xl 650 a xl 700
xl 650 a xl 700
Cześć.
Jakiś czas temu sprzedałem moja ukochaną CBR 600 i teraz poszukuje jakiegoś fajnego moto, ale już bardziej cywilizowanego tzn komfortowego, oraz z mozliwością lekko Off-R.
Jeździłem na testach zarówno dl 650 jak i xl 700. Moje pytanie do Was to takie, czy jest duża (wyczuwalna) róźnica między osiągami xl 650 i xl 700? Papier papierem, ale odczucia mogą być inne.
Moje wrażenia po jazdach w/w sprzetami (może komuś się przyda):
DL 650 -
świetne światła,
super wygodna pozycja,
dynamiczny silnik (ca 4s do setki),choć kończy się wtedy kiedy CBR w pełni rozwija skrzydła,
bardzo dobrze w zakrętach, pomimo tego że wysyko to mozna się nieźle złożyć,
no i wreszcie mogłem sobie po szuterku poginać,
super ochrona przed wiatrem itp., choć przecież po to jest motocykl coby wiatr poczuć na klacie -
xl 700 -
świetny gang silnika, po prostu najlepszy jaki słyszałem, nawet ducati mnie tak nie zachwyciło
.. świetny gang silnika, taki chrapliwy , o niebo lepszy niz DL 650
... świetny gang silnika, spodobał mi sie do tego stopnia, że szukam jakiegoś dzwonka na nokie z odgłosem "gazującego" Trampka
zakręty już nie tak łatwo jak dl 650, jakoś tak mniej sztywniej mi sie wydawało
obroty dosyć szybko się kończą, ale to normalne po przesiadce z wysoko obrotowej rzedówki, Dl o te 2 tys. ciągnie więcej
ABS i CBS (czy jakoś tak) - miodzio, choć przydałoby się aby sam tylni wyizolować, coby sobie w terenie pohamować (np z górki). Hamulce wystarczające
wyższy środek ciężkości niż w dl 650, i to wyczuwalnie wyżej
bardziej zwarta konstrukcja, robi wrażenie solidniejszej niż dl 650
wieje, dl 650 tu wypada dużo lepiej
do 130 km/h przyspiesza wystarczająco, dalej to już słabiutko - podobnie do dl 650
pozycja wygodna, jednak ustępuje dl 650
aha bym zapomniałem: świetny gang silnika
KLE 650
nie jeździłem i jeździć nie będę,
tenerka
j.w.
Przesiadam sie z motocykla diametralnie innego niż wyżej opisane, więc moje odczucia mogą być trochę inne niż Wasze. Ale swoje zainteresowanie skierowałem własnie w turystyczne enduro, więc muszę dokonać wyboru i liczę na Wasza pomoc. Wiem, że jest to forum transalpa, ale czytając posty stwierdzam, że nie na ślepo polecacie Trampa wszystkim zainteresowanym, gdyż jak dobrze wiecie każdy ma swoje priorytety i w związku z tym nie każdemu tramkem się spodoba.
Bardziej skłaniam sie do Dl, gdyż takowy moge kupić używany, natomiast tramek tylko w wersji 650 wchodziłby w rachubę. Z tego moje wyżej postawione pytanie, jaka jest różnica w oddawaniu mocy. Czy te kilkadziesiąt cm3 , wtrysk robi różnicę. Na filmikach zwróciłem uwagę że taki 650 rozpędza się około 5 s do 100, natomiast 700 w 4 s. Z tego wynikałoby że dosyć wyraźnie się to czuje.
Ja motocyklem będę jeżdził wszędzie tzn. w koło komina, po asfaltach, szuterkach, na krótsze i dłuższe wyprawy po Polsce i Europie. Generalnie motocykl ma być do tańca i różańca (byle nie TDM). Będę jeździł solo, no chyba, że .....
Ciekawe czy na rok 2010 nie rozwiercą silnika Trampka, albo v-stroma i dodadzą trochę koników i newtonów - ?
Uprzedzając propozycje to Viadro wydaje mi się za duże i mało poręczne, choć nie jeździłem, Natomiast duży v-strom nie cieszy się dobra opinią.
Pozdrawiam!
Jakiś czas temu sprzedałem moja ukochaną CBR 600 i teraz poszukuje jakiegoś fajnego moto, ale już bardziej cywilizowanego tzn komfortowego, oraz z mozliwością lekko Off-R.
Jeździłem na testach zarówno dl 650 jak i xl 700. Moje pytanie do Was to takie, czy jest duża (wyczuwalna) róźnica między osiągami xl 650 i xl 700? Papier papierem, ale odczucia mogą być inne.
Moje wrażenia po jazdach w/w sprzetami (może komuś się przyda):
DL 650 -
świetne światła,
super wygodna pozycja,
dynamiczny silnik (ca 4s do setki),choć kończy się wtedy kiedy CBR w pełni rozwija skrzydła,
bardzo dobrze w zakrętach, pomimo tego że wysyko to mozna się nieźle złożyć,
no i wreszcie mogłem sobie po szuterku poginać,
super ochrona przed wiatrem itp., choć przecież po to jest motocykl coby wiatr poczuć na klacie -
xl 700 -
świetny gang silnika, po prostu najlepszy jaki słyszałem, nawet ducati mnie tak nie zachwyciło
.. świetny gang silnika, taki chrapliwy , o niebo lepszy niz DL 650
... świetny gang silnika, spodobał mi sie do tego stopnia, że szukam jakiegoś dzwonka na nokie z odgłosem "gazującego" Trampka
zakręty już nie tak łatwo jak dl 650, jakoś tak mniej sztywniej mi sie wydawało
obroty dosyć szybko się kończą, ale to normalne po przesiadce z wysoko obrotowej rzedówki, Dl o te 2 tys. ciągnie więcej
ABS i CBS (czy jakoś tak) - miodzio, choć przydałoby się aby sam tylni wyizolować, coby sobie w terenie pohamować (np z górki). Hamulce wystarczające
wyższy środek ciężkości niż w dl 650, i to wyczuwalnie wyżej
bardziej zwarta konstrukcja, robi wrażenie solidniejszej niż dl 650
wieje, dl 650 tu wypada dużo lepiej
do 130 km/h przyspiesza wystarczająco, dalej to już słabiutko - podobnie do dl 650
pozycja wygodna, jednak ustępuje dl 650
aha bym zapomniałem: świetny gang silnika
KLE 650
nie jeździłem i jeździć nie będę,
tenerka
j.w.
Przesiadam sie z motocykla diametralnie innego niż wyżej opisane, więc moje odczucia mogą być trochę inne niż Wasze. Ale swoje zainteresowanie skierowałem własnie w turystyczne enduro, więc muszę dokonać wyboru i liczę na Wasza pomoc. Wiem, że jest to forum transalpa, ale czytając posty stwierdzam, że nie na ślepo polecacie Trampa wszystkim zainteresowanym, gdyż jak dobrze wiecie każdy ma swoje priorytety i w związku z tym nie każdemu tramkem się spodoba.
Bardziej skłaniam sie do Dl, gdyż takowy moge kupić używany, natomiast tramek tylko w wersji 650 wchodziłby w rachubę. Z tego moje wyżej postawione pytanie, jaka jest różnica w oddawaniu mocy. Czy te kilkadziesiąt cm3 , wtrysk robi różnicę. Na filmikach zwróciłem uwagę że taki 650 rozpędza się około 5 s do 100, natomiast 700 w 4 s. Z tego wynikałoby że dosyć wyraźnie się to czuje.
Ja motocyklem będę jeżdził wszędzie tzn. w koło komina, po asfaltach, szuterkach, na krótsze i dłuższe wyprawy po Polsce i Europie. Generalnie motocykl ma być do tańca i różańca (byle nie TDM). Będę jeździł solo, no chyba, że .....
Ciekawe czy na rok 2010 nie rozwiercą silnika Trampka, albo v-stroma i dodadzą trochę koników i newtonów - ?
Uprzedzając propozycje to Viadro wydaje mi się za duże i mało poręczne, choć nie jeździłem, Natomiast duży v-strom nie cieszy się dobra opinią.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 02.11.2009, 18:31 przez Kolega_PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarek
- Scyzoryk
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 479
- Rejestracja: 02.07.2008, 13:28
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: okolice Piaseczna
Re: xl 650 a xl 700
Kolega_PL pisze:Cześć.
Bardziej skłaniam sie do Dl, gdyż takowy moge kupić używany, natomiast tramek tylko w wersji 650 wchodziłby w rachubę. Pozdrawiam!
http://www.allegro.pl/item749125700_tra ... ancja.html
e tam. Jak dobrze poszukasz to trafisz używkę. Nawet klubową / forumową i pewniaka.
Co do zasadniczego pytania to jeśli głównie na asfalty to wybrałbym DL-a, ale on się nie nadaje w teren. Co najwyżej dasz radę przejechać szutrem ale to wszystko. Trampek jest bardziej terenowy (700 z racji mniejszego koła ciut mniej niż poprzednicy ale jednak) i jesli bedziesz chciał pośmigać w terenie to lepiej się sprawdzi. Ja bym brał Trampka ze względu na większą uniwersalność i i slinik. Jeśli miałbym jeżdzic tylko po asfaltach brałbym DL-a.
Pozdrawiam
Scyzoryk
AT CRF1000
Scyzoryk
AT CRF1000
- Bolek
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1127
- Rejestracja: 30.09.2008, 20:39
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Libiąż
Re: xl 650 a xl 700
Nic dodać,nic ująćScyzoryk pisze:Ja bym brał Trampka ze względu na większą uniwersalność i i slinik. Jeśli miałbym jeżdzic tylko po asfaltach brałbym DL-a.
Jak się smucisz to jesteś smutas a jak się kłócisz to jesteś ....☺
Re: xl 650 a xl 700
Fajna oferta. Popytam. Chyba jest bez ABS.Scyzoryk pisze:Kolega_PL pisze:Cześć.
Bardziej skłaniam sie do Dl, gdyż takowy moge kupić używany, natomiast tramek tylko w wersji 650 wchodziłby w rachubę. Pozdrawiam!
http://www.allegro.pl/item749125700_tra ... ancja.html
e tam. Jak dobrze poszukasz to trafisz używkę. Nawet klubową / forumową i pewniaka.
Co do zasadniczego pytania to jeśli głównie na asfalty to wybrałbym DL-a, ale on się nie nadaje w teren. Co najwyżej dasz radę przejechać szutrem ale to wszystko. Trampek jest bardziej terenowy (700 z racji mniejszego koła ciut mniej niż poprzednicy ale jednak) i jesli bedziesz chciał pośmigać w terenie to lepiej się sprawdzi. Ja bym brał Trampka ze względu na większą uniwersalność i i slinik. Jeśli miałbym jeżdzic tylko po asfaltach brałbym DL-a.
A odnośnie mojego drugiego pytania, a raczej pierwszego - odnośnie różnicy mocy pomiędzy trampkiem 650 a 700?
Czarek
- kamikazemario
- czyściciel nagaru
- Posty: 609
- Rejestracja: 18.09.2008, 20:10
- Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Re: xl 650 a xl 700
Raczej różnica mocy słabo zauważalna.. Różnica to jest między TA a DL
Ostatnio zmieniony 04.11.2009, 16:49 przez kamikazemario, łącznie zmieniany 1 raz.
CBR 600 F3
Odważni nie żyją wiecznie, lecz zbyt ostrożni nie żyją wcale..
Odważni nie żyją wiecznie, lecz zbyt ostrożni nie żyją wcale..
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 214
- Rejestracja: 24.07.2009, 10:31
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: xl 650 a xl 700
Witam...
Jeżdżę xl700 i mam następujące spostrzeżenia w por do xl650:
- jeśli chodzi o osiągi, to szczerze mówiąc nie ma zauważalnej różnicy, która warta byłaby rozpatrzenia pod kątem wyboru moto; te 4 czy 5 koni nie specjalnie jest odczuwalne, może tylko jak się przyspiesza od zera ale tylko przez drobny moment czasu zauważalna jest delikatna przewaga;
- duża różnica na korzyść xl700 to spalanie, zdecydowanie jest to bardziej oszczędny moto - możesz też o tym poczytać na forum;
- przednie koło zmieniło swoje rozmiary w xl700 (pogrubiło się i zmniejszyło średnicę) i chyba jest to trochę niekorzystne z punktu widzenia jazdy w terenie;
- dźwięk/wydech - rzeczywiście popracowali nad tym, też mi się dźwięk w xl700 bardzo podoba
- bagażnik pod kanapą w xl650 jest zdecydowanie większy niż w xl700.
pozostałe zmiany to kwestia różnic estetycznych, czyli kto co lubi...
Co do DL650, to rzeczywiście jest szybszy...sprawdziłem na własnej skórze ...ale co do reszty to trudno mi się wypowiedzieć...mi się v-srom zwyczajnie nie podoba
Jeżdżę xl700 i mam następujące spostrzeżenia w por do xl650:
- jeśli chodzi o osiągi, to szczerze mówiąc nie ma zauważalnej różnicy, która warta byłaby rozpatrzenia pod kątem wyboru moto; te 4 czy 5 koni nie specjalnie jest odczuwalne, może tylko jak się przyspiesza od zera ale tylko przez drobny moment czasu zauważalna jest delikatna przewaga;
- duża różnica na korzyść xl700 to spalanie, zdecydowanie jest to bardziej oszczędny moto - możesz też o tym poczytać na forum;
- przednie koło zmieniło swoje rozmiary w xl700 (pogrubiło się i zmniejszyło średnicę) i chyba jest to trochę niekorzystne z punktu widzenia jazdy w terenie;
- dźwięk/wydech - rzeczywiście popracowali nad tym, też mi się dźwięk w xl700 bardzo podoba
- bagażnik pod kanapą w xl650 jest zdecydowanie większy niż w xl700.
pozostałe zmiany to kwestia różnic estetycznych, czyli kto co lubi...
Co do DL650, to rzeczywiście jest szybszy...sprawdziłem na własnej skórze ...ale co do reszty to trudno mi się wypowiedzieć...mi się v-srom zwyczajnie nie podoba
Re: xl 650 a xl 700
SprzedanyScyzoryk pisze: http://www.allegro.pl/item749125700_tra ... ancja.html
e tam. Jak dobrze poszukasz to trafisz używkę. Nawet klubową / forumową i pewniaka.
.
ale dzięki za info
- sober
- dwusuwowy rider
- Posty: 191
- Rejestracja: 09.07.2008, 22:54
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: xl 650 a xl 700
A ja ci powiem tak: nie sugeruj się zbytnio mocą. Kupując jeden albo drugi będziesz czuł jej niedosyt ale w trampku niską moc nadrobią świetne możliwości jazdy w terenie (morda się uśmiecha -poważnie). Dl to już inna bajka sama jego budowa wyklucza go by gdzieś tam go pchać... Mimo, to jego właściciele też próbują gdzieś tam się zapuszczają...
W dl-u kierownica jest daleko od pasażera co negatywnie wpływa w jeździe off, bardzo mały prześwit, grubaśne koła z którymi kierowca nie radzi sobie w piaszczystych zakrętach, trudności ze znalezieniem off-owych opon (jeśli znajdziesz wybulisz sporo kapusty -bezdętkowe), zjeb@^e przednie kierunki które nawet z gmolami urywaja się przy małej przewrotce, kierownica "na stałe" nie jak w trampku na gumach (konkretna przewrotka w dl-u = krzywa kierownica)...
Jak to się mówi coś kosztem czegoś. Dlaczego co niektórzy zmieniają motocykl z viadra na afrikę? No tylko jest mały problem ceny Africy są moim zdaniem przegięciem. Latałem trzy sezony XL600V i bardzo chciałem mieć AT a w końcu kupiłem XL700V z przebiegiem 3200km za 18koła! (motocykl testowy) africke z przyczyn technicznych nie mógł bym mieć młodszej niż 2003 (koniec produkcji) a i pewnie musiał bym wydać ponad 20koła żeby była cukierkiem.
Co do porównania xl600v a xl700v to różnica jest spora, ale akurat to porównanie cie nie interesuję.
Życzę udanego zakupu.
W dl-u kierownica jest daleko od pasażera co negatywnie wpływa w jeździe off, bardzo mały prześwit, grubaśne koła z którymi kierowca nie radzi sobie w piaszczystych zakrętach, trudności ze znalezieniem off-owych opon (jeśli znajdziesz wybulisz sporo kapusty -bezdętkowe), zjeb@^e przednie kierunki które nawet z gmolami urywaja się przy małej przewrotce, kierownica "na stałe" nie jak w trampku na gumach (konkretna przewrotka w dl-u = krzywa kierownica)...
Jak to się mówi coś kosztem czegoś. Dlaczego co niektórzy zmieniają motocykl z viadra na afrikę? No tylko jest mały problem ceny Africy są moim zdaniem przegięciem. Latałem trzy sezony XL600V i bardzo chciałem mieć AT a w końcu kupiłem XL700V z przebiegiem 3200km za 18koła! (motocykl testowy) africke z przyczyn technicznych nie mógł bym mieć młodszej niż 2003 (koniec produkcji) a i pewnie musiał bym wydać ponad 20koła żeby była cukierkiem.
Co do porównania xl600v a xl700v to różnica jest spora, ale akurat to porównanie cie nie interesuję.
Życzę udanego zakupu.
Re: xl 650 a xl 700
Co prawda o gustach się nie dyskutuje, ale "osobistycznie" starsze modele 600 i 650 w ogóle mi się nie podobają. XL 600 odpadł od razu, do 650 ciągle próbuje się przekonać i nic. Natomiast najnowsza wersja podoba mi się jak nigdy - tylko ta cena. Ciekawi mnie kiedy kupiłeś i z jakiego salonu tego trampka. W hondzie plaza jest również testowy na sprzedaż, ale cena dużo wyższa http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1491007 - testowy, ciekawe jak i kto docierał.sober pisze:A ja ci powiem tak: nie sugeruj się zbytnio mocą. Kupując jeden albo drugi będziesz czuł jej niedosyt ale w trampku niską moc nadrobią świetne możliwości jazdy w terenie (morda się uśmiecha -poważnie). Dl to już inna bajka sama jego budowa wyklucza go by gdzieś tam go pchać... Mimo, to jego właściciele też próbują gdzieś tam się zapuszczają...
W dl-u kierownica jest daleko od pasażera co negatywnie wpływa w jeździe off, bardzo mały prześwit, grubaśne koła z którymi kierowca nie radzi sobie w piaszczystych zakrętach, trudności ze znalezieniem off-owych opon (jeśli znajdziesz wybulisz sporo kapusty -bezdętkowe), zjeb@^e przednie kierunki które nawet z gmolami urywaja się przy małej przewrotce, kierownica "na stałe" nie jak w trampku na gumach (konkretna przewrotka w dl-u = krzywa kierownica)...
Jak to się mówi coś kosztem czegoś. Dlaczego co niektórzy zmieniają motocykl z viadra na afrikę? No tylko jest mały problem ceny Africy są moim zdaniem przegięciem. Latałem trzy sezony XL600V i bardzo chciałem mieć AT a w końcu kupiłem XL700V z przebiegiem 3200km za 18koła! (motocykl testowy) africke z przyczyn technicznych nie mógł bym mieć młodszej niż 2003 (koniec produkcji) a i pewnie musiał bym wydać ponad 20koła żeby była cukierkiem.
Co do porównania xl600v a xl700v to różnica jest spora, ale akurat to porównanie cie nie interesuję.
Życzę udanego zakupu.
Czarek
- pałeł
- przycierający rafki
- Posty: 1154
- Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: racibórz
- Kontakt:
Re: xl 650 a xl 700
ja pitolic nie będę ale ani dl ani700 ani afrika mnie nie dogoni
są filmy na tubie jak się popierdala szukać carbon enduro party
edit słownik z mozilli jest do dupy
są filmy na tubie jak się popierdala szukać carbon enduro party
edit słownik z mozilli jest do dupy
Ostatnio zmieniony 03.11.2009, 13:42 przez pałeł, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: xl 650 a xl 700
..."są filmy na tubie jak się podpierdala"...
gratuluję odwagi, że publicznie potrafiłeś się do tego przyznać
gratuluję odwagi, że publicznie potrafiłeś się do tego przyznać
chciałbym umrzeć we śnie jak mój dziadek.... a nie jak jego pasażerowie głośno krzycząc
- pałeł
- przycierający rafki
- Posty: 1154
- Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: racibórz
- Kontakt:
Re: xl 650 a xl 700
o k***a
Re: xl 650 a xl 700
A czy wiecie może jak będzie Transalp wygladał w 2010 roku? - to tak dla pogłębiebnia wiedzy odnośnie róźnic między 650
Czarek
- Komar
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 288
- Rejestracja: 24.08.2008, 16:31
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: warszawa
Re: xl 650 a xl 700
Wypowiem się co do kupna testowej 700tki. Sam takową posiadam i często się one pojawiają na Allegro. Przez długi czas obserwowałem pojedyncze sztuki i da się je znaleźć. Honda Plaza ma w ofercie testowe motocykle jednak są one horrendalnie drogie w porównaniu ze sprowadzanymi z Niemiec.
Poczekaj i kup taki motocykl na przełomie grudnia- stycznia.
Jeśli chcesz to dam Ci na PW adres salonu, który już sprowadził 3 testowe TA z Niemcowni w ciągu tego roku. Są pewni- kupowałem u nich i jestem zadowolony.
Poczekaj i kup taki motocykl na przełomie grudnia- stycznia.
Jeśli chcesz to dam Ci na PW adres salonu, który już sprowadził 3 testowe TA z Niemcowni w ciągu tego roku. Są pewni- kupowałem u nich i jestem zadowolony.
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ...
Re: xl 650 a xl 700
Kolega_PL pisze:Co prawda o gustach się nie dyskutuje, ale "osobistycznie" starsze modele 600 i 650 w ogóle mi się nie podobają. XL 600 odpadł od razu, do 650 ciągle próbuje się przekonać i nic. Natomiast najnowsza wersja podoba mi się jak nigdy - tylko ta cena. Ciekawi mnie kiedy kupiłeś i z jakiego salonu tego trampka. W hondzie plaza jest również testowy na sprzedaż, ale cena dużo wyższa http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1491007 - testowy, ciekawe jak i kto docierał.sober pisze:A ja ci powiem tak: nie sugeruj się zbytnio mocą. Kupując jeden albo drugi będziesz czuł jej niedosyt ale w trampku niską moc nadrobią świetne możliwości jazdy w terenie (morda się uśmiecha -poważnie). Dl to już inna bajka sama jego budowa wyklucza go by gdzieś tam go pchać... Mimo, to jego właściciele też próbują gdzieś tam się zapuszczają...
W dl-u kierownica jest daleko od pasażera co negatywnie wpływa w jeździe off, bardzo mały prześwit, grubaśne koła z którymi kierowca nie radzi sobie w piaszczystych zakrętach, trudności ze znalezieniem off-owych opon (jeśli znajdziesz wybulisz sporo kapusty -bezdętkowe), zjeb@^e przednie kierunki które nawet z gmolami urywaja się przy małej przewrotce, kierownica "na stałe" nie jak w trampku na gumach (konkretna przewrotka w dl-u = krzywa kierownica)...
Jak to się mówi coś kosztem czegoś. Dlaczego co niektórzy zmieniają motocykl z viadra na afrikę? No tylko jest mały problem ceny Africy są moim zdaniem przegięciem. Latałem trzy sezony XL600V i bardzo chciałem mieć AT a w końcu kupiłem XL700V z przebiegiem 3200km za 18koła! (motocykl testowy) africke z przyczyn technicznych nie mógł bym mieć młodszej niż 2003 (koniec produkcji) a i pewnie musiał bym wydać ponad 20koła żeby była cukierkiem.
Co do porównania xl600v a xl700v to różnica jest spora, ale akurat to porównanie cie nie interesuję.
Życzę udanego zakupu.
Testowałem właśnie ten egzemparz mial zkrzywony kluczyk i namrdowałm sie z jego wyjęcim
Re: xl 650 a xl 700
Też na nim jeździłem. Kluczyk co prawda ciężko wchodził, ale nie był skrzywiony.czarek pisze: Testowałem właśnie ten egzemparz mial zkrzywony kluczyk i namrdowałm sie z jego wyjęcim
Czarek
- sober
- dwusuwowy rider
- Posty: 191
- Rejestracja: 09.07.2008, 22:54
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: xl 650 a xl 700
wydaje mi sie że to nie wina krzywego kluczyka a po prostu nie wyrobionej świeżej stacyjki u mnie tez czasem jakoś dziwnie nie chce wejsćKolega_PL pisze:Też na nim jeździłem. Kluczyk co prawda ciężko wchodził, ale nie był skrzywiony.
Re: xl 650 a xl 700
ja jeżdżę xl700 i zdecydowanie nie byłbym smutny gdyby miał większe plastiki jak 650tka i większe przednie koło. za to jest nowy, mniejsze spalanie i jak ktoś zauważył przyjemnie go posłuchać
- CUinHell
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 426
- Rejestracja: 01.09.2009, 22:04
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Re: xl 650 a xl 700
Mi np 700 ze zdjęć się nie podobała, jakaś taka za nowoczens, plastikowa, ale jak zobaczyłem i posłuchałem na żywo u Luka to inna bajka, to naprawdę dalej jest dobry, stary Trampek, tylko z nowomodną budą. Luka lata tym jak chce na szosowych oponach, diabła się nie boi .
Teraz Africa Twin RD04 HRC, KTM 990 Adventure
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 214
- Rejestracja: 24.07.2009, 10:31
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: xl 650 a xl 700
CUinHell pisze:Mi np 700 ze zdjęć się nie podobała, jakaś taka za nowoczens, plastikowa, ale jak zobaczyłem i posłuchałem na żywo u Luka to inna bajka, to naprawdę dalej jest dobry, stary Trampek, tylko z nowomodną budą. Luka lata tym jak chce na szosowych oponach, diabła się nie boi .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość