Strona 16 z 17

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 02.01.2018, 10:32
autor: Bosman78
Eee tam.przy takiej pojemności to bez problemu nawer jeżdżąc cbf 600 ( rzedowa 4) bylo znosnie zreszta przy tej prędkości to nawet nie bylo słychać silnika...bo akurat ten model cechowal.sie mega wysoka kultura pracy

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 22.02.2018, 14:47
autor: Banan 20
A jednak Gs 850 ,oni to mają wyczucie rynku
https://www.scigacz.pl/BMW,F850GS,nowy, ... 31662.html Wydaję mi się strasznie podobny do nowej At i do tego coś około 223 kg

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 24.02.2018, 20:36
autor: Bosman78
Banan 20 pisze:A jednak Gs 850 ,oni to mają wyczucie rynku
https://www.scigacz.pl/BMW,F850GS,nowy, ... 31662.html Wydaję mi się strasznie podobny do nowej At i do tego coś około 223 kg
Bardzo ładny

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 25.02.2018, 21:33
autor: HarryLey4x4
Nie zamieniłbym afry NAT na to niemieckie...

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 26.02.2018, 13:10
autor: grad74
Cholercia, fajne to nowe niemieckie "śmigło". Tylko co oni mają kurka z tym "gupim" światłem przednim? Mają niewidomego projektanta, czy jak? :niewiem:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 26.02.2018, 15:11
autor: ostry
Zastanawia mnie to: "Zbiornik paliwa umieszczony z tyłu był charakterystycznym elementem F800GS, a tym razem 15-litrowy bak powrócił na tradycyjne miejsce nad silnikiem. Dzięki temu uzyskano obniżenie środka ciężkości(...)" Może nie byłem najlepszy z fizyki ale czy ktoś wyjaśni jakim cudem środek ciężkości miał się obniżyć...? :ysz:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 26.02.2018, 15:59
autor: Adam_M
Na logikę, bak nad silnikiem jest wyżej niż pod kanapą, więc chyba środek ciężkości się podniósł.

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 26.02.2018, 17:08
autor: Kiddo
ostry pisze:Zastanawia mnie to: "Zbiornik paliwa umieszczony z tyłu był charakterystycznym elementem F800GS, a tym razem 15-litrowy bak powrócił na tradycyjne miejsce nad silnikiem. Dzięki temu uzyskano obniżenie środka ciężkości(...)" Może nie byłem najlepszy z fizyki ale czy ktoś wyjaśni jakim cudem środek ciężkości miał się obniżyć? :ysz:
To takie reklamowe pier...O F800 pisali :"Zbiornik paliwa umieszczony pod siedzeniem, co doskonale wpływa na środek ciężkości, z łatwo dostępnym wlewem." Tu np : http://www.mototarget.pl/news,nowe_bmw_ ... ,6703.html

Fajnie, że coś się dzieje na rynku ale: cena jak za nową AT a póki co BMW nie słynie z niezawodności. Frau Doodek napisała kiedyś na blogu, że jej F800"Gustaw" jest tak miły, że psuje się zawsze koło domu. Moja 21 letnia Kiddo nigdy się nie psuje a kupiłem ją z 64k i w ciągu 4 lat nabiłem następne tyle albo i więcej. F850 pusta waży 230 więc zalany plus płyny, plus olej to jakieś 250. To taka terenówka jak AT czy duży GS. Akurat na szutrowy podjazd do hotelu. Na początku byłem zakochany w nowej AT ( zresztą F800/850 też mi się podobają, przynajmniej wizualnie) ale teraz kiedy już mnie na nią stać to jakoś mniej. Za duża, za ciężka.
Jeżeli chodzi o mnie ( a wiem, że jestem raczej osamotniony z taką opinią na tym forum ) nie widzę póki co alternatywy dla mojego 27-letniego Trampka :-) Może nowa Tenerka...No ale ja jeżdżę zawsze sam. Z plecaczkiem plus do tego odpowiednio więcej klamotów to już inna historia.Tak czy owak poczekałbym na opinie użytkowników bo te wszystkie ohy i ahy reklamowe można zapomnieć.

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 26.02.2018, 21:35
autor: Fihu
Opinie już są, aż wrze ... :szab: jednak nie jestem upoważniony do rozpowszechniana tych informacji :lol:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 27.02.2018, 10:00
autor: Kiddo
Fihu pisze:Opinie już są, aż wrze ... :szab: jednak nie jestem upoważniony do rozpowszechniana tych informacji :lol:
No nie wiem...Pokazali ją na targach w Listopadzie to ile tych opinii może być ? Poczekamy do końca sezonu to się zobaczy. Tak nawiasem to własnie przeczytałem w Tourenfahrer spory artykuł na temat nowych reflektorów. Hi-Tech, ledy itd. Oczywiście same zachwyty. I tylko na końcu jedno zdanie: całość jest tak skomplikowana, że w razie awarii należy wymienić całość. Ja jeżdżę głównie po Francji więc to nie jest jakiś wielki problem ale wy odwiedzacie jakieś dzikie kraje jak Albania, Rumunia czy inna Rosja. W Trampku przekręcę kierownicę i wkręcę nową żarówkę którą wszędzie można kupić... Zawsze przychodzi mi w takich wypadkach na myśl klasyka : "Wymyślili te durackie maszyny, bo siły w ręcach nie mieli!" :smile:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 27.02.2018, 10:39
autor: Bosman78
A widzieliście "zegary" nowej AT? Toż to po prostu tablet jest :-) za pare lat słowo zegary w motocyklu bedzie niezrozumiałe tak jak dzis dzieci nie rozumieją co to znaczy przekręcić do kogoś :-D

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 18.03.2018, 10:52
autor: Kiddo
Jak już wspomniałem w marcowym wydaniu Tourenfahrer, jest spory artykuł na temat świateł w nowym F850. Właśnie kupiłem wydanie kwietniowe i najwyrazniej nie byłem jedyny, który miał wątpliwości...W odpowiedzi na list do redakcji podali konkrety. Wymienić należy cały reflektor, koszt : 800 Euro plus drobne. Trzeba jednak wspomnieć, że według BMW ledy są długowieczne i światła się nie psują. Jak znam życie i prawo Murphy'ego to zapewne tak długo jak trwa gwarancja :smile:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 18.03.2018, 20:31
autor: Gandalf
Hej. Bylem w zeszlym tygodniu w Hondzie w Poznaniu po czesci to Trampka. Przy okazji przysiadlem sie do Afryczki z 2018r. Poprosilem o zalozenie najnizszej akcesoryjnej kanapy i wiecie co... Przy moich 169cm bylo elegancko. Uczucie lekkosci, inzynierom z Hondy udalo sie swietnie ukryc wage. Jak dla mnie wydawala sie tak samo lekka albo i nawet lzejsza od PD06. Zakochalem sie. Uczucie lekkosci moto. I powtarzam. 169cm. Kupili mnie. Czekam na telefon w sprawie umowienia sie na jazdy probne. Spodziewam sie nadzwyczaj przyjemnych doznan.
Pozdrawiam

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 18.03.2018, 21:06
autor: kapsun
W motoponit?

Ja się przymierzałem do crf 250

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 18.03.2018, 21:23
autor: Gandalf
kapsun pisze:W motoponit?

Ja się przymierzałem do crf 250

Nie, Honda Karlik :thumbsup:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 31.03.2018, 07:36
autor: Banan 20
Powiem wam że jestem strasznie rozczarowany nową At gdy na usiadłem na wystawie , od razu zapaliła się czerwona lamka w głowie że jest trochę za wysoka i jakaś taka nie poręczna ale to tylko pierwsze wrażenie po przymierzeniu się do niej na dwie minuty więc ostateczne sądy będę wydawał po jeździe próbnej .Czułem że najdogodniejsza pozycja dla mnie była na nowym V stormie , jakiś ten motorek taki poprawny jest , dodam że chodzi o nową wersję Xt 650 . :smile:

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 01.04.2018, 21:57
autor: michau
Banan 20 pisze:Powiem wam że jestem strasznie rozczarowany nową At gdy na usiadłem na wystawie , od razu zapaliła się czerwona lamka w głowie że jest trochę za wysoka i jakaś taka nie poręczna ale to tylko pierwsze wrażenie po przymierzeniu się do niej na dwie minuty więc ostateczne sądy będę wydawał po jeździe próbnej .Czułem że najdogodniejsza pozycja dla mnie była na nowym V stormie , jakiś ten motorek taki poprawny jest , dodam że chodzi o nową wersję Xt 650 . :smile:
Rozumiem, że rozczarowany jesteś jej wysokością a nie samym motocyklem, bo tylko o tym napisałeś.
Moto zawsze możesz obniżyć.

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 01.04.2018, 22:54
autor: Bosman78
Vstrom 650 i AT to zgoła inne motocykle trudno je porównać bo jest kilka elementów zadadniczo różnych

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 02.04.2018, 12:18
autor: Banan 20
Tak wiem że można obniżyć kanapę ale nie jest to problem poręczności np w terenie ? Bo wiadomo im wyżej siedzimy tym gorzej się przechylać ,V -Strom jest trochę niższy więc lepiej się składa w zakręty niż transalp .

Re: NOWA AFRICA TWIN

: 02.04.2018, 22:57
autor: HarryLey4x4
pisząc o AT 2018 piszecie o nowej ATAS , czy o modelu nowej AT - nie sport adventure?

Osobiście przesiadając się z trampka 650 na AT 2016 czułem się jak w domu.