[S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
[S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
Sprzedam opony które miałem w Betty
Pirelli MT90 Scorpion 130/80-17 , dot: 4814
Pirelli MT60 100/90-19 , dot: 2815
Do opon dorzucam dętki
Cena za całość 350 zł + wysyłka
póki co takie zdjęcia, w weekend je wymyje to też wstawię lepsze fotki
Pirelli MT90 Scorpion 130/80-17 , dot: 4814
Pirelli MT60 100/90-19 , dot: 2815
Do opon dorzucam dętki
Cena za całość 350 zł + wysyłka
póki co takie zdjęcia, w weekend je wymyje to też wstawię lepsze fotki
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 172
- Rejestracja: 26.06.2021, 00:58
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
A tak zapytam-co z nimi nie tak ,że sprzedajesz?
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
Wszystko z nimi dobrze, kupiłem TKC 80, a jeżdżę tak mało że nie ma sensu ich trzymać.
Wytapatalkowano
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
Poniosło mnie z ceną, po przemyśleniu 250 zł
Wytapatalkowano
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
Przecena na 200 zł
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2476
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
Nie chcę być niegrzeczny ale młodsza z tych opon ma 8 lat, to trochę wątpliwy do sprzedaży towar. I niezbyt bezpieczny, chyba, że ktoś jedzie w bardzo ciepłe i suche okolice.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
Jako że zwróciłeś mi uwagę kulturalnie to przedstawie Ci swój punkt widzenia.
(Już to pisałem na grupie BMW)
Od 01.08.2022 zrobiłem 1200km, nie każdy ma czas połykać kilometry, nie każdy będzie eFkę upalać na asfalcie czy ciorać w terenie.
Ktoś mógł wybrać F650 bo to jedna z najtańszych turystycznych enduro którym można dojechać prawie wszędzie.
Jak ktoś chce sobie popyrkać dla odstresować to niekoniecznie chce ładować 800-1200 zł na komplet nowych gum.
Bieżnik tych opon to spokojna turystyka takie 80/20 gdzie te 20% terenu to bardziej szutry a nie piach czy trawa, na trawie będą śliskie o czym się przekonałem pierwszy raz 2 lata temu jak położyłem go na łące (koleiny)
Na kopnym piachu też nie robią, TKC 80 są dużo lepsze pod tym względem.
Opona nie jest spękana, nie plakowałem jej dla lepszego efektu 🫣
Osobiście jestem zdania że stara markowa opona i tak będzie lepsza niż większość opon chińskich.
Wytapatalkowano
(Już to pisałem na grupie BMW)
Od 01.08.2022 zrobiłem 1200km, nie każdy ma czas połykać kilometry, nie każdy będzie eFkę upalać na asfalcie czy ciorać w terenie.
Ktoś mógł wybrać F650 bo to jedna z najtańszych turystycznych enduro którym można dojechać prawie wszędzie.
Jak ktoś chce sobie popyrkać dla odstresować to niekoniecznie chce ładować 800-1200 zł na komplet nowych gum.
Bieżnik tych opon to spokojna turystyka takie 80/20 gdzie te 20% terenu to bardziej szutry a nie piach czy trawa, na trawie będą śliskie o czym się przekonałem pierwszy raz 2 lata temu jak położyłem go na łące (koleiny)
Na kopnym piachu też nie robią, TKC 80 są dużo lepsze pod tym względem.
Opona nie jest spękana, nie plakowałem jej dla lepszego efektu 🫣
Osobiście jestem zdania że stara markowa opona i tak będzie lepsza niż większość opon chińskich.
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2476
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
Widzisz, jako, że sam teraz jeżdżę okazjonalnie, to dlatego napisałem, bo właśnie wtedy taki towar jest najbardziej niebezpieczny. Jeśli kupi to ktoś, kto wie co robi - świetnie. Jeśli zaś Twoje opony kupi nowicjusz, skuszony niższą ceną i własną niewiedzą, to trochę będzie słabo, jeśli wywinie orła w krzaki podczas letniego czy jesiennego deszczyku, czy nawet na zimnym asfalcie.
Moja aktualna tylna opona ma już rocznik 2015 - i już staje się zwyczajnie niebezpieczna na mokrym. Nie ma to nic wspólnego z trawą czy szutrami, a bardziej ze zwykłą niepogodą.Niestety, ale opona w takim wieku twardnieje i traci właściwości. Swoje pierwsze gumy wyrzuciłem do kosza z przebiegiem raptem osiem tysięcy - bo miały osiem lat i prawie na nich zaliczyłem przewrotkę wiosną, na rondzie. Kolejne, 10-letnie, oddałem za darmo znajomemu, o którym wiem, że dobrze jeździ. Sprzedawanie opon, które chyba bardziej nadają się do utylizacji, to sprawa mocno dyskusyjna. Motocykl to nie auto, gdzie sam z powodzeniem użytkuję stare opony i co najwyżej mam nieco dłuższą drogę hamowania - czego też jestem świadomy.
Moja aktualna tylna opona ma już rocznik 2015 - i już staje się zwyczajnie niebezpieczna na mokrym. Nie ma to nic wspólnego z trawą czy szutrami, a bardziej ze zwykłą niepogodą.Niestety, ale opona w takim wieku twardnieje i traci właściwości. Swoje pierwsze gumy wyrzuciłem do kosza z przebiegiem raptem osiem tysięcy - bo miały osiem lat i prawie na nich zaliczyłem przewrotkę wiosną, na rondzie. Kolejne, 10-letnie, oddałem za darmo znajomemu, o którym wiem, że dobrze jeździ. Sprzedawanie opon, które chyba bardziej nadają się do utylizacji, to sprawa mocno dyskusyjna. Motocykl to nie auto, gdzie sam z powodzeniem użytkuję stare opony i co najwyżej mam nieco dłuższą drogę hamowania - czego też jestem świadomy.
Hawk1985 pisze: ↑21.08.2023, 15:01 Jako że zwróciłeś mi uwagę kulturalnie to przedstawie Ci swój punkt widzenia.
(Już to pisałem na grupie BMW)
Od 01.08.2022 zrobiłem 1200km, nie każdy ma czas połykać kilometry, nie każdy będzie eFkę upalać na asfalcie czy ciorać w terenie.
Ktoś mógł wybrać F650 bo to jedna z najtańszych turystycznych enduro którym można dojechać prawie wszędzie.
Jak ktoś chce sobie popyrkać dla odstresować to niekoniecznie chce ładować 800-1200 zł na komplet nowych gum.
Bieżnik tych opon to spokojna turystyka takie 80/20 gdzie te 20% terenu to bardziej szutry a nie piach czy trawa, na trawie będą śliskie o czym się przekonałem pierwszy raz 2 lata temu jak położyłem go na łące (koleiny)
Na kopnym piachu też nie robią, TKC 80 są dużo lepsze pod tym względem.
Opona nie jest spękana, nie plakowałem jej dla lepszego efektu 🫣
Osobiście jestem zdania że stara markowa opona i tak będzie lepsza niż większość opon chińskich.
Wytapatalkowano
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
Temat do kasacji
Wytapatalkowano
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- dzajor
- naciągacz linek
- Posty: 78
- Rejestracja: 07.09.2009, 17:01
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław
Re: [S] opony Pirelli MT90 130/80-17, Pirelli MT60 100/90-19
pewnego razu też kupiłem używki stan wizualny ok mięska jeszcze jeszcze i jak dostały ciśnienia na kołach to okazało się że s ą mocno spękane więc używki z pra-dot-em to raczej mina i hajs w błoto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości