Około 16 minuty zaczyna mówić o modyfikacjach silnika. Mówi wprost że słyszał ale nie zna powodów dlaczego 'wybuchają' ale powyżej 150 cm3 zmieniają korbowód, tłok, głowicę a co za tym idzie nie tylko średnicę cylindra ale i skok tłoka. Na końcu jeszcze jest wzmianka o zaworach, że głowice do modyfikacji są wyposażone we wszystko oprócz zaworów. Nie wspomina o ECU ale pewnie też jest modyfikowane po przeróbkach. No ale nawet gdybyśmy zagłębili się w technologię materiałową to i tak Honda nie sprzeda nam ct125 w europie.
Honda CT 125 Hunter Cub.
- janina
- wiejski tuningowiec
- Posty: 85
- Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Malbork
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2559
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: ZMY
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Kilka sztuk guldeny też ściągnęli: https://fourstrokebarn.com/en/product/h ... 5-new-red/
Gdzieś po necie lata też film z ct 125 z Francji.
Dla mnie powoli otwiera się okienko do Tajlandii
Gdzieś po necie lata też film z ct 125 z Francji.
Dla mnie powoli otwiera się okienko do Tajlandii
GO HUNT!
- janina
- wiejski tuningowiec
- Posty: 85
- Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Malbork
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Planujesz jechać? Z ciekawości jak rejestrować taki pojazd? Każdy posiada homologację i przy zakupie kopię wręczają. Dokument potrzebny podczas rejestracji w wydziale komunikacji.
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2559
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: ZMY
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Hunter przeszedł mały lifting (na filmie omówienie zmian od 5:30).
Fajfokloki nadal małe partie ściągają do siebie i jeżdżą:
https://www.facebook.com/groups/962096484652647/
Mój zielony orzeł wylądował
Fajfokloki nadal małe partie ściągają do siebie i jeżdżą:
https://www.facebook.com/groups/962096484652647/
Mój zielony orzeł wylądował
GO HUNT!
- Lukasz /adhd/
- przycierający rafki
- Posty: 1187
- Rejestracja: 02.09.2016, 02:51
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Testuję na miejscu
https://photos.app.goo.gl/CxTtLowSZRBbzjLT6
Co prawda niby jest pora "deszczowa", ale bywa krótki kapuśniaczek i potem full słońce
Łukasz
/Nie no niestety tylko parę tygodni wakacji/
Motorynka (Pony 50-M-3 ) --> SR-50 --> ETZ-251 X2 --> KLR-600 --> TDM-850 --> XL-1000V --> F-800GS--> KTM 990 R + 890 R
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 870
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Jakby stąd była normalnie.... CT125 w środowisku naturalnym
Gratki i szacun za determinację w dążeniu do celu
A moje jeździdło już ma 1550 km...
EDYTA:
Po prawej stara sosna, z której pobierano żywicę - mało już takich zostało, ta ma może i 200 lat. (tak na marginesie)
Gratki i szacun za determinację w dążeniu do celu
A moje jeździdło już ma 1550 km...
EDYTA:
Po prawej stara sosna, z której pobierano żywicę - mało już takich zostało, ta ma może i 200 lat. (tak na marginesie)
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2559
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: ZMY
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Pamiętam, jak na tej sośnie kubeczki były podwieszone...więc chyba już stary jestem
A na foto oczywiście świerki. też dorodne
Pozycja ok. na krótkie trasy. Raczej wyprostowana. Na asfaltach i w lesie większość skuterów będzie bardziej sprawna i wygodniejsza. Mi potrzebny mały motor czasem do bezdroży. Irytuje dźwignia zmiany biegów. Chyba każdego są na to jakieś patenty. Już załapałem trochę, jak obsługiwać skrzynię biegów i półautomatyczne sprzęgło.
A na foto oczywiście świerki. też dorodne
Pozycja ok. na krótkie trasy. Raczej wyprostowana. Na asfaltach i w lesie większość skuterów będzie bardziej sprawna i wygodniejsza. Mi potrzebny mały motor czasem do bezdroży. Irytuje dźwignia zmiany biegów. Chyba każdego są na to jakieś patenty. Już załapałem trochę, jak obsługiwać skrzynię biegów i półautomatyczne sprzęgło.
