilkudziesięciu tys km na Tenerkach jeszcze nie słyszałem, aby był jakiś problem z dzwignią.. A miałem już kilka Tenerek (razem 6).
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
A mi się wydawało, że ktoś stronniczy to taki, który nie ma, a krytykuje
Ja kupiłem ST, żeby poznac ten motocykl i porównać. Przy AT też czasem kląłem jak coś robiłem, w TA musiałem ciąć śruby kątówką itd. Nie tyle jestem stronniczy co rzetelny w ocenie sprzętów, które do tego samego stopnia rozbierałem, tak samo jeździłem i porównuje te same elementy. Nie napisałem, że ST to dno, a AT to królowa Biorąc pod uwage same odczucia co do podzespołów to wiadomo, że dla ST plus to silnik, a dla AT to heble i zawias. A upierdliwości serwisowe i czasem jakieś utrudnienia to druga sprawa, którą się niewielu interesuje, bo np oddają sprzęt do serwisu.
Ja kupiłem ST, żeby poznac ten motocykl i porównać. Przy AT też czasem kląłem jak coś robiłem, w TA musiałem ciąć śruby kątówką itd. Nie tyle jestem stronniczy co rzetelny w ocenie sprzętów, które do tego samego stopnia rozbierałem, tak samo jeździłem i porównuje te same elementy. Nie napisałem, że ST to dno, a AT to królowa Biorąc pod uwage same odczucia co do podzespołów to wiadomo, że dla ST plus to silnik, a dla AT to heble i zawias. A upierdliwości serwisowe i czasem jakieś utrudnienia to druga sprawa, którą się niewielu interesuje, bo np oddają sprzęt do serwisu.
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
1) Stronniczy jest ten co chwali jedno bez względu na fakty, albo naginając fakty
2) Nigdy nie krytykowałem AT, więc to raczej mnie do mnie.
meritum:
Owszem - brak składanej końcówki - to minus.
btw: Kolega Trocin kupił za 20 zł dźwignię od DR i dospawał samą końcówkę
Widziałem glebę która wykrzywiła całą dźwignię i przy prostowaniu dolne mocowanie (oś) popychacza się ułamała... pierwszy mechanik wykręcił ukręconą śrubę i wkręcił nową. A Wy tu mówicie o jakimś rzeźniku co desperacko wszystko zaspawał... zrobił się z tego problem medialny - wiadomo: powtórzą trzy razy i będzie kolejny mit.
Ale po prawdzie: AT ma kilka rzeczy prościej pomyślanych. Fakt.
ps: stronniczość mam wrażenie wyszła np. przy regulacji zaworów "do których się tylko zagląda co 12 tkm"
Moja ST ma 75 000 km i przy drugiej regulacji (prawdopodobnie drugiej w całym jej życiu) zmieniliśmy 2 płytki, które kolega miał w skrzyneczce. A dla Ciebie "czekanie na płytki" to już wielka wada Podobnie jak sprawdzanie oleju - też: wielka wada.... no tak to jakoś odczytuję, może nietrafnie.
Wada - wadą: ale ile jedno i drugie ma zalet !!!
calusy
2) Nigdy nie krytykowałem AT, więc to raczej mnie do mnie.
meritum:
Owszem - brak składanej końcówki - to minus.
btw: Kolega Trocin kupił za 20 zł dźwignię od DR i dospawał samą końcówkę
Widziałem glebę która wykrzywiła całą dźwignię i przy prostowaniu dolne mocowanie (oś) popychacza się ułamała... pierwszy mechanik wykręcił ukręconą śrubę i wkręcił nową. A Wy tu mówicie o jakimś rzeźniku co desperacko wszystko zaspawał... zrobił się z tego problem medialny - wiadomo: powtórzą trzy razy i będzie kolejny mit.
Ale po prawdzie: AT ma kilka rzeczy prościej pomyślanych. Fakt.
ps: stronniczość mam wrażenie wyszła np. przy regulacji zaworów "do których się tylko zagląda co 12 tkm"
Moja ST ma 75 000 km i przy drugiej regulacji (prawdopodobnie drugiej w całym jej życiu) zmieniliśmy 2 płytki, które kolega miał w skrzyneczce. A dla Ciebie "czekanie na płytki" to już wielka wada Podobnie jak sprawdzanie oleju - też: wielka wada.... no tak to jakoś odczytuję, może nietrafnie.
Wada - wadą: ale ile jedno i drugie ma zalet !!!
calusy
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- kko
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 03.05.2010, 10:46
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
I taki stary i niedołężny będziesz w stanie skręcać tą armaturą ?zimny pisze:Jeżeli wrócę do tego typu motocykla - to na późną starość, jak już będę miał problemy aby wsiąść na enduro-turystyka
Później się dziwią, że motocyklem lasy wycinają...
"Nie trzeba być cynikiem, wystarczy, że rozumie się ludzi" - T.P.
XL 1000V SD02
XL 1000V SD02
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
na wszystko znajdzie się radazimny pisze:.... To co było ważną kwestią - to krótka kanapa w ST, a jeżdżę dużo z pasażerką.
poprzedni właściciel w Szwajcarii założył takie coś - samoróbka
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Owszem.
Da się dospawać składaną dźwignie, wstawić w zbiornik oczko, wymienić sprężyny na progresy, dołożyć kawałek siedzenia, wstawić dysze od Szwajcara itd itd. Tylko AT ma kilka rzeczy w standardzie BO jest różnica między posiadaniem fabrycznego sprzętu, który spełnia nasze kryteria, a między sprzętem, który musimy pod siebie bardziej dostosować
Dla mnie ideałem byłoby połączenie ST z AT
Da się dospawać składaną dźwignie, wstawić w zbiornik oczko, wymienić sprężyny na progresy, dołożyć kawałek siedzenia, wstawić dysze od Szwajcara itd itd. Tylko AT ma kilka rzeczy w standardzie BO jest różnica między posiadaniem fabrycznego sprzętu, który spełnia nasze kryteria, a między sprzętem, który musimy pod siebie bardziej dostosować
Dla mnie ideałem byłoby połączenie ST z AT
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Ale kto kupuje Afrę czy Teresę po to żeby jej NIE modyfikować i utrzymywać w 100% fabrycznym setupie? Każdy coś rzeźbi i to fajne jest
A patent z przedłużeniem kanapy ciekawy jak do kufra centralnego się wrzuci parę kilo to pewnie idzie na koło do 3 biegu
Przy najbliższej okazji namówię wojtkak cobyśmy się zamienili na parę godzin na motocykle i wszystko będzie dla mnie jasne
A patent z przedłużeniem kanapy ciekawy jak do kufra centralnego się wrzuci parę kilo to pewnie idzie na koło do 3 biegu
Przy najbliższej okazji namówię wojtkak cobyśmy się zamienili na parę godzin na motocykle i wszystko będzie dla mnie jasne
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5564
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Krótka kanapa w ST jest faktem i nic go nie zmieni Dla mnie to plus, bo nie lubię nikogo wozić, więc nie zwracałem uwagi na ten minus biorąc za pluskamilltee pisze:na wszystko znajdzie się radazimny pisze:.... To co było ważną kwestią - to krótka kanapa w ST, a jeżdżę dużo z pasażerką.
poprzedni właściciel w Szwajcarii założył takie coś - samoróbka
Ale chyba i tak się da jeździć patrząc na relacje Łysola, który z dziewczyną pojechał na Magadan.
Minusem takich modyfikacji jest potężna dźwignia jak się da ciężki centralny. Te kilka centymetrów w tył to jednak wielka różnica dla stelaża i w konsekwencji dla ramy.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Kanapa jest krótsza, bo motocykl jest krótszy (i ma większy prześwit) oraz ma dość solidny alu bagażnik ze śmiesznie małym schowkiem. Minusem jest to że kanapa jest oryginalnie przykręcona 2 konkretnymi śróbami, które są pod boczkami. Oczywiście można to przerobić na szybkozłączkę
Kanapa jest za to bardzo wygodna dla kierowcy - jechałem po 12-14 h ( z Kiel 1100 i z za Monachium1200km) jednym ciągiem i tyłek nie bolał (co do duporżnięcia o którym donoszą afrykanerzy niech się wypowie ktoś kto dłużej jechał na siedzeniach Hondy - ja nie).
Jeżdżę sam, więc mnie problem nie dotyczy - słyszałem, że problem bardziej nie jest w długości ale w tym, że pasażer się zsuwa - i na to też jest rada
siedzenia np od MX vulkana :
Wychodzi na to, że ST to sprzęt dla tych co lubią podłubać przy akcesoriach (ja lubię, mam co robić w zimę).
A AT są również różne "furie afrykańskie", i też trzeba dłubać - ale faktycznie (szczególnie RD07/A) ma więcej modyfikacji miłych użytkownikowi "w serii".
Cóż - wychodzi na to, że ST nie jest dla wszystkich ale dla pasjonatów, co mi osobiście odpowiada
Kanapa jest za to bardzo wygodna dla kierowcy - jechałem po 12-14 h ( z Kiel 1100 i z za Monachium1200km) jednym ciągiem i tyłek nie bolał (co do duporżnięcia o którym donoszą afrykanerzy niech się wypowie ktoś kto dłużej jechał na siedzeniach Hondy - ja nie).
Jeżdżę sam, więc mnie problem nie dotyczy - słyszałem, że problem bardziej nie jest w długości ale w tym, że pasażer się zsuwa - i na to też jest rada
siedzenia np od MX vulkana :
Wychodzi na to, że ST to sprzęt dla tych co lubią podłubać przy akcesoriach (ja lubię, mam co robić w zimę).
A AT są również różne "furie afrykańskie", i też trzeba dłubać - ale faktycznie (szczególnie RD07/A) ma więcej modyfikacji miłych użytkownikowi "w serii".
Cóż - wychodzi na to, że ST nie jest dla wszystkich ale dla pasjonatów, co mi osobiście odpowiada
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
-
- młody podróżnik
- Posty: 2269
- Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kielce
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Przypatrzcie się jeszcze przednim tarczom na adapterze, zawias przedni ma też regulację- ST Łojka z forum.
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Łojek (nasz guru-member) ma tam jeszcze kilka patentów
oczko
wieksze tarcze
owiewka rally, nowe lampy
dodatkowy schowek na narzedzia, nowy regulator
malowanie wzorowane się na mistrzowskim:
podobne malowanie ala replika od MX-Vulcana (dobre źródło zakupu sprowadzonych ST): https://picasaweb.google.com/1163843263 ... 8/XTZ75020
ps
1) jakby ktoś chciał poznać szczegóły ST lub wskazać jakąś część : https://picasaweb.google.com/1062838644 ... 6/SkAdanie
2) kanapa w detalach https://picasaweb.google.com/1163843263 ... NAPAXTZ750
oczko
wieksze tarcze
owiewka rally, nowe lampy
dodatkowy schowek na narzedzia, nowy regulator
malowanie wzorowane się na mistrzowskim:
podobne malowanie ala replika od MX-Vulcana (dobre źródło zakupu sprowadzonych ST): https://picasaweb.google.com/1163843263 ... 8/XTZ75020
ps
1) jakby ktoś chciał poznać szczegóły ST lub wskazać jakąś część : https://picasaweb.google.com/1062838644 ... 6/SkAdanie
2) kanapa w detalach https://picasaweb.google.com/1163843263 ... NAPAXTZ750
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Faken, ta Teresa była chyba na sprzedaż jakieś pół roku temu za coś około 8500zł. Piękna sztuka - przynajmniej wizualnie. A powiedzcie posiadacze ST - jak to jest z jej wysokością względem afryki rd07a? Pewnie z moimi 173cm mógłbym podyndać nogami na postoju
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość