NOWA AFRICA TWIN

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
Biedron
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 815
Rejestracja: 20.05.2010, 11:56
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Pruszków

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: Biedron »

sum pisze:
Gall pisze:
jeszua pisze: nie wiem dlaczego mam dziwne przekonanie, że gdybym dał z tym samym podpisem taką fotkę:

zostałbym zjedzony z bucikami. paranoja..? :cool:
jsz
BMW mi osobiście się nie podobają - ... i do tego wystające na boki cylindry.
zwłaszcza ta Vka ze zdjęcia w 800 setce ma straszne wystające cylindry :lol:
Tam siedzi V-ka :ysz:
Myślałem że to dwucylindrowa rzędówka :ysz:
Biedron
sum
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 201
Rejestracja: 03.08.2009, 11:54
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: sum »

Biedron pisze:Tam siedzi V-ka :ysz:
Myślałem że to dwucylindrowa rzędówka :ysz:
a mnie ktoś powiedział, że Vka - z googla za dużo się nie mogę dowiedzieć ale chyba faktycznie rzędówka - co nie zmienia faktu, że z bokserem ma mało wspólnego ;)
Pozdrawiam Sławek

R1200GSA
http://www.okiemsuma.blox.pl
hiszpan
emzeciarz agroturysta
emzeciarz agroturysta
Posty: 270
Rejestracja: 22.03.2009, 20:39
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: gostynin

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: hiszpan »

rzędówka ......i nic nie wystaje .... :smile:
Awatar użytkownika
pałeł
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1154
Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: racibórz
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: pałeł »

ha fajny ten motor ale nie do takiej jazdy jak na foto chłodnica oleju jest narażona na strzał kamienia spod przedniego koła czym się o kończy to chyba wiemy :)
poza tym motocykl ze zdjęcia został mocno doposażony i w tej konfiguracji nadal przegrywa z ktm
lc8 można śmigać odraz z salonu w off a bmw trzeba dozbrajać co ciekawe w tym wyścigu zbrojeń z ktm sie zdejmuje a do bmw dokłada :) co jest droższe dla kieszeni to chyba każde dziecko wie :)
bmw nie jechałem ale jakby ktoś dał to bym nie odmówił sobie przejażdżki byle nie po asfalcie podejrzewam ze nie da takiego funu jak lc8
gsm 512 242 193 najłatwiej jest zadzwonić
facebook prywatny
mój fejs firmowy
czołowki i latarki
Awatar użytkownika
Driverd2
szorujący kolanami
szorujący kolanami
Posty: 1673
Rejestracja: 16.12.2009, 17:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: Driverd2 »

A może tam jednak siedzi V-ka tylko np taka jak w V-stromie 650 i suzuki SV 650 (w obu ten sam silnik) bo takie mam wrażenie, tam też nie ma żebrowania na cylindrach więc może to od tyłu motocykla to jest cylinder tylko kąt większy.
Awatar użytkownika
jeszua
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 255
Rejestracja: 11.12.2009, 11:22
Lokalizacja: ck krakoff
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: jeszua »

Driverd2 pisze:A może tam jednak siedzi V-ka (...)
nie. r2
pałeł pisze:bmw nie jechałem ale jakby ktoś dał to bym nie odmówił sobie przejażdżki byle nie po asfalcie podejrzewam ze nie da takiego funu jak lc8
pewnie tak, chociaż mnie do lc8 zniechęcają obsługa serwisowa i informacje o awaryjności - chociaż przyznaję bez bicia, że obie kwestie znam jedynie z informacji obcych. poza tym w miarę upływu czasu i kilometrów przekonuję się, że wcale nie jest mi potrzebna setka wściekłych rumaków do jazdy...
bez szowinizmu, lubię beemki za ich wygodę. jak zrobią równie wygodną (pod różnymi względami) japonię, chętnie się zaprzyjaźnię z takim urządzeniem ;)
jsz
kanapa, kibelek i paskud
relacje publikuję na motogen.pl
Awatar użytkownika
Baran
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: Baran »

No akurat właśnie wczoraj po raz kolejny miałem dostęp do F800GS w realu.
Ogólnie to fajne moto. Silnik to oczywiście R2, ale pracuje przyjemnie (za to na stockowym tłumiku brzmi słabo).
Odejście lepsze, niż w Trampku, pozycja podobna, za to kanapa twarda w d... .
W terenie nie jeździłem. Moto naprawdę fajne, tylko ta cholerna elektronika BMW.
Po jaką cholerę CAN bus w moto i procesory w kierunkowskazach?!?
Bał bym się tym pojechać na wyprawę, wjechać w rzekę... niedawno zdarzyło mi się wyglebić Trampka w rzece.
W lewym kierunkowskazie stała woda. Wylałem i pojechałem dalej. Nie wiem, czy procesor zniósł by to równie dzielnie,
jak dwa styki i żarówka podłączone do przerywacza.
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
sum
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 201
Rejestracja: 03.08.2009, 11:54
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: sum »

baransky pisze:Po jaką cholerę CAN bus w moto i procesory w kierunkowskazach?!?
wszyscy boją się canbusa tylko nikt nie słyszał aby komuś się to zepsuło :lol:
odnośnie tłumika - wg mnie 700-tka na fabrycznym wcale nie brzmi lepiej ;)
Pozdrawiam Sławek

R1200GSA
http://www.okiemsuma.blox.pl
Awatar użytkownika
Wolo
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3484
Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Poznań

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: Wolo »

sum pisze:wszyscy boją się canbusa tylko nikt nie słyszał aby komuś się to zepsuło :lol:
Moze dlatego, że w motocyklach jest to rozwiązanie obecne stosunkowo od niedawna.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
Awatar użytkownika
Gall
romeciarz
romeciarz
Posty: 31
Rejestracja: 25.04.2010, 22:10
Lokalizacja: Łódź/czasem Kutno i okolice

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: Gall »

sum pisze: zwłaszcza ta Vka ze zdjęcia w 800 setce ma straszne wystające cylindry :lol:
Nadawał byś się na polityka. Zacytować wyrwane fragmenty z wypowiedzi i skomentować/wykpić. Pozazdrościć umiejętności.
P.S. Czytanie ze zrozumieniem nie jest trudne.
sum pisze: a mnie ktoś powiedział, że Vka - z googla za dużo się nie mogę dowiedzieć ale chyba faktycznie rzędówka - co nie zmienia faktu, że z bokserem ma mało wspólnego ;)


Jak by ktoś Ci powiedział, że tam jest z silnik z wirującym tłokiem to też byś tak napisał. Jeżeli już chcesz komentować czyjąś wypowiedź to nie sprzedawaj informacji zasłyszanych tylko potwierdzone.

A co do BMW mi się nie podobają. Ryje są straszne.
Silnik dwa koła i mina wesoła
sum
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 201
Rejestracja: 03.08.2009, 11:54
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: sum »

Wolo pisze:
sum pisze:wszyscy boją się canbusa tylko nikt nie słyszał aby komuś się to zepsuło :lol:
Moze dlatego, że w motocyklach jest to rozwiązanie obecne stosunkowo od niedawna.
fakt nikt 15 letnim bmw jeszcze z canbusem nie jeździ ;)

Gall - to Ty się czepiasz - dyskusja o fotce 800 tki a Ty o cylindrach wystających ...
Podobanie to rzecz gustu i na szczęście nie wszyscy mają jednakowy bo tak to byłby jeden "motór" na świecie, jeden samochód itd itp tylko ciekawe co z kobietami wtedy by było ...

ja swoje BMW kupiłem nie dla podobania [mimo,że faktycznie podoba się mnie] a dla jakości i komfortu, wyważenia itd - wg mnie nawet TA 700 w terenie z nim przegrywa - a wiem co piszę ...
polecam pojeździć BMW - wtedy będziesz wiedział dlaczego ludzie je kupują
Pozdrawiam Sławek

R1200GSA
http://www.okiemsuma.blox.pl
Niebieski
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 59
Rejestracja: 14.06.2008, 22:19
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: GKA

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: Niebieski »

TA 700 że z czymś przegrywa w terenie to akurat nic specjalnego.
Awatar użytkownika
Driverd2
szorujący kolanami
szorujący kolanami
Posty: 1673
Rejestracja: 16.12.2009, 17:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: Driverd2 »

A mnie tam niektóre BEEMKI się podobają, a ta ze zdjęcia nawet bardzo. A tak na dobrą sprawę patrząc po ogłoszeniach to trampka nie ma nawet za specjalnie na co zmienić co by było młodsze ale tak samo uniwersalne i bezawaryjne, wszystko już albo tylko szosa albo tylko teren albo dużo palą itd, Africa Twin, oglądając zdjęcia z wypraw widzę że częściej się psuje niż innym trampki, V-strom tylko na szosę podobno się nadaje, no i wygląd też się liczy dla niektórych.
Awatar użytkownika
Baran
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: Baran »

KTM 950/990 Adventure po 2005 roku? :ok:
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
Awatar użytkownika
pałeł
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1154
Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: racibórz
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: pałeł »

sum pisze: ja swoje BMW kupiłem nie dla podobania [mimo,że faktycznie podoba się mnie] a dla jakości i komfortu, wyważenia itd - wg mnie nawet TA 700 w terenie z nim przegrywa - a wiem co piszę ...

nie wiem o jakim modelu piszesz ale ten cycaty w bieszczadzkich koleinach nie utrzyma tempa a 800 wyzionie ducha na długich osach na luźnych kamieniach jeśli wcześniej łańcuch nie pęknie
gsm 512 242 193 najłatwiej jest zadzwonić
facebook prywatny
mój fejs firmowy
czołowki i latarki
sum
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 201
Rejestracja: 03.08.2009, 11:54
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: sum »

pałeł pisze:
sum pisze: ja swoje BMW kupiłem nie dla podobania [mimo,że faktycznie podoba się mnie] a dla jakości i komfortu, wyważenia itd - wg mnie nawet TA 700 w terenie z nim przegrywa - a wiem co piszę ...
nie wiem o jakim modelu piszesz ale ten cycaty w bieszczadzkich koleinach nie utrzyma tempa a 800 wyzionie ducha na długich osach na luźnych kamieniach jeśli wcześniej łańcuch nie pęknie
pałeł ale GSA 1200 to nie jest terenowy motor - to turystyk z opcją dojazdu /jazdy w lekkim terenie czy kiepskich "drogach" ale nie po ostrych offach
jak będę chciał po totalnych offach to chyba tylko 450 cross mi pozostanie bo inne za ciężkie

wstępnie planuję się wybrać na bieszczadzką tułaczkę i jak faktycznie będzie poinformuję ;)
Pozdrawiam Sławek

R1200GSA
http://www.okiemsuma.blox.pl
Awatar użytkownika
pałeł
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1154
Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: racibórz
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: pałeł »

sum pisze: ja swoje BMW kupiłem nie dla podobania [mimo,że faktycznie podoba się mnie] a dla jakości i komfortu, wyważenia itd - wg mnie nawet TA 700 w terenie z nim przegrywa - a wiem co piszę ...
sum pisze: pałeł ale GSA 1200 to nie jest terenowy motor - to turystyk z opcją dojazdu /jazdy w lekkim terenie czy kiepskich "drogach" ale nie po ostrych offach
sum zastanów się co piszesz, ja wiem ze wybory za pasem i zawracanie kijem Wisły w modzie,
ale raz piszesz ze bmw lepsze w terenie a drugi raz ze to nie terenowy motor :) uwierz mi ze 700 można objechać nie jednego gs nawet na dojazdówce w lekkim terenie co kolwiek to znaczy :)
ze o jakimś trudniejszym technicznie odcinku nie wspomnę :)

ale nie zbaczajmy z tematu następca africy jest juz dawno i nie jest to nic z stajni bmw :D
najbliższy motocykl pod względem geometrii i założeń konstrukcyjnych to właśnie lc8
gsm 512 242 193 najłatwiej jest zadzwonić
facebook prywatny
mój fejs firmowy
czołowki i latarki
sum
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 201
Rejestracja: 03.08.2009, 11:54
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: sum »

pałeł pisze:
sum pisze: ja swoje BMW kupiłem nie dla podobania [mimo,że faktycznie podoba się mnie] a dla jakości i komfortu, wyważenia itd - wg mnie nawet TA 700 w terenie z nim przegrywa - a wiem co piszę ...
sum pisze: pałeł ale GSA 1200 to nie jest terenowy motor - to turystyk z opcją dojazdu /jazdy w lekkim terenie czy kiepskich "drogach" ale nie po ostrych offach
sum zastanów się co piszesz, ja wiem ze wybory za pasem i zawracanie kijem Wisły w modzie,
ale raz piszesz ze bmw lepsze w terenie a drugi raz ze to nie terenowy motor :) uwierz mi ze 700 można objechać nie jednego gs nawet na dojazdówce w lekkim terenie co kolwiek to znaczy :)
ze o jakimś trudniejszym technicznie odcinku nie wspomnę :)

ale nie zbaczajmy z tematu następca africy jest juz dawno i nie jest to nic z stajni bmw :D
najbliższy motocykl pod względem geometrii i założeń konstrukcyjnych to właśnie lc8
czepiasz się mojej wypowiedzi a sam jej [ich] nie zrozumiałeś
po doświadczeniach z 700 i GSA wiem, że to nie są motory typowo terenowe a turystyczne z opcją jazdy po lekkim terenie - jeżdżąc jednak nimi w terenie mam takie a nie inne doświadczenie i wybrałbym do jazdy w terenie też GSA - nie tylko za komfort
dziwi mnie, że taki doświadczony motocyklista nie porusza jednego podstawowego tematu - że to nie motor jest najważniejszy a umiejętności jeźdźca - wg moich umiejętności GSA jest lepszy
strzelam, że moje umiejętności terenowe są w średniej forumowej

jak poszukasz w necie to znajdziesz filmy kolesia co skacze i wariuje na GSA w ostrym jak dla mnie terenie
mi dając najlepszą crosówkę nie zrobię nawet połowy tego co on na GSA - czy to oznacza, że GSA jest lepsze w terenie od crossa ???

poza tym zapytam wprost - ile jeździłeś 700 a ile GSA - czy było to więcej niż jazdy pożyczonym sprzętem, że masz taką a nie inną opinię ?
wg mnie trudno się wypowiadać o moto jak nie miało się go na własność bo nie poznasz motoru jak nie będziesz miał swojego - motor poznaje się dłużej niż kilka godzin zabawy - zwłaszcza boxera wg mnie

a i ciekawi mnie ile osób, którzy mieli GSA a nie mieli problemów finansowych zmienili na KTMa, trampka a ile w drugą stronę ?
Pozdrawiam Sławek

R1200GSA
http://www.okiemsuma.blox.pl
Awatar użytkownika
gerard
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 695
Rejestracja: 08.03.2009, 01:40
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Skierniewice

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: gerard »

panowie spokojnie , posłuchajcie . . .dla złagodzenia trochę muzy
http://www.youtube.com/watch?v=E2Uvg3sEQaM


trampek i tak wygra :tongue:
http://www.youtube.com/watch?v=y6Z1cfb9I50
Awatar użytkownika
kko
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 640
Rejestracja: 03.05.2010, 10:46
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kłodzko

Re: NOWA AFRICA TWIN

Post autor: kko »

Z daleka za cholerę bym nie poznał, że to trampkiem tak koleś śmiga koło tych beczek... Czyżby poprawili jeszcze zawieszenie ?
"Nie trzeba być cynikiem, wystarczy, że rozumie się ludzi" - T.P.

XL 1000V SD02
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość