mclaren pisze:Dzień dobry,
zapraszam do do zakupu zębatek i rozwiązania swojego problemu z wałkiem zdawczym i zębatką w motocyklach:
- przetestowane, posiadają wymagany luz w obu płaszczyznach (pływająca zębatka),
- przed montażem należy posmarować wałek specjalnie dedykowanym smarem którego nie radzę zamieniać na inny "podobny" - bo nie będzie taki. Kontrować co najmniej 2 razy w sezonie. I w razie potrzeby (kiedy jest suchy wałek) zdemontować całość posmarować i założyć. NIe polecam kombinowania i wtryskiwania tam strzykawką smaru tylko demontaż i ponowny montaż.
- za każdym razem przy montażu polecam końcówki śrub montażowych zamoczyć w specjalnym kleju i też stosować raczej ten dedykowany.
- nazwy podam przy kontakcie telefonicznym.
Zastosowanie:
1. Model:
HONDA 650 XRV650 AFRICA TWIN RD03 1988-1989
HONDA 600 XL 600 V TRANSALP 1989-1990
HONDA 600 XL 600 V TRANSALP 1991-1993
HONDA 600 XL 600 V TRANSALP 1994-1996
HONDA 600 XL 600 V TRANSALP 1997-1999
HONDA 650 XL 650 V TRANSALP 1999-2007
HONDA 700 XL 700 V TRANSALP 2008-2010
HONDA 700 XL 700 V TRANSALP ABS 2008-2010
HONDA 600 VT 600C SHADOW 1990-2007
_________________________________
Zębatka z 15 zębami na wałek z 13 - wielowypustami (tak jak oryginalny montaż).
Przełożenie: "silny" w terenie ale "wolniejszy" prędkość max. ok. 165 km/h w zależności od wagi jeźdźca.
Jeżeli ważysz powyżej 90 kg to polecam to rozwiązanie.
2. Model:
HONDA 650 XRV650 AFRICA TWIN RD03 1988-1989
HONDA 600 XL 600 V TRANSALP 1989-1990
HONDA 600 XL 600 V TRANSALP 1991-1993
HONDA 600 XL 600 V TRANSALP 1994-1996
HONDA 600 XL 600 V TRANSALP 1997-1999
HONDA 650 XL 650 V TRANSALP 1999-2007
HONDA 700 XL 700 V TRANSALP 2008-2010
HONDA 700 XL 700 V TRANSALP ABS 2008-2010
HONDA 600 VT 600C SHADOW 1990-2007
_________________________________
Zębatka z 16 zębami na wałek z 13 - wielowypustami.
Przełożenie: "słabszy" w terenie ale "szybszy" prędkość max. ok. 178 km/h w zależności od wagi jeźdźca.
Jeżeli ważysz poniżej 90 kg to polecam to rozwiązanie. Będziesz śmigał szybciej w trasie a w terenie dawał radę na stromych podjazdach.
3. Model:
HONDA 750 XRV 750 AFRICA TWIN 1990-2002
_________________________________
Zębatka z 16 zębami na wałek z 12 - wielowypustami (tak jak oryginalny montaż).
Jeżeli macie kolegów jeżdżącymi "Afrykami" z roczników jw. to proszę przekażcie im info takiej możliwości takiego zakupu. Z góry dzięki.
O cenę proszę pytać telefonicznie (Jędrzej tel.: +48 601611381) ponieważ może ulegać kilku procentowym wahaniom. Jest to rozwiązanie sprawdzone, wykonane z odpowiednich materiałów i działa na:
- już zużytych (nawet mocno) wałkach ponieważ pracuje na skrajach jego długości a nie na wytartej środkowej jego części.
- na wałkach w dobrym sanie w taki sposób, że przedłuża żywotność wałka rozkładając obciążenia na dłuższej powierzchni wielowypustu redukując zużycie.
Potem załączę fotografię ponieważ muszę się tego nauczyć. Oczywiści po telefonie zainteresowanej osoby wyślę fotografie na telefon jeżeli będzie zainteresowana.
Jędrzej (Hermaszewski na FB) LwG.