GO HUNT!
- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 870
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2559
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: ZMY
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Dotarłem...
Chciałby niejeden powiedzieć wracając z wyprawy
Silnik dzisiaj dostał nowy filtr oleju, nowy valvoline synpower 10w40 ma2 i magnes w korek spustowy, bo coś znalazłem w starym filtrze oleju.
Zdawcza dostała smar molibdenowy.
Płyn hamulcowy także zmieniony. Jeszcze się łapię na przyzwyczajeniu do zmiany biegów w starym stylu. ALE jest już ok. Zajrzałem też do narzędziówki i było Coś trzeba będzie pomyśleć o jakiejś kibelrurze.
Kilka słów podsumowania:
Hunter miał mi zastąpić lukę w garażu po skuterze sh 125i, w którym irytował mnie brak kopajki i wiecznie zasyfiony filtr powietrza po moich bezdrożach. Ale skut był naprawdę świetny! Gdybym mieszkał w mieście to pewnie do dzisiaj bym nim jeździł.
Mam 180 cm wzrostu i trzymam ok. 80 kg wagi. Siedzę na motorku na samym końcu siedzenia. Układ dźwigni biegów i kopajki nie pozwala na swobodne przesuwanie stóp na podnóżkach. Prawa noga przesunięta do tyłu-naciskanie kopajki podczas jazdy. Po dłuższej jeździe mam potrzebę rozruszania kolan. W skuterze można było mieć kilka pozycji. W CT tylko jedna pozycja na nogi.
Słaba widoczność w oryginalnych-okrągłych lusterkach. Założyłem lusterka od crf1000 i wreszcie lepiej widzę z tylu.
Silnik lekko dychawy, ale jakoś jedzie... Komfortowa prędkość licznikowa między 60-85. Powyżej już się mocno męczy. Sh 125 radził sobie lepiej. Nie dziwię się, że często huntera przerabiają na 148 ccm. Spalanie poniżej 2l na setkę przy dynamicznej jeździe. Skrzynia biegów wymaga długiego czasu na naukę. Silnik cichy przy normalnej jeździe, trochę metalicznie szumiał podczas docierania. Po zmianie oleju jest ok. Słychać też łańcuch. Skut tego nie miał, ale kręcił się nonstop w wysokich obrotach-kwestia do przyzwyczajenia. Pali na pycha, z kopajki i na rozrusznik! Bomba! Światła mijania po regulacji takie sobie. Spodziewałem się czegoś duuużo lepszego z lampy LED. A tu jest poniżej przeciętnej. Drogowe już lepiej, bo świecą razem z mijania.
Zawieszenie takie se. Tył komfortowy, ale przód to tragedia. Coś tam niby pracuje, ale kierownica sztywno przykręcona do półki wali po łapach. Hamulce bardzo dobre, czuć pracę abs z przodu.
Platforma ct 125 jest podobna do dax i super cub. Zachęcam do spróbowania tych motorków. Można się pokusić o stwierdzenie, że monkey to motorynka. A hunter cub to komarek. Szkoda, że u nasza motoryzacja nie poszła w tą stronę.
Mnóstwo ludzi zwraca na ten motorek uwagę. Spotkałem się z wieloma pozytwnymi reakcjami na mieście od innych motocyklistów, młodzieży, starszych panów i kobiet w ciąży
Ponoć honda ma zupełnie zrezygnować z motocykli spalinowych w klasie 125ccm
Na tę chwilę w Polsce są trzy sztuki.
Dwie czerwone sztuki w Warszawie+ moja zielona.
Ostatnio zmieniony 16.10.2024, 08:21 przez Artek, łącznie zmieniany 1 raz.
GO HUNT!
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 866
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Honda CT 125 Hunter Cub.
Trzeba było brać czerwoną - byłaby szybsza
Pocieszna ta Honda
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość