[S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
[S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
Chyba sprzedam bo sprzęt raczej nie będzie mi już potrzebny.
DOSTĘPNY DO SPRZEDAŻY OD GRUDNIA - do dogadania.
Aprilia Atlantic 500. Rok 2003, przebieg przy zakupie 27 800, aktualnie 29600km i może nieznacznie wzrosnąć. Kupiłem do jeżdżenia wokół komina i do pracy wiosną br. od rodowitego Włocha który na emeryturę przeprowadził się z żoną polką do Polski – skuter wziął ze sobą, posiadał go kilkanaście lat. Ja wiedziałem czego szukam bo kilka lat miałem Atlantica 200 i są to bardzo niedoceniane maszyny. AA500 jest oparta o dobry silnik Piaggio Master 460cm. V-Max około 160 choć nigdy nie próbowałem powyżej 150, w trasie idealnie się jedzie 120km/h. Przyspieszenie spoko, prowadzenie jak na skuter moim zdaniem super – fabrycznie posiada amortyzator skrętu. Heble OK, układ CBS jak w Hondach.
Mój wkład:
Po zakupie, przy stanie licznika około 27 960km zrobiłem duży, kompleksowy serwis który powinien dać 2-3 lata jazdy w świętym spokoju. Włoch serwisował po włosku i bardzo mało jeździł – opony były z okolic 2010.
- pełny serwis i przegląd: wymiana oleju z płukanką (AGIP 5W40 – płukanka Liquy Moly), filtrów olej powietrze (Hiflo i RMS), płukanie i czyszczenie układu chłodzenia, nowa świeca NGK irydowa, płyn chłodzący (Prestone), olej w lagach, przegląd elektryki, linek, płukanie i wymiana płynu hamulcowego (DOT4 ATE) itp. Itd.
- kontrola i dokręcenie łożyska główki ramy,
- wymiana opon – nowe Michelin City Grip dot.2021.
- przegląd i wymiana profilaktycznie napędu aby był pewny w trasie: nowy pasek Piaggio OEM, nowe rolki i ślizgi Piaggio OEM. Wariator i rolka pośrednia bez uwag wg. mechanika.
- nowe klocki przód tył SBS.
Dodatkowo mechanik zalecił wymianę oleju po 1000km co uczyniłem przy przebiegu 28 737km w sierpniu br., ponownie z płukanką. Teraz można już normalnie raz w roku lub co 6 tys km.
Koszt części i robocizny wyszedł około 2500pln.
Akcesoria z mojej strony:
- w schowku pod kierownicą gniazdo 2x USB 3.0 + woltomierz,
- obok akumulatora fachowy rozdzielacz napięcia dla akcesoriów, szczelne wtyczki, bezpiecznik na każdej linii.
- gniazdo zapalniczki pod kanapą do łatwego podłączenia ładowania Aku lub ładowania czegoś pod kanapą. Podłączenie z bezpiecznikiem ale bezpośrednio do aku.
- Jedna linia z wiązki pod kierownicą wolna, na dołożenie ew. grzanych manetek czego na razie nie robiłem.
!!! Deflektor oraz metalowy uchwyt na telefon zostawiam u siebie!!!
Skuter pracuje, jeździ i prowadzi się adekwatnie do przebiegu. Wizualnie jest w oryginale, ma jakieś ryski i obicia ale przede wszystkim plastiki są fabryczne a nie składane z 5-ciu. Mechanik nie miał zastrzeżeń do ramy itp.
Podsumowując, fajny sprzęt na dojazdy i w trasę po dobrym asfalcie. Kanapa mega wygodna. Lekki jak na moc w skuterze 43 konie i gabaryt, prowadzi się po zakrętach moim zdaniem bez porównania lepiej niż np. SilverWing 400. No i to maszyna nie do serwisowania a do jazdy. Nie wymaga żadnego wkładu. Spalanie sprawdzone ok. 4,5L/100.
Cena 6500zł.
Pozdrawiam
zimny
DOSTĘPNY DO SPRZEDAŻY OD GRUDNIA - do dogadania.
Aprilia Atlantic 500. Rok 2003, przebieg przy zakupie 27 800, aktualnie 29600km i może nieznacznie wzrosnąć. Kupiłem do jeżdżenia wokół komina i do pracy wiosną br. od rodowitego Włocha który na emeryturę przeprowadził się z żoną polką do Polski – skuter wziął ze sobą, posiadał go kilkanaście lat. Ja wiedziałem czego szukam bo kilka lat miałem Atlantica 200 i są to bardzo niedoceniane maszyny. AA500 jest oparta o dobry silnik Piaggio Master 460cm. V-Max około 160 choć nigdy nie próbowałem powyżej 150, w trasie idealnie się jedzie 120km/h. Przyspieszenie spoko, prowadzenie jak na skuter moim zdaniem super – fabrycznie posiada amortyzator skrętu. Heble OK, układ CBS jak w Hondach.
Mój wkład:
Po zakupie, przy stanie licznika około 27 960km zrobiłem duży, kompleksowy serwis który powinien dać 2-3 lata jazdy w świętym spokoju. Włoch serwisował po włosku i bardzo mało jeździł – opony były z okolic 2010.
- pełny serwis i przegląd: wymiana oleju z płukanką (AGIP 5W40 – płukanka Liquy Moly), filtrów olej powietrze (Hiflo i RMS), płukanie i czyszczenie układu chłodzenia, nowa świeca NGK irydowa, płyn chłodzący (Prestone), olej w lagach, przegląd elektryki, linek, płukanie i wymiana płynu hamulcowego (DOT4 ATE) itp. Itd.
- kontrola i dokręcenie łożyska główki ramy,
- wymiana opon – nowe Michelin City Grip dot.2021.
- przegląd i wymiana profilaktycznie napędu aby był pewny w trasie: nowy pasek Piaggio OEM, nowe rolki i ślizgi Piaggio OEM. Wariator i rolka pośrednia bez uwag wg. mechanika.
- nowe klocki przód tył SBS.
Dodatkowo mechanik zalecił wymianę oleju po 1000km co uczyniłem przy przebiegu 28 737km w sierpniu br., ponownie z płukanką. Teraz można już normalnie raz w roku lub co 6 tys km.
Koszt części i robocizny wyszedł około 2500pln.
Akcesoria z mojej strony:
- w schowku pod kierownicą gniazdo 2x USB 3.0 + woltomierz,
- obok akumulatora fachowy rozdzielacz napięcia dla akcesoriów, szczelne wtyczki, bezpiecznik na każdej linii.
- gniazdo zapalniczki pod kanapą do łatwego podłączenia ładowania Aku lub ładowania czegoś pod kanapą. Podłączenie z bezpiecznikiem ale bezpośrednio do aku.
- Jedna linia z wiązki pod kierownicą wolna, na dołożenie ew. grzanych manetek czego na razie nie robiłem.
!!! Deflektor oraz metalowy uchwyt na telefon zostawiam u siebie!!!
Skuter pracuje, jeździ i prowadzi się adekwatnie do przebiegu. Wizualnie jest w oryginale, ma jakieś ryski i obicia ale przede wszystkim plastiki są fabryczne a nie składane z 5-ciu. Mechanik nie miał zastrzeżeń do ramy itp.
Podsumowując, fajny sprzęt na dojazdy i w trasę po dobrym asfalcie. Kanapa mega wygodna. Lekki jak na moc w skuterze 43 konie i gabaryt, prowadzi się po zakrętach moim zdaniem bez porównania lepiej niż np. SilverWing 400. No i to maszyna nie do serwisowania a do jazdy. Nie wymaga żadnego wkładu. Spalanie sprawdzone ok. 4,5L/100.
Cena 6500zł.
Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
No, Fajna kolumbrynka. Zaraz ktoś ją weźmie.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
Zobaczymy, zima idzie a w tym sprzęcie nie ma co robić zimą...
Landara fajna, żwawa i wygodna.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- naciągacz linek
- Posty: 76
- Rejestracja: 06.03.2016, 16:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Tarnów
Re: [S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
Jeżeli ktoś potrzebuje maxiskutera w stanie tip-top, to od tego Allegrowicza w ciemno. Polecam obiema ręcyma.
Karol
Karol
Pozdrawiam, Karol
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
Dzięki Karol za dobre słowo Mówię co wiem i dbam po mojemu o sprzęty. Może znudził Ci się przypadkiem mój ex VStrom?
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- naciągacz linek
- Posty: 76
- Rejestracja: 06.03.2016, 16:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Tarnów
Re: [S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
Nie znudził, bo nie bardzo miał kiedy.... Motocyklowo kiepsko ten rok mi wyszedł, tyle, że XT trochę pooswajałem po okolicznych wertepach.
Pozdrawiam, Karol
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
6300zł plus zostaje porządny uchwyt z ładowaniem na telefon.
Kontakt najlepiej 69 osiem 93 siedem 3 pięć 1. Mogę rzadziej tu zaglądać.
Kontakt najlepiej 69 osiem 93 siedem 3 pięć 1. Mogę rzadziej tu zaglądać.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
Dobra, żadnych chętnych nie stwierdzono - wiadomo, późna jesień.
Niech sobie skuterek na razie stoi, zamykamy temat.
Niech sobie skuterek na razie stoi, zamykamy temat.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
Dzięki wilku za otworzenie wątku. Nie chciałem dublować
Podbijam, na nowy rok klaruje się jakiś tam plan. Zatem:
https://www.olx.pl/d/oferta/maxi-skuter-aprilia-atlantic-500-super-stan-szybki-i-wygodny-CID5-IDN8vgG.html
Dla Trampkarzy i Czarnuchów oczywiście zniżka, ew dodatki w cenie itp.
Pozdrawiam
Zimny
Podbijam, na nowy rok klaruje się jakiś tam plan. Zatem:
https://www.olx.pl/d/oferta/maxi-skuter-aprilia-atlantic-500-super-stan-szybki-i-wygodny-CID5-IDN8vgG.html
Dla Trampkarzy i Czarnuchów oczywiście zniżka, ew dodatki w cenie itp.
Pozdrawiam
Zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Maxi skuter Aprilia Atlantic 500
Sprzedany, do zamknięcia. Niech dzielnie wozi Czarnucha z FAT po Poznaniu i na dalsze wycieczki
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości