Motocykl na sprężone powietrze.
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 430
- Rejestracja: 17.03.2010, 14:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: B.B /Bydgoszcz. Hovden i Setesdal. Norge
Re: Motocykl na sprężone powietrze.
"choinka o zapachu benzyny na szybie" o kur...
Trampuś wiadomo...
Suzuki Jimny "kurczak"
Ford Focus "foczka"
Wiatr we włosach,w oczach łzy a na blacie cztery trzy
Suzuki Jimny "kurczak"
Ford Focus "foczka"
Wiatr we włosach,w oczach łzy a na blacie cztery trzy
- robii23
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 804
- Rejestracja: 02.11.2010, 22:42
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Motocykl na sprężone powietrze.
Ja widziałem takie silniki w akcji i słyszałem. Niestety nic pięknego w ich bżmieniu nie ma.
Ordynarnie pierdzą i tyle
We Francji o ile się nie mylę, jeździły/jeżdżą takie małe micro vany po miastach. Było to kiedyś na youtube.
Zasięg był mniej niż skromny chyba coś koło 50km.
Ale z innej beczki, to ja ma raczej nadzieję że nasz silnik benzynowy przejdzie kiedyś rewolucję poprawiając swoją
efektywność. Obecnie przeciętny silnik ma 15% sprawności. A wczoraj chociażby był pokazany projekt zupełnie innego
prostego silnika (działającego) z efektywnością 60%. Z 600cm3 spokojnie można wyciągnąć ponad 130KM i dużo wyższy Nm.
Wszystko w nim było na +: waga, prostota działania itd, ekologia i ekonomia też.
A wracając do LPG to wg. mnie dobre podejście to kupować auto (silnik) takie które wiadome jest że lubi gaz i tyle. Ja tak kupowałem każde auto (3) i zrobiłem 300-400tys. i jedynie co mi padło to komputer gazu po 8 latach koszt 200zł.
Ordynarnie pierdzą i tyle
We Francji o ile się nie mylę, jeździły/jeżdżą takie małe micro vany po miastach. Było to kiedyś na youtube.
Zasięg był mniej niż skromny chyba coś koło 50km.
Ale z innej beczki, to ja ma raczej nadzieję że nasz silnik benzynowy przejdzie kiedyś rewolucję poprawiając swoją
efektywność. Obecnie przeciętny silnik ma 15% sprawności. A wczoraj chociażby był pokazany projekt zupełnie innego
prostego silnika (działającego) z efektywnością 60%. Z 600cm3 spokojnie można wyciągnąć ponad 130KM i dużo wyższy Nm.
Wszystko w nim było na +: waga, prostota działania itd, ekologia i ekonomia też.
A wracając do LPG to wg. mnie dobre podejście to kupować auto (silnik) takie które wiadome jest że lubi gaz i tyle. Ja tak kupowałem każde auto (3) i zrobiłem 300-400tys. i jedynie co mi padło to komputer gazu po 8 latach koszt 200zł.
- Czerwony
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 12.03.2011, 02:27
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Warszawa - Wola
- Kontakt:
Re: Motocykl na sprężone powietrze.
I dochodzimy do sedna sprawy - jak ktoś sobie kupi np. takiego opelka astre to jak założy gaz to doskonale będzie wiedzieć co to jest serwis i chyba pozna wszystkie w okolicy ;-). Trza po prostu wiedzieć co z gazem się lubi a co nienawidzi.robii23 pisze:A wracając do LPG to wg. mnie dobre podejście to kupować auto (silnik) takie które wiadome jest że lubi gaz i tyle. Ja tak kupowałem każde auto (3) i zrobiłem 300-400tys. i jedynie co mi padło to komputer gazu po 8 latach koszt 200zł.
- kko
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 03.05.2010, 10:46
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Motocykl na sprężone powietrze.
Jakieś konkretne, sprawdzone przykłady ?Czerwony pisze: Trza po prostu wiedzieć co z gazem się lubi a co nienawidzi.
"Nie trzeba być cynikiem, wystarczy, że rozumie się ludzi" - T.P.
XL 1000V SD02
XL 1000V SD02
- Vocatio
- miejski lanser
- Posty: 360
- Rejestracja: 11.03.2010, 10:51
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Kluczbork
Re: Motocykl na sprężone powietrze.
Jeżdziłem golfem I, citroenem BX (przez 3lata nie widział kropli benzyny - palił nawet poniżej -10st), jeżdżę laguną I wszystko na LPG.kko pisze:
Jakieś konkretne, sprawdzone przykłady ?
Żeby jeździć - raz do roku regulacja i wymiana filtru + tankowanie w lagunie wymieniłem w tamtym roku reduktor (mimo iż nie było to niezbędne).
I znowu generalizujemy - teść miał astrę 1,6 na gazie. Spalanie w granicach 6l i jedynym problemem były blachy - jak to w oplach nie chciało mu się łatać więc sprzedał choć ciężko się zastanawiał właśnie ze względu na tą jazdę za grosze.Czerwony pisze:I dochodzimy do sedna sprawy - jak ktoś sobie kupi np. takiego opelka astre to jak założy gaz to doskonale będzie wiedzieć co to jest serwis i chyba pozna wszystkie w okolicy . Trza po prostu wiedzieć co z gazem się lubi a co nienawidzi.
Problemy są co najwyżej jak ktoś oszczędza na instalacji, bądź auto ogólnie jest wychłechtane
A tak na marginesie, zaraz mod będzie musiał ciąć temat bo jesteśmy już daleko od motocykli na powietrze
_____________
XL 600VN '92r (kiedyś)
XL 600VN '92r (kiedyś)
- Bolek
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1127
- Rejestracja: 30.09.2008, 20:39
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Libiąż
Re: Motocykl na sprężone powietrze.
Chyba jakaś pomyłka astra 1,6 przy oszczędnej jeździe wciąga 7-8 litrów wachy a co dopiero gazu.Vocatio pisze: teść miał astrę 1,6 na gazie. Spalanie w granicach 6l
Mój Kangur 1.4 jeszcze poniżej 8 litrów nie zszedł a benzyny palił 5-6,do tego jeszcze teraz rozruch też mam benzynowy co finansowo też nie jest bez znaczenia.
Jeśli ktoś dużo jeździ to faktycznie warto,ale do 10k w roku to szybciej bryka padnie niż się inwestycja wróci .
Vocatio pisze: A tak na marginesie, zaraz mod będzie musiał ciąć temat bo jesteśmy już daleko od motocykli na powietrze
"Motocykle na powietrze" ...jak to w ogóle brzmi blee Mam nadzieję, że to będzie tylko alternatywa dla naszych kochanych silnikowców
Jak się smucisz to jesteś smutas a jak się kłócisz to jesteś ....☺
- Vocatio
- miejski lanser
- Posty: 360
- Rejestracja: 11.03.2010, 10:51
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Kluczbork
Re: Motocykl na sprężone powietrze.
To nie pomyłka, też nie wierzyłem, ale jak byłem zmuszony pożyczyć to z radością uwierzyłem, ale to auto praktycznie koło komina się nie kręciło. Teść jeździł nim do roboty ok 50km w jedną stronę.Bolek pisze:Chyba jakaś pomyłka astra 1,6 przy oszczędnej jeździe wciąga 7-8 litrów wachy a co dopiero gazu.Vocatio pisze: teść miał astrę 1,6 na gazie. Spalanie w granicach 6lVocatio pisze:
_____________
XL 600VN '92r (kiedyś)
XL 600VN '92r (kiedyś)
- gerard
- łamacz szprych
- Posty: 695
- Rejestracja: 08.03.2009, 01:40
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: Motocykl na sprężone powietrze.
idea ciekawa, podobno dźwięk prawie że normalnego silnika, a zapach spalin, no cóż dla wielbicieli motorów byłyby dystrybutory z powietrzem. . . zepsutym
i tak :
zapach dwu suwa
zapach E 95
zapach racing 99+
i tak :
zapach dwu suwa
zapach E 95
zapach racing 99+
- jedras
- łamacz szprych
- Posty: 648
- Rejestracja: 14.07.2008, 21:16
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Maastricht, Netherlands
- Kontakt:
Re: Motocykl na sprężone powietrze.
Obecnie silniki spalinowe mają sprawność na poziomie 0.25-0.4. Nie zmienia to faktu, że jest to nadal niewiele.robii23 pisze: Obecnie przeciętny silnik ma 15% sprawności.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość