dane techniczne
: 04.04.2020, 10:02
600v 95-97 50ps 37kW
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./m
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKB (A)=VDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±50
Dysza główna F=128 R=130 (CH)=F=118 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 c
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy 12Nm
97-00 rok 50hp 37Kw
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.34/5500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLD (CH)=VDFLC
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=118 R=118
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg210
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l1.8
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm125/125 mm
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 122
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=24 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=12 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
97-00 50hp 37 kw
Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/5500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLB (D)34 PS=VDF0C
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=115 R=118
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg210
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l1.8
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm125/125 mm
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 124
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=25 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=12 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
95-97 tylko dla Austrii
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=128 R=130
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów1.75
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
93-95 55hp 41 kw Austria Szwajcaria
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKB (A)=VDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±50
Dysza główna F=128 R=130 (CH)=F=118 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
88-93 55hp 41 kw Austria Szwajcaria
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKA (A)=VDF7C
Obroty biegu jałowego 1/min1200±50
Dysza główna F=120 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg194
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
88-95 27hp 20kw
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (D)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDF0C
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=132 R=130
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg194
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
650 RDE 11E 00-07 53hp 39kW
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.647/2
Otwór cylindra/suw mm79/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar11.3-15.2
Ciśnienie oleju bar/1/min4,4/6000
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.32/6000
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLE/F
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Dysza główna 132
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min26/5000 (GB)=31/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min14-15/5000
Akumulator TypYTZ12S
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/10
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg212
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l2.3
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm141/141 mm
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,25 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=24 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
RD13E 700 08-13
Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.680/2
Otwór cylindra/suw mm81/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 495/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar13.7
Ciśnienie oleju bar/1/min2,9/6000
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypCPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypU24EPR9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
układ wtrysku paliwa
Gaźnik/układ wtrysku ProducentHonda
Gaźnik/układ wtrysku TypPGM-FI
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Ciśnienie systemowe bar3.4
Akumulator i ładowanie
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min33/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13-15,5/5000
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/11,2
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg214
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-30
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l3
Przednie widelce - klasa lepkości oleju SAE10W
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm598/598 cm³
Sprzęgło
Sprzęgło
Luz dźwigni regulującej mm10-20
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentRegina
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypREG525ZRHB-118LE
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar100/90-19 57H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar130/80 R-17 65H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,8 (41)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=20 Nm
Głowica silnika Etap 2=40 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 157 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 16 Nm
Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 24,5 Nm
Sonda lambda 44 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z przodu10 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z tyłu45 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z przodu30 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z tyłu22 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
RD13E 700 Z ABS
Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.680/2
Otwór cylindra/suw mm81/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 495/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar13.7
Ciśnienie oleju bar/1/min2,9/6000
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypCPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypU24EPR9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
układ wtrysku paliwa
Gaźnik/układ wtrysku ProducentHonda
Gaźnik/układ wtrysku TypPGM-FI
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Ciśnienie systemowe bar3.4
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min33/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13-15,5/5000
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/11,2
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg219
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-30
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l3
Przednie widelce - klasa lepkości oleju SAE10W
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm598/598 cm³
Sprzęgło
Sprzęgło
Luz dźwigni regulującej mm10-20
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentRegina
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypREG525ZRHB-118LE
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar100/90-19 57H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar130/80 R-17 65H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,8 (41)
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=20 Nm
Głowica silnika Etap 2=40 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 157 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 16 Nm
Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 24,5 Nm
Sonda lambda 44 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z przodu10 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z tyłu45 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z przodu30 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z tyłu22 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./m
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKB (A)=VDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±50
Dysza główna F=128 R=130 (CH)=F=118 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 c
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy 12Nm
97-00 rok 50hp 37Kw
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.34/5500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLD (CH)=VDFLC
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=118 R=118
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg210
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l1.8
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm125/125 mm
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 122
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=24 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=12 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
97-00 50hp 37 kw
Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/5500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLB (D)34 PS=VDF0C
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=115 R=118
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg210
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l1.8
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm125/125 mm
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 124
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=25 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=12 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
95-97 tylko dla Austrii
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=128 R=130
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów1.75
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
93-95 55hp 41 kw Austria Szwajcaria
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKB (A)=VDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±50
Dysza główna F=128 R=130 (CH)=F=118 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
88-93 55hp 41 kw Austria Szwajcaria
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKA (A)=VDF7C
Obroty biegu jałowego 1/min1200±50
Dysza główna F=120 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg194
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
88-95 27hp 20kw
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (D)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDF0C
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=132 R=130
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg194
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
650 RDE 11E 00-07 53hp 39kW
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.647/2
Otwór cylindra/suw mm79/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar11.3-15.2
Ciśnienie oleju bar/1/min4,4/6000
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.32/6000
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLE/F
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Dysza główna 132
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min26/5000 (GB)=31/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min14-15/5000
Akumulator TypYTZ12S
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/10
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg212
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l2.3
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm141/141 mm
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,25 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=24 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
RD13E 700 08-13
Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.680/2
Otwór cylindra/suw mm81/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 495/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar13.7
Ciśnienie oleju bar/1/min2,9/6000
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypCPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypU24EPR9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
układ wtrysku paliwa
Gaźnik/układ wtrysku ProducentHonda
Gaźnik/układ wtrysku TypPGM-FI
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Ciśnienie systemowe bar3.4
Akumulator i ładowanie
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min33/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13-15,5/5000
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/11,2
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg214
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-30
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l3
Przednie widelce - klasa lepkości oleju SAE10W
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm598/598 cm³
Sprzęgło
Sprzęgło
Luz dźwigni regulującej mm10-20
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentRegina
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypREG525ZRHB-118LE
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar100/90-19 57H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar130/80 R-17 65H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,8 (41)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=20 Nm
Głowica silnika Etap 2=40 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 157 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 16 Nm
Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 24,5 Nm
Sonda lambda 44 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z przodu10 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z tyłu45 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z przodu30 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z tyłu22 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
RD13E 700 Z ABS
Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.680/2
Otwór cylindra/suw mm81/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 495/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar13.7
Ciśnienie oleju bar/1/min2,9/6000
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypCPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypU24EPR9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
układ wtrysku paliwa
Gaźnik/układ wtrysku ProducentHonda
Gaźnik/układ wtrysku TypPGM-FI
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Ciśnienie systemowe bar3.4
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min33/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13-15,5/5000
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/11,2
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg219
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-30
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l3
Przednie widelce - klasa lepkości oleju SAE10W
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm598/598 cm³
Sprzęgło
Sprzęgło
Luz dźwigni regulującej mm10-20
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentRegina
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypREG525ZRHB-118LE
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar100/90-19 57H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar130/80 R-17 65H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,8 (41)
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=20 Nm
Głowica silnika Etap 2=40 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 157 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 16 Nm
Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 24,5 Nm
Sonda lambda 44 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z przodu10 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z tyłu45 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z przodu30 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z tyłu22 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm