Strona 1 z 1

dane techniczne

: 04.04.2020, 10:02
autor: old1977
600v 95-97 50ps 37kW
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./m
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKB (A)=VDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±50
Dysza główna F=128 R=130 (CH)=F=118 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 c
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy 12Nm

97-00 rok 50hp 37Kw
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.34/5500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLD (CH)=VDFLC
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=118 R=118
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg210
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l1.8
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm125/125 mm
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 122
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=24 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=12 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm

97-00 50hp 37 kw

Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/5500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLB (D)34 PS=VDF0C
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=115 R=118
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg210
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l1.8
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm125/125 mm
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 124
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=25 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=12 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm

95-97 tylko dla Austrii

Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=128 R=130
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów1.75
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm

93-95 55hp 41 kw Austria Szwajcaria

Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKB (A)=VDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±50
Dysza główna F=128 R=130 (CH)=F=118 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm

88-93 55hp 41 kw Austria Szwajcaria

Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKA (A)=VDF7C
Obroty biegu jałowego 1/min1200±50
Dysza główna F=120 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg194
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm

88-95 27hp 20kw

Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (D)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDF0C
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=132 R=130
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg194
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm

650 RDE 11E 00-07 53hp 39kW


Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.647/2
Otwór cylindra/suw mm79/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar11.3-15.2
Ciśnienie oleju bar/1/min4,4/6000
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.32/6000
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLE/F
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Dysza główna 132
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min26/5000 (GB)=31/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min14-15/5000
Akumulator TypYTZ12S
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/10
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg212
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l2.3
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm141/141 mm
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,25 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=24 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm

RD13E 700 08-13

Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.680/2
Otwór cylindra/suw mm81/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 495/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar13.7
Ciśnienie oleju bar/1/min2,9/6000
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypCPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypU24EPR9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
układ wtrysku paliwa
Gaźnik/układ wtrysku ProducentHonda
Gaźnik/układ wtrysku TypPGM-FI
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Ciśnienie systemowe bar3.4
Akumulator i ładowanie
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min33/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13-15,5/5000
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/11,2
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg214
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-30
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l3
Przednie widelce - klasa lepkości oleju SAE10W
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm598/598 cm³
Sprzęgło
Sprzęgło
Luz dźwigni regulującej mm10-20
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentRegina
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypREG525ZRHB-118LE
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar100/90-19 57H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar130/80 R-17 65H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,8 (41)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=20 Nm
Głowica silnika Etap 2=40 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 157 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 16 Nm
Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 24,5 Nm
Sonda lambda 44 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z przodu10 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z tyłu45 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z przodu30 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z tyłu22 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm

RD13E 700 Z ABS


Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.680/2
Otwór cylindra/suw mm81/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 495/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar13.7
Ciśnienie oleju bar/1/min2,9/6000
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypCPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypU24EPR9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
układ wtrysku paliwa
Gaźnik/układ wtrysku ProducentHonda
Gaźnik/układ wtrysku TypPGM-FI
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Ciśnienie systemowe bar3.4
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min33/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13-15,5/5000
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/11,2
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg219
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-30
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l3
Przednie widelce - klasa lepkości oleju SAE10W
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm598/598 cm³
Sprzęgło
Sprzęgło
Luz dźwigni regulującej mm10-20
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentRegina
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypREG525ZRHB-118LE
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar100/90-19 57H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar130/80 R-17 65H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,8 (41)
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=20 Nm
Głowica silnika Etap 2=40 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 157 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 16 Nm
Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 24,5 Nm
Sonda lambda 44 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z przodu10 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z tyłu45 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z przodu30 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z tyłu22 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm

Re: dane techniczne

: 04.04.2020, 12:24
autor: Neo
Skąd to kopiuj wklej że się tak rozsypało? Jakaś tabela PDF?

Re: dane techniczne

: 04.04.2020, 14:01
autor: kapsun
Super, przydatne

Re: dane techniczne

: 04.04.2020, 23:02
autor: Tatq_kelob
:omg:

Re: dane techniczne

: 19.01.2021, 20:15
autor: Raviking
Dodaję "skradzione" z Rumuńskiej stronki
chyba obejdzie się bez tłumaczenia ;)


Honda XL 600 V Transalp, 1996,50 PS, 37 kw

Date de identificare:
Model:XL 600V
Model:Transalp
An(i) fabricatie:1995-97
Capacitate cilindrica efectiva/numar cilindrii:583/2 cm�/numar cilindri
Performata motor:37 (50) 8000 kW (DIN PS) 1/min
Cuplu maxim:53/6000 Nm/ 1/min
Alezaj/cursa piston:75,5/66 mm
Cifra octanica minima benzina:91/4 ROZ/2 o. 4
Benzina fara plumb:U

Mentenanta - verificare si reglare
Joc supapa admisie:0,15 (la rece) mm
Joc supapa evacuare:0,20 (la rece) mm
Compresie:12,5 bar
Presiune ulei:4,5 bar/1/min

Sistem de aprindere
Sistem de aprindere :CDI - tip
Rezistenta bobina primara:0,1-0,2 Ohm
Rezistenta bobina secundara:7400-10800 Ohm
Rezistenta bobina inductie:360-540 Ohm
Ordine aprindere cilindrii:1-2
Sincronizare aprindere - BTDC:10/1300 �KW/1/min
Avans maxim aprindere:32/9000 �KW/1/min

Bujii
Bujie:NGK - producator
Bujie:DPR8EA-9 - tip
Distanta electrod:0,8-0,9 mm
Bujie:Denso - producator
Bujie:X24EPR-U9 - tip
Distanta electrod:0,8-0,9 mm
Bujie:Champion - producator
Bujie:RA2HC - tip
Distanta electrod:0,9 mm

Carburatie/injectie
Carburatie/injectie:Keihin - producator
Carburatie/injectie:VDFLA - tip
Turatie relanti:1300�100 1/min
Jigler principal:F=118 R=120
Jigler pilot:38
Reglaj amestec aer/combustibil:1,75 rotatii spre exterior
Nivel flotant:7 mm

Sistem de incarcare
Sarcina maxima:3/5000 A/1/min
Tensiune incarcare:13,5-15,5 V/1/min
Tip acumulator:YB12A-B - tip
Tensiune/capacitate acumulator:12/10 V/Ah

Greutate (incl. rezervor plin)
Greutate (incl. rezervor plin):204 kg

Capacitati fluide
Ulei motor:10W/40 SAE
Ulei motor:SE-SG API
Capacitate ulei motor (cu schimb de filtru ulei):2,4 Litri
Capacitate ulei motor (fara schimb de filtru ulei):2,2 Litri
Tip lichid frana:DOT 4 - tip
Capacitate sistem de racire:2,0 Litri
Ulei furca:10W SAE
Capacitate ulei furca stanga/dreapta:550/550 cm� cm3 sau mm

Transmisie pe lant/curea
Transmisie pe lant/curea:Daido - producator
Transmisie pe lant/curea:525 SMOZ5 - tip
Numar zale/dinti:118
Joc recomandat lant:25-45 mm
Pinion fata/spate:15/47 dinti

Anvelope
Anvelopa fata:90/90-21 (54S) - dimensiune
Presiune solo/cu pasager:2,0 (29)/2,0 (29) bar (psi)
Anvelopa spate:120/90-17 (64S) - dimensiune
Presiune solo/cu pasager:2,0 (29)/2,2 (33) bar (psi)

Re: dane techniczne

: 20.01.2021, 21:44
autor: Sylwek
Ravi;
zawsze to powód, by przypomnieć sobie ten język :grin: .