Magnetyczny korek podnoszący MOC trampka (i afryki).
: 13.05.2020, 18:26
Zakupiłem na znanym portalu spustową magnetyczną śrubę oleju. Po porównaniu wymiarów gwintu stwierdziłem, że może w przyszłości generować to problemy. Mianowicie z racji, że jak każdy, lubię czasami doj...ać śrubę. Taką z krótkim gwintem można...resztę se trza dopowiedzieć
Zakupiłem magnes, ale nie neodymowy, ponieważ traci on swoje właściwości pow. 80 st.C. i mógłby mi wodziki powyginać w złą stronę i miałbym wsteczny bieg.
https://euromagnesy.com/pl/magnesy-walc ... lng37.html Magnes AlNiCo walec 6*20 mm.
Następnie punktowanie.
Wiercenie wiertłem 6.5 mm na głębokość gwintu korka.
Klejenie na znany klej.
Czekamy ok. 20 min.
Porównanie oryginału z larsonowskim
Następnie wywracamy motor na prawą stronę i bez spuszczania oleju wymieniamy korek.
Czas pracy ok. 1h. Zalecam wymianę podkładki miedzianej na nową lub podgrzanie starej palnikiem ( zmięknie).
Kolegów zapraszam na wymianę, bo kupiłem tych magnesów kilka i szkoda, żeby się walały po garażu. Korek jeden zapasowy już mam na podmianę, więc pozostaje tylko odkręcić osłonę silnika.
Zakupiłem magnes, ale nie neodymowy, ponieważ traci on swoje właściwości pow. 80 st.C. i mógłby mi wodziki powyginać w złą stronę i miałbym wsteczny bieg.
https://euromagnesy.com/pl/magnesy-walc ... lng37.html Magnes AlNiCo walec 6*20 mm.
Następnie punktowanie.
Wiercenie wiertłem 6.5 mm na głębokość gwintu korka.
Klejenie na znany klej.
Czekamy ok. 20 min.
Porównanie oryginału z larsonowskim
Następnie wywracamy motor na prawą stronę i bez spuszczania oleju wymieniamy korek.
Czas pracy ok. 1h. Zalecam wymianę podkładki miedzianej na nową lub podgrzanie starej palnikiem ( zmięknie).
Kolegów zapraszam na wymianę, bo kupiłem tych magnesów kilka i szkoda, żeby się walały po garażu. Korek jeden zapasowy już mam na podmianę, więc pozostaje tylko odkręcić osłonę silnika.