Strona 1 z 1

Re: Jeśli nie Transalp to co?

: 17.10.2010, 15:28
autor: Bolek
WOLF pisze:BMW f 800 GS
WOLF SIĘ ZAKOCHAŁ :wub:
No wykrztuś to wreszcie i wstaw Trampka do działu "sprzedam" :tongue:

Re: Jeśli nie Transalp to co?

: 19.10.2010, 19:49
autor: Marcin-BB
Bolek pisze:
WOLF pisze:BMW f 800 GS
WOLF SIĘ ZAKOCHAŁ :wub:
No wykrztuś to wreszcie i wstaw Trampka do działu "sprzedam" :tongue:
A przecież wiadomo, że miłość jest ślepa..... :grin:
Nie będę pisał frazesów na temat bmu- bo nie miałem nigdy a jeździłem tylko wokół chałupy, ale kiedyś jak się Wolfie spotkaliśmy we Wrocławiu to Misiek opowiadał o f800gs- bo mieli go w MOTOCYKLU na testach . Że to bardzo dobry motocykl- taki volkswagen golf wśród motocykli. Wszystko jest w nim dobre, nie ma się czego czepić, ale nie ma tego"czegoś" co sprawia, że chcesz go sobie zostawić na dłużej w garażu. Po prostu do bólu poprawny, ale ni cholery nie idzie się w nim zakochać tak jak w TA czy AT. Legendą raczej nie zostanie i za 20 lat nie będzie motocyklem poszukiwanym- jak dziś zadbane TA600.

Re: Jeśli nie Transalp to co?

: 19.10.2010, 19:53
autor: mmax
Marcin-BB pisze:taki volkswagen golf wśród motocykli. Wszystko jest w nim dobre, nie ma się czego czepić, ale nie ma tego"czegoś" co sprawia, że chcesz go sobie zostawić na dłużej
mam dwa golfy i sobie je zostawiam na dłużej bo mają to "coś"...

Re: Jeśli nie Transalp to co?

: 20.10.2010, 18:59
autor: Bolek
WOLF pisze:Narażę się pewnie wielu, ale dla mnie TA650 jest takim bezpłciowym jeździdłem, poprawnym pod każdym względem, ale bez błysku w oku...
:boks: :bija:
Tak sobie myślę,że Ty jeszcze tak naprawdę nie wiesz czym chcesz jeździć,oprócz tego,że ma to być motocykl :grin:
Dopóki nie spasujesz sprzętu do siebie,to każdy będziesz krytykował.Powinieneś dobrze przemyśleć przyszły zakup,bo inaczej będziesz tylko tracił bez sensu kasę,chyba,że masz jej w nadmiarze i stać Cię na próbowanie :smile: .

Re: Jeśli nie Transalp to co?

: 20.10.2010, 21:01
autor: mmax
WOLF pisze:Charakteru w golfie, podobnie jak w toyocie czy innych japońsko-koreańskich oplach, renówkach, fiatach nie znalazłem- nie dyskutuję o zaletach- bo każdy jakieś ma. Ale te akurat, nie mają jaj. Dlatego nie zostawiłem żadnego. Pierwszy który zostanie to jeep a żałuję ,że pozbyłem się subaru :swieczki: .
Aby nie rozwijać wątku puszek- koniec dyskusji o 4oo :mouthshut:
Nie wiem, czy 800 gs ma to" coś" bo nie mam go jeszcze. Narażę się pewnie wielu, ale dla mnie TA650 jest takim bezpłciowym jeździdłem, poprawnym pod każdym względem, ale bez błysku w oku...
Celuję w 800gs bo dla mojej fizyczności to jedna z niewielu opcji do dosiadania. Dla Miśka, który jest 3 razy cięższy :lol: :mouthshut: i dwa razy wyższy ( albo odwrotnie :smile6: ) może to za mały garnitur ( pewnie KTM ADV 990byłby bardziej na miarę, albo triumpf rocket III pozostaje :grin: :haha: ). Dla mnie, po analizach i przymiarkach jeden z dwu garniaków ( drugi to tiger) szytych dla mnie... :niewiem: Polatam- ocenię :smile: Albo przesiadka na V-roda pozostanie i inne latanie :grin:
i wszystko jasne... przynajmniej dla mnie.

Re: Jeśli nie Transalp to co?

: 21.10.2010, 18:40
autor: Bolek
WOLF pisze:. Pisałem o wadach TA- bo takie wg mnie ma.
Oczywiście,że ma i nikt co do tego nie ma wątpliwości, nie ma ideałów ,ale nie jest to powód żeby pisać o tym już po raz któryś, w którymś z kolei wątków :tongue:
Wolf nie gniewaj się,ale ja akurat lubię swój motocykl,spełnia on 70 procent moich oczekiwań i trochę mnie wkurza jak ktoś nieustannie pisze jaki to lichy sprzęt :sad: bo to k***a nie prawda :tongue:
Moim kolejnym faworytem też jest 800-ka ,ale ta dopiero ma zasadniczą jedną p********ą wadę :lol: CENĘ
Nawet jak ją kupię kiedyś to i tak do lasu nie pojadę,bo jak by mi się zarysowała to bym się chyba posrał :grin:

Re: Jeśli nie Transalp to co?

: 22.10.2010, 07:31
autor: Jaro-Ino
GSem do lasu niebardzo powiadacie :D Bo zarysować można. Coś w tym jest :grin: :grin:

Na rajdzie podlaskim miałem okazje prostować mu kierownice :ok:

Obrazek

Obrazek

Re: BMW GS 800

: 25.10.2010, 09:59
autor: CUinHell
Dla mnie 800 to w tej chwili, nie patrząc na cenę, iddealny sprzęt. Nie za duży, odpowiednia moc i zdolności off oraz asfaltowe. MIałem przyjemność przejechać z kumplem Rumunie, on właśnie na 800, trzy dni latania po Karpackich lasach, i motong na Touranzach śmiagał jak przeciąg. Dodatkowo, przy trzech kufrach i szpeju na 2 tygodnie wyjazdu palił o litr mniej niż Trampek a objeżdżał mnie jak chciał.
Jestem ZA :grin:

Re: BMW GS 800

: 25.10.2010, 10:17
autor: zalmen3
W przeciagu tygodnia ma podobno nastapic premiera 800-tki Hondy. Podobno ma miec silnik V4 800 z VFR. Ciekawe co to bedzie soba reprezentowalo. Jak powszechnie wiadomo "przeszczepienie" V-twina z VTR do Varadero wyszlo calkiem cacy. Jestem ciekaw.
http://www.scigacz.pl/Honda,V4,2011,kol ... 13953.html
http://www.scigacz.pl/VFX,V4X,VF1200X,H ... 13927.html

Pozdrawiam

Re: BMW GS 800

: 25.10.2010, 10:21
autor: Neno
Jeszcze gdyby nie te osławione felgi .... też celuję w ten model za kilka sezonów ;)

Re: BMW GS 800

: 25.10.2010, 10:44
autor: CUinHell
Świetnie, tylko po co v4, masa motonga będzie ze 250kg i znowu będziecie marudzlili, że na off się nie nadaje, a i jeszcze jak automat wsadzą, to w ogóle będzie zdrada :tongue:

Re: BMW GS 800

: 25.10.2010, 17:11
autor: sepcio
Też śledzę poczynania 800tki, czekam na wiosnę i dni otwarte w BMW (mam nadzieje że takowe się odbędą) tylko nie wiem czy dadzą mi się przejechać jak podjadę tam sprzętem który jest w cenie czapeczki i smyczki z logiem BMW.

Re: BMW GS 800

: 25.10.2010, 17:50
autor: vasyli
Też podglądam losy 800 na rynku wtórnym. Może za parę lat jak cena będzie rozsądna i nie będzie innej alternatywy na rynku średniego enduro??
Wszystkie parametry ma ekstra, tylko ma znaczącą jak dla mnie wadę. Brzmienie silnika, niestety nie jest to V-ka. Przejechałem się gs650(800) i miałem niesmak, jak słyszałem silnik. Dosiadałem też boxera RS, i porównałem go do... kosiarki :sad:
Myślę że to coś w trampku to jest V2 :wink:

Re: BMW GS 800

: 25.10.2010, 20:38
autor: darius
maly off topic ale jednak w temacie :-)

F800 w drugoplanowej roli


Pozdrowienia,
D

Re: BMW GS 800

: 25.10.2010, 21:00
autor: Thorin
vasyli pisze:Też podglądam losy 800 na rynku wtórnym. Może za parę lat jak cena będzie rozsądna i nie będzie innej alternatywy na rynku średniego enduro??
Alternatywa już prawie jest http://www.scigacz.pl/Triumph,Tiger,800 ... 13968.html, pytanie brzmi, czy będzie to alternatywa cenowa. Tak czy inaczej, Tiger powinien trochę osłabić pozycję BMW na rynku, a co za tym idzie i ceny na rynku wtórnym. Przynajmniej tak się łudzę... :lol:

Re: BMW GS 800

: 25.10.2010, 21:15
autor: vasyli
Thorin pisze:
vasyli pisze:Też podglądam losy 800 na rynku wtórnym. Może za parę lat jak cena będzie rozsądna i nie będzie innej alternatywy na rynku średniego enduro??
Alternatywa już prawie jest http://www.scigacz.pl/Triumph,Tiger,800 ... 13968.html, pytanie brzmi, czy będzie to alternatywa cenowa. Tak czy inaczej, Tiger powinien trochę osłabić pozycję BMW na rynku, a co za tym idzie i ceny na rynku wtórnym. Przynajmniej tak się łudzę... :lol:
No wypadało by aby się tak stało :grin:

Re: BMW GS 800

: 26.10.2010, 12:44
autor: Korzen
Mam do dyspozycji GS650. Fajnie przyspiesza. fajnie hamuje. Ale nie ma tego czegoś.
Czekam na sezon i dosiadam testowo GS800, wybiorę się na jakiś szuter aby go sprawdzić.
Myślę że za 2-3 lata będę takim jeździł ;)

Re: BMW GS 800

: 26.10.2010, 18:27
autor: dominik
Pany i Panie zobaczcie to:

http://www.youtube.com/watch?v=btRvVLA0KzM

Przy okazji widzę w temacie chłopaków z Siedlec - pozdrowienia z Mazur.

Re: BMW GS 800

: 26.10.2010, 20:05
autor: wojtekk
Tia - fajnie opanowany motocykl :) Gdzies chyba już było na forum.