TA AT KTM
TA AT KTM
witajcie,
mam pytanie, nie mam jeszcze motonga ale wybieram ciągle pomiędzy Transalp 650, AT lub...KTM 950 Adv.
o ile na temat xl650 i AT jest gdzie i co <szacun> poczytać to na temat KTM'a niewiele.
czy TA przy wadze kierowcy> 100km daje rade w terenie? 53 km to trochę...nie malo ?
znów AT jest w cenie niemal KTM'a który to budzi największy szacun. moto ma potencjal ale nie wiem czy nie bedzie nie do ogarnięcia na początek.
wszelkie rady mile widziane.
mam pytanie, nie mam jeszcze motonga ale wybieram ciągle pomiędzy Transalp 650, AT lub...KTM 950 Adv.
o ile na temat xl650 i AT jest gdzie i co <szacun> poczytać to na temat KTM'a niewiele.
czy TA przy wadze kierowcy> 100km daje rade w terenie? 53 km to trochę...nie malo ?
znów AT jest w cenie niemal KTM'a który to budzi największy szacun. moto ma potencjal ale nie wiem czy nie bedzie nie do ogarnięcia na początek.
wszelkie rady mile widziane.
xl650v -> xl1000
- esenpe
- wiejski tuningowiec
- Posty: 94
- Rejestracja: 26.04.2009, 11:15
- Lokalizacja: Morąg /Warmia
- Kontakt:
Re: TA AT KTM
Jak nie nie dosiadałeś jeszcze motonga to ja osobiście odradzałbym Ci KTM'a, strasznie mocny, ale to tylko moja ocena. Musisz się każdym przejechać i wybrać ten, który Ci będzie pasował.
Suzuki XF650 Freewind
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3966
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Re: TA AT KTM
A dzień dobry , dzień dobry "Powitalnio".
Jedyne co mogę i chce mi się o tej godzinie poradzić, to wyszukiwarka lub ewentualnie prześledzenie tytułów tematów , gdzie zagadnienie wałkowane było x razy.
Literówkę machnąłeś określając swą wagę w kilometrach - czepiam się, idę spać.
A esenpe dobrze ci radzi, zacznij od czegoś z małą mocą. No a jak tylko teren, to Trampek odpada. Dobranoc.
Jedyne co mogę i chce mi się o tej godzinie poradzić, to wyszukiwarka lub ewentualnie prześledzenie tytułów tematów , gdzie zagadnienie wałkowane było x razy.
Literówkę machnąłeś określając swą wagę w kilometrach - czepiam się, idę spać.
A esenpe dobrze ci radzi, zacznij od czegoś z małą mocą. No a jak tylko teren, to Trampek odpada. Dobranoc.
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 845
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: TA AT KTM
Nie będę się wymądrzał, ale tak jak koledzy wcześniej poradzę zacząć od najmniejszego i najsłabszego motocykla z tych, które wymieniłeś. KTM-em nie jeździłem, ale kolega to ujeżdżał przez kilka miesięcy...... i wrócił do afryki, którą miał wcześniej. Adventure to dobry motocykl ale bardzo wymagający - więc na pierwszy się zdecydowanie nie nadaje. Mocny ale i ciężki, dużo pali i jest drogi w utrzymaniu- jeśli oczywiście mówimy tu o sumiennym serwisie zgodnie z instrukcją. A do nauki jazdy w teren to tak naprawdę najlepiej kup sobie jakąć 250-kę.
- pałeł
- przycierający rafki
- Posty: 1154
- Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: racibórz
- Kontakt:
Re: TA AT KTM
marcin dobrze radzi 250 2t rulez
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 845
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: TA AT KTM
Albo dr 350 - tylko gdzie znaleźć taki w przyzwoitym stanie- nie mówiąc o ludzkich pieniądzach??
Re: TA AT KTM
Hej,
Polecam Trampka na początek . Dla mnie pierwszy sezon, drugie moto i TA dużo wybacza na trasie i w terenie ,ale lekkim- szuter. Na ostry teren dla mnie za ciężki i oczywiście na moje umiejętności. Bo chłopaki to wymiatają na TA, AT w ciężkim terenie , że hej
Ja teraz szukam jako drugiego moto właśnie coś 125-250cm na naukę w terenie .
Także bierze TA , jak też na szosę coś potrzeba .
Pozdro
Polecam Trampka na początek . Dla mnie pierwszy sezon, drugie moto i TA dużo wybacza na trasie i w terenie ,ale lekkim- szuter. Na ostry teren dla mnie za ciężki i oczywiście na moje umiejętności. Bo chłopaki to wymiatają na TA, AT w ciężkim terenie , że hej
Ja teraz szukam jako drugiego moto właśnie coś 125-250cm na naukę w terenie .
Także bierze TA , jak też na szosę coś potrzeba .
Pozdro
CB450S->XL600->VT750->XT660R
- hetfield
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 267
- Rejestracja: 17.08.2009, 23:06
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kraków
Re: TA AT KTM
W teren do nauki polecam DR 350. Średnio mocna (30KM), ale niezawodna, prosta w budowie i jak na początki enduro zupełnie wystarczająca.
Moja bestia
Do dalszej turystyki szukam Trampka
Moja bestia
Do dalszej turystyki szukam Trampka
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: TA AT KTM
Trochę czytałem na temat takich tanich enduro 4T i było sporo opinii, że Yamaha XT 350 wychodzi lepiej w ogólnym rozrachunku, niż DR 350. Mniej się psuje, lżejsza, większa dostępność i niższa cena części... no, może Suza ciekawiej wygląda. Jak Ty to oceniasz?
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
- Franz
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 222
- Rejestracja: 18.06.2008, 16:13
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
Re: TA AT KTM
Kolega Wolo !Wolo pisze:Trochę czytałem na temat takich tanich enduro 4T i było sporo opinii, że Yamaha XT 350 wychodzi lepiej w ogólnym rozrachunku, niż DR 350. Mniej się psuje, lżejsza, większa dostępność i niższa cena części... no, może Suza ciekawiej wygląda. Jak Ty to oceniasz?
Nie piżdzij. Przejedź się jednym , drugim i oceniaj
Nie wiem gdzie tak piszą . Nie czytam. Nie jestem zainteresowany.
DR 350 górą we wszystkim. Jeździłem trochę i jednym i drugim
Motocyklista o wadze 100 kg na Dr 350 będziw wyglądał
Ostatnio zmieniony 22.10.2009, 10:27 przez Franz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 845
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: TA AT KTM
Chyba trochę zdryfowaliśmy od tematu zasadniczego. Chłopak chciał wiedzieć który z trzech podanych sprzętów będzie najodpowiedniejszy na początek...... Trochę dziwne pytanie na forum transalpa, ale odpowiedź tylko jedna i oczywista.
Xalps zacznij od xl 600v - najtańsza i najprostsza maszyna w tym zestawieniu. na początek to i tak duża. Jeśli zamierzasz jeździć dużo off road to tak jak pisaliśmy coś w przedziale 250-450 ccm będzie odpowiedniejsze do nauki. Jeśli szukasz bardziej uniwersalnego motocykla i tylko czasem zjeżdżasz z czarnego to 50 KM transalpa wystarczy.
Xalps zacznij od xl 600v - najtańsza i najprostsza maszyna w tym zestawieniu. na początek to i tak duża. Jeśli zamierzasz jeździć dużo off road to tak jak pisaliśmy coś w przedziale 250-450 ccm będzie odpowiedniejsze do nauki. Jeśli szukasz bardziej uniwersalnego motocykla i tylko czasem zjeżdżasz z czarnego to 50 KM transalpa wystarczy.
- Bolek
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1127
- Rejestracja: 30.09.2008, 20:39
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Libiąż
Re: TA AT KTM
Wystarcza w zupełności,jak sobie kupisz 100 konnego potwora to tylko paliwa więcej będziesz lałxalps pisze:czy TA przy wadze kierowcy> 100km daje rade w terenie? 53 km to trochę...nie malo ?
Jak będziesz jeździł sam nigdy Ci mocy nie braknie ,ale we dwójkę czasem brakuje manetki
Wybierz Afri i tak jesteś początkujący i musisz sprzęt ogarnąć ,od razu w teren nie pojedziesz ,kupowanie słabszego,później mocniejszego jest spoko, tylko wiąże się z utratą gotówki :sad:i czsu na szukanie.
KTM-a nie znam,ale ma opinie dość narowistego,chociaż jak nigdy nie jeździłeś na takich sprzętach ,to nie masz porównania i jak siądziesz na takiego wariata to się przyzwyczaisz do jego charakterystyki
Jak się smucisz to jesteś smutas a jak się kłócisz to jesteś ....☺
- mazi
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 310
- Rejestracja: 22.06.2008, 18:33
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TA AT KTM
R1 - to moj typ...
Re: TA AT KTM
To już teraz pewnie wiesz co kupić w teren
Tak na serio moim zdaniem, jak chcesz jeżdzić w terenie, to żaden z tych trzech, to są motocykle do turystyki. Polecam na początek tak jak pisali przedmówcy DR 350, ale to tylko w przypadku zerowych umiejętności, będzie naprawdę super. Jeśli już panujesz nad wszystkimi czynnościami na moto i robisz to instynktownie to w/w DR po miesiącu jazdy może być za słaba i w tym przypadku polecam 125 w dwupaku, wystarczy na 2 lata. Kiedy to już nie będzie mieć przed tobą tajemnic, możesz wsiadać na wszystko co ma dwa koła
Tak na serio moim zdaniem, jak chcesz jeżdzić w terenie, to żaden z tych trzech, to są motocykle do turystyki. Polecam na początek tak jak pisali przedmówcy DR 350, ale to tylko w przypadku zerowych umiejętności, będzie naprawdę super. Jeśli już panujesz nad wszystkimi czynnościami na moto i robisz to instynktownie to w/w DR po miesiącu jazdy może być za słaba i w tym przypadku polecam 125 w dwupaku, wystarczy na 2 lata. Kiedy to już nie będzie mieć przed tobą tajemnic, możesz wsiadać na wszystko co ma dwa koła
Nie ma się co pipać w szczypę!!!
- Bugi
- swobodny rider
- Posty: 3271
- Rejestracja: 27.06.2009, 09:23
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kraków
Re: TA AT KTM
mazi pisze:R1 - to moj typ...
tak jak i moj
a tu jej możliwości http://www.youtube.com/watch?v=A0d3B7MPqUg
Pozdrawiam
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
- Hiszpan11
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 251
- Rejestracja: 19.06.2008, 11:08
- Lokalizacja: Żyraków obok Dębicy
TA AT KTM
Czytajac slowa Kolegi i patrzac na swoje rece po dwoch miesiacach od tej pamietnej dla mnie przejazdzki,PIES pisze:To już teraz pewnie wiesz co kupić w teren
Tak na serio moim zdaniem, jak chcesz jeżdzić w terenie, to żaden z tych trzech, to są motocykle do turystyki. Polecam na początek tak jak pisali przedmówcy DR 350, ale to tylko w przypadku zerowych umiejętności, będzie naprawdę super. Jeśli już panujesz nad wszystkimi czynnościami na moto i robisz to instynktownie to w/w DR po miesiącu jazdy może być za słaba i w tym przypadku polecam 125 w dwupaku, wystarczy na 2 lata. Kiedy to już nie będzie mieć przed tobą tajemnic, możesz wsiadać na wszystko co ma dwa koła
Zgadzam sie z nim 125 w"dwupaku" daje rade
Pozdro i zeby sie na Tobie goilo jak na przyslowiowym ..... po tej 125 na poczatek
Kufry I Osłony Aluu Stelaże Boczne Kontakt na Biuro@adventureparts.pl !!!
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: TA AT KTM
Franz, dobrze by było, gdybyś następnym razem odpowiadając na posta najpierw go przeczytał.Franz pisze:Kolega Wolo !Wolo pisze:Trochę czytałem na temat takich tanich enduro 4T i było sporo opinii, że Yamaha XT 350 wychodzi lepiej w ogólnym rozrachunku, niż DR 350. Mniej się psuje, lżejsza, większa dostępność i niższa cena części... no, może Suza ciekawiej wygląda. Jak Ty to oceniasz?
Nie piżdzij. Przejedź się jednym , drugim i oceniaj
Nie wiem gdzie tak piszą . Nie czytam. Nie jestem zainteresowany.
DR 350 górą we wszystkim. Jeździłem trochę i jednym i drugim
Motocyklista o wadze 100 kg na Dr 350 będziw wyglądał
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości