Witam.
Sprzedam Yamahę XT 600
Rok produkcji 1998r.
Autentyczny Przebieg 13222km
Zakupiony od prywatnego właściciela z Niemiec, posiadającego motocykl od 2011roku
Nie użytkowany na Polskich drogach
Silnik pracuje wzorowo bez jakichkolwiek zastrzeżeń, odpala bezproblemowo zimny jak i ciepły
Bez wypadkowość oraz przebieg wpisujemy na fakturze
Napęd, klocki oraz tarcze hamulcowe w bardzo ładnym stanie.
Regularnie serwisowany, wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco.
Ostatni Niemiecki przegląd wykonano w listopadzie 2018roku przy przebiegu: 13204km
W dowodzie posiada wpisaną moc 29Kw, możliwość jazdy na kategorię ''A2''
Nowy kupujący przy zakupie otrzymuje:
-Kompletną dokumentację niezbędną do rejestracji,
- Badanie techniczne
- Fakturę Vat-Marża
- Historię serwisową
- Dwa kluczyki
- Klucze serwisowe
Kojarzy ktoś handlarza? Google nie zwraca za wiele, ale raczej ok. Cena spora, ale jeżeli stan faktyczny zgodny z opisem, to chyba w miarę w porządku, zwłaszcza, że w cenie transport. Może jakaś dobra dusza z okolicy dałaby radę krytycznym okiem zerknąć na maszynę? Płacę, jak za prezydenta
Karol
Ostatnio zmieniony 28.03.2021, 16:21 przez Bnn84, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, Karol
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT
Handlarza kojarzę.
Kupiłem kilka drobnostek od niego. Kolega wtopę zaliczył z silnikiem, który u niego kupił. Dogadali się po przedstawieniu problemu (zwrócił część kasy).
Jakimś cudem nie dotarłem do tego wątku na FAT wcześniej...
Komitet kolejkowy niemal się już do tej maszyny ustawił od rana. Coś mi się wydaje, że dziś zmieni właściciela i to na pierwszego, który przyjechał.
Karol
Pozdrawiam, Karol
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT
Zakładając, że opis jest zgodny z rzeczywistym stanem, to tylko cena wydaje się wysoka. Jeszcze.
Za rok, dwa, coraz mniej osób będzie mieć takowy dylemat, proporcjonalnie do ilości ładnych sztuk na rynku .
Chyba już nie ma co oglądać, myślę, że najpóźniej dzisiaj rano mogło być już pozamiatane. Sztuka zacna jakby nie patrzeć, takie nie zdarzają się zbyt często
Ogłoszenie zniknęło, więc pewnie pierwszy zabrał.
Może to i lepiej, bo szkoda by się było takim uczyć po krzakach ciorać.... Uzupełnić naklejki i postawić w holu.
Pozdrawiam, Karol
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT
Nie tajemnica
Trochę za ładny motek żeby go oskrobać gdzieś w krzakach, tracąc przy tym sporo wartości i urody. Dalej rozglądam się za XT, tylko brzydszą
A i wczoraj pojeździłem kilkadziesiąt km DRZ, co skutecznie zamieszało mi w głowie, choć ceny raczej z górnych rejestrów tego, co chciałbym wydać. Szykuje się spory serial pod tytułem "Karol kupuje pierwszego duala".... Pomożecie?
Pozdrawiam, Karol
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT