Strona 1 z 17

NOWA AFRICA TWIN

: 09.06.2010, 22:25
autor: tomas3h

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 09.06.2010, 22:30
autor: CUinHell
wydaje mi się, że na wizualizacji silnik to nie V tylko rzędówka, brrrr co to za czarnuch bez V. Pan projektant/ wizioner nie wie co dobre :whip:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 09.06.2010, 22:53
autor: Driverd2
Wygląd fajny ale chyba już powinien być też i wał kardana zamiast łańcucha.

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 09.06.2010, 22:53
autor: Wolo

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 09.06.2010, 22:59
autor: Paweł
w moim odczuciu epoka kultowych motocykli minęła :sad:
Pozostaje nam pielęgnować to co mamy, z minionej epoki. :yaho:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 09.06.2010, 23:23
autor: jeszua
Paweł pisze:w moim odczuciu epoka kultowych motocykli minęła :sad:
Pozostaje nam pielęgnować to co mamy, z minionej epoki. :yaho:
bezeduuura :smoke:
każdy okres ma swoje lepiej pamiętane modele, obecny też będzie miał - tylko poznamy je za kilka lat. ponoć jak wchodziły silniki 4v w bmw, to miłośnicy 2v wieszczyli zmierzch marki - dziś r1100 są cenione, a psioczy się dla odmiany na 1200... tempora mutantur
w zasadzie o kultowości decydują ludzie - zapamiętają, będą używać na odpowiednio dużą skalę, to ma jakąś szansę. na siłę jeszcze nikt kultu nie wywołał, nawet jak się bardzo stara, vide choćby ostatnie próby z nowym vmaxem czy bkingiem
jsz

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 09.06.2010, 23:26
autor: kko
Na siłę zbliżamy się do Bmw... :ysz:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 08:01
autor: Daniel 87
jesli ten motocykl powstanie to bedzie sromotna porażka, polączenie viadra, trampka 700 w malowaniu afri rd03

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 08:19
autor: Jason
Daniel 87 pisze:jesli ten motocykl powstanie to bedzie sromotna porażka, polączenie viadra, trampka 700 w malowaniu afri rd03
Ja tam jeszcze widzę wpływy Suzuki Bandit



Ta wizja jest chyba fajniejsza
Obrazek

Myślę że to dobrze że nie ma nowej Afryki i pewnie już nie będzie. To już nie te lata że można zrobić kultowy motocykl, pamiętany przez następne pokolenia. Teraz produkuje się kolejne, coraz bardziej podobne do siebie modele, obliczone na tylko kilka lat użytkowania. A kontynuowanie czy wskrzeszanie legendy kończy się tylko ironicznym uśmiechem, np. Ford Mustang czy inne Chargery.

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 09:05
autor: pałeł
juz dawno jest nowa afryka wyglada tak
Obrazek

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 09:28
autor: graphia
tak Pałeł... niech no tylko można ją było serwisować jak afrikę ;-) i niech no tylko nie tak często i kłopotliwie jak LC8 ;-)

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 10:11
autor: sum
a ja powiem Wam, że marketingowcy z hondy to chyba najgorsi ludzie z branży
mają darmową reklamę, wielu ludzi czeka na nową AT i co .... gówno

nie potrafią tego wykorzystać
cokolwiek by nie zrobili - GSA 1200 , Super tenere, KTM 990 czy inne ducati to by się sprzedawało jak ciepłe bułeczki pod nazwą AT

widać mają inne cele a później się dziwią, że sprzedaż im siada, co prawda potem od tego dołka im wzrosła ale spadek sprzedaży mieli w 2008 największy z tego co czytałem
tylko pogratulować wyczucia rynku :pob:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 15:35
autor: jeszua
powiem Wam, że ze wszystkich niby-to-spod-lady informacji nt. nowej xrv mnie najbardziej przeraziła ta, że to-to nowe dostanie silnik z nowej vfr: 1200 w v4... nie wiem, ile waży sam silnik, ale kompletnie mi się to nie widzi :ysz:
jsz

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 15:39
autor: pałeł
no tak serwis afryki co 6000 a ktm co 7500
fakt faktem ktm nie lubi pseudo mechaników

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 16:14
autor: Gall
pałeł pisze:juz dawno jest nowa afryka wyglada tak
Hehe spodobało mi się to.
A Afryka jest tylko jedna.

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 16:31
autor: sum
pałeł pisze:no tak serwis afryki co 6000 a ktm co 7500
fakt faktem ktm nie lubi pseudo mechaników
nie wiem jak w KTM ale spodziewam się, że serwis afryki co 6 to częściowy był - wymiana oleju co 12 pewno była tak jak w trampku
a w KTM co 7500 km wymiana oleju obowiązkowa ?

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 16:31
autor: jeszua
Gall pisze:Hehe spodobało mi się to.
nie wiem dlaczego mam dziwne przekonanie, że gdybym dał z tym samym podpisem taką fotkę:

Obrazek

zostałbym zjedzony z bucikami. paranoja..? :cool:
jsz

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 16:40
autor: Baran
Temat - bumerang. Niech Africa Twin spoczywa w spokoju, bo dzisiejsze realia nie pozwolą
na wyprodukowanie motocykla tej klasy. Normy emisji spalin wymuszą wtrysk z elektroniką sterującą,
do tego zapewne obowiązkowy ABS, TCS i inne równie potrzebne (za to obciążające moto wagowo i finansowo portfel kupującego) elektroniczne wynalazki. No i wyjdzie z tego kolejne Viadro, R1200GS, czy zeszmacona Super Tenere. A jeśli mają wykorzystać silnik V4 do turystycznego enduro, którym mimo wszystko ma siędać pojeździć w terenie, to powodzenia życzę.
Tak jak napisał Pałeł - Afryka żyje i nazywa się KTM 950 / 990 Adventure. I to teraz jest pojazd, którego rejli wersja wygrywa Dakar tak jak niegdyś XTZ 750 i NXR 750.
Zmienił się producent i nazwa, ale duch żyje w innym ciele. ;-)

Gdyby F800GS nie było zrobione przez BMW, też pewnie było by godne.

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 17:35
autor: Gall
jeszua pisze:
nie wiem dlaczego mam dziwne przekonanie, że gdybym dał z tym samym podpisem taką fotkę:

zostałbym zjedzony z bucikami. paranoja..? :cool:
jsz
Dlaczego od razu zjedzony po prostu bym się nie odezwał. BMW mi osobiście się nie podobają - straszne są te kacze dzioby i do tego wystające na boki cylindry. Nie wykluczam, że sprawują się dobrze i bezawaryjnie. Nie wiem nie użytkowałem. A co do zdjęcia, które zapodałeś to muszę przyznać, że ten Gejes jeszcze tak strasznie nie wygląda.

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 10.06.2010, 17:39
autor: sum
Gall pisze:
jeszua pisze: nie wiem dlaczego mam dziwne przekonanie, że gdybym dał z tym samym podpisem taką fotkę:

zostałbym zjedzony z bucikami. paranoja..? :cool:
jsz
BMW mi osobiście się nie podobają - ... i do tego wystające na boki cylindry.
zwłaszcza ta Vka ze zdjęcia w 800 setce ma straszne wystające cylindry :lol: