Jak wyregulować gaźniki w 600V
- Piszczałka
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 328
- Rejestracja: 04.08.2008, 23:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ryszki /koło Grójca
Jak wyregulować gaźniki w 600V
Witam ponownie, mój trampek przy szybkim dodaniu gazu dymi na czarno, jak i świeca jest okopcona, a to oznacza że jest zbyt bogata mieszanka.
I tu jest pytanie czy ktoś sam regulował gaźniki? Jeśli tak to jak wygląda ta procedura?
Pozdrawiam!!!!
I tu jest pytanie czy ktoś sam regulował gaźniki? Jeśli tak to jak wygląda ta procedura?
Pozdrawiam!!!!
WFM M06 S34 - 1964r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
witaj, poszukaj sobie na starym forum tam jest napisane jak to zrobic. napewno musisz posiadac wakuometr a jezeli posiadasz to powinienes sobie poradzic
Lanstralp
- Piszczałka
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 328
- Rejestracja: 04.08.2008, 23:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ryszki /koło Grójca
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Synchro jest dobre tylko trzeba skład mieszanki poprawić, bo dymi a obroty ładnie trzyma 1000obr/min.
dzięki za info poszperam co i jak
dzięki za info poszperam co i jak
WFM M06 S34 - 1964r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
-
- romeciarz
- Posty: 24
- Rejestracja: 22.06.2008, 22:00
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Zastanawia mnie dlaczego masz obroty tylko około 1000 ? powinno stac ok 1300 +- 100Piszczałka pisze:Synchro jest dobre tylko trzeba skład mieszanki poprawić, bo dymi a obroty ładnie trzyma 1000obr/min
- Piszczałka
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 328
- Rejestracja: 04.08.2008, 23:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ryszki /koło Grójca
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Bo tak ustawiłem sobie przepustnice( prędkość biegu jałowego) , a im mniejsze obroty trzyma to znaczy że są ok. ustawione gaźniki.
A i ja z angielskim jestem raczej na bakier więc mam pytanie czy za skład mieszanki odpowiada śruba w instrukcji opisana jako '' Pilot screw''?
A i ja z angielskim jestem raczej na bakier więc mam pytanie czy za skład mieszanki odpowiada śruba w instrukcji opisana jako '' Pilot screw''?
WFM M06 S34 - 1964r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
-
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1142
- Rejestracja: 01.06.2008, 23:11
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Leszno
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
dokładnie tak
jesli masz w rękachc Haynesa to sprawdzisz ile obrotów wykrecasz
jesli masz w rękachc Haynesa to sprawdzisz ile obrotów wykrecasz
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 251
- Rejestracja: 18.07.2008, 21:34
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Lublin
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Obroty biegu jałowego powinny być takie jak w instrukcji obsługi. Ma to związek z wydajnością pompy oleju, która przy niższych obrotach silnika (pomimo że są równe) nie zapewnia prawidłowego smarowania silnika i pozostałych podzespołów.petrosbike pisze:Zastanawia mnie dlaczego masz obroty tylko około 1000 ? powinno stac ok 1300 +- 100Piszczałka pisze:Synchro jest dobre tylko trzeba skład mieszanki poprawić, bo dymi a obroty ładnie trzyma 1000obr/min
- Piszczałka
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 328
- Rejestracja: 04.08.2008, 23:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ryszki /koło Grójca
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Ok to podkręce mu na te 1200obr/min.
A regulacjie znalazłem 2,5 obr. dla mego rocznika
A regulacjie znalazłem 2,5 obr. dla mego rocznika
WFM M06 S34 - 1964r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Sory że takiego starocia odkopuję...
Mój trampek po nagrzaniu (i zdjęciu ssania) ma 1000 obrotów /min - jak się reguluje obroty biegu jałowego? Gdzie jest ta tajemnicza śrubka?
Mój trampek po nagrzaniu (i zdjęciu ssania) ma 1000 obrotów /min - jak się reguluje obroty biegu jałowego? Gdzie jest ta tajemnicza śrubka?
- Piszczałka
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 328
- Rejestracja: 04.08.2008, 23:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ryszki /koło Grójca
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
WFM M06 S34 - 1964r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
- gwardia
- swobodny rider
- Posty: 2858
- Rejestracja: 01.11.2010, 17:24
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Nie mam Haynesa. Podrzuci ktoś ile powinna być wykręcona śruba regulacji składu mieszanki w gaźniku dla XL600V, rocznika 1988? I jeśli bardziej wykręcam to mieszanka jest bogatsza?Piszczałka pisze:Ok to podkręce mu na te 1200obr/min.
A regulacjie znalazłem 2,5 obr. dla mego rocznika
"Jutro zawsze będzie jutro więc jutro jutra już nie będzie"
- Piszczałka
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 328
- Rejestracja: 04.08.2008, 23:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ryszki /koło Grójca
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
W roczniku 88 tez chyba będzie 2,5 obrotu.
A osobiście po testach miałem ustawione na 1 obrót i tak 3/4 wtedy świece miały właściwy kolor a i spalanie sporo spadło.
A osobiście po testach miałem ustawione na 1 obrót i tak 3/4 wtedy świece miały właściwy kolor a i spalanie sporo spadło.
WFM M06 S34 - 1964r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
WFM M06 S01 - 1959r
Jawa 350 634
Transalp 87r
- gwardia
- swobodny rider
- Posty: 2858
- Rejestracja: 01.11.2010, 17:24
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Nie będę zakładał nowego tematu, może tu mi ktoś odpowie. Kupiłem używany gaźnik, tylko dla membran i w czasie przekładania zauważyłem, że sprężyny te co pchają membrany w moim starym gaźniku były dużo, tak ze 2 razy krótsze od tych które były w tym kupionym gaźniku. Wie ktoś może dlaczego? Przełożyłem w sumie membrany i sprężyny do mojego gaźnika.
"Jutro zawsze będzie jutro więc jutro jutra już nie będzie"
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Może kiedyś nie stawiali tak bardzo na ekologie Dłuższe spręzyny powodują, że do wzbogacenia mieszanki potrzeba większego podciśnienia. Może teraz będzie oszczędniejszy
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- gwardia
- swobodny rider
- Posty: 2858
- Rejestracja: 01.11.2010, 17:24
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Dzieki Jaro zza informację, mam pytanko, wykręcanie śrubki (do regulacji mieszanki) powoduje jej zubożanie?
"Jutro zawsze będzie jutro więc jutro jutra już nie będzie"
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Wykręcanie (przeciwnie do ruchu wsk, zegara) powoduje wzbogacanie, wkręcanie (zgodnie z ruchem....) powoduje zubożanie.
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Po godzinie walki wczoraj z ustawianiem składu mieszanki na wolnych obrotach się poddałem i wróciłem do ustawień początkowych.
Nie mogę znaleźć lepszego ustawienia niż około 2.5 w przednim i 2 w tylnym.
Niby wszystko jest ok ale trochę moim zdaniem za wolno schodzi z obrotów.
Przy zubożeniu schodzi jeszcze wolniej a wzbogaceniu strzela zdecydowanie mocniej...
Może tak ma być ?
Ech...
Nie mogę znaleźć lepszego ustawienia niż około 2.5 w przednim i 2 w tylnym.
Niby wszystko jest ok ale trochę moim zdaniem za wolno schodzi z obrotów.
Przy zubożeniu schodzi jeszcze wolniej a wzbogaceniu strzela zdecydowanie mocniej...
Może tak ma być ?
Ech...
- gwardia
- swobodny rider
- Posty: 2858
- Rejestracja: 01.11.2010, 17:24
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Ja na razie mam ustawione po 2 obroty, zaczęło się od tego, że po czyszczeniu gaźnika (zapchana dysza) zaczął mi strzelać z rury. Podczas czyszczenia zauważyłem, że mam popękane membrany, myślałem, że po wymianie membran będzie OK, ale nie było. Więc zacząłem "kręcić". okazało się o zgrozo, że śrubki regulacyjne miałem wykręcone po 3,5 obrotu! W tej chwili mam wykręcone na ok 2 obroty i chyba przestał strzelać, po świecach widać, że chyba za bogatą mieszankę, poobserwuję i może trochę jeszcze wkręcę (zubożę).
"Jutro zawsze będzie jutro więc jutro jutra już nie będzie"
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Ech, tak to jest jak człowiek nie ufa sobie jak powinien Odwołuje, miałem racje I mie tu prosze więcej w głowie nie mieszać, bo mówie dobrze, a potem mi mętlik w głowie robią
Ostatnio zmieniony 18.08.2011, 12:15 przez Jaro-Ino, łącznie zmieniany 1 raz.
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Re: Jak wyregulować gaźniki w 600V
Jesteś Jaro pewien że tak właśnie jest ? Generalnie to jeszcze jest tak że trzeba przekręcić i chwilę poczekać na reakcję.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości