Planujesz większy remont? Chcesz prowadzić dzienniczek czynności serwisowych? Chcesz opisywać metamorfozy swojego motocykla, tuning. przeróbki itp? A może po prostu chcesz się pochwalić wymarzoną maszyną? Tu możesz o tym napisać.
ural2
rozmawiający z silnikiem
Posty: 423 Rejestracja: 16.06.2010, 21:32
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Dubiecko
Post
autor: ural2 » 28.01.2020, 09:48
Sylwek pisze: Artek pisze: Zawias krótszy możesz przedłużyć o 35mm
Artek pisze: Bardzo oryginalne mocowanie przewodu
Hamulcowego? Ja dorzucę jeszcze zaślepkę odpowietrznika zacisku z korka akumulatora
.
Zbigi pisze: To ja dodam zdjęcie tramka w naturalnym środowisku...
Karpaty ukraińskie?
Widzę, że nic się nie ukryje nawet zaślepka
Przyznam sie, że nie miałem pojęcia od czego ta zaślepka jest
Naturalne środowisko to Karpaty.
Był "Król"- teraz jest "Królowa"
old1977
łamacz szprych
Posty: 730 Rejestracja: 17.11.2017, 13:19
Mój motocykl: XL600V
Post
autor: old1977 » 28.01.2020, 11:31
pierwsza liga morda od KTM-a super zrobiona.
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
ural2
rozmawiający z silnikiem
Posty: 423 Rejestracja: 16.06.2010, 21:32
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Dubiecko
Post
autor: ural2 » 28.01.2020, 16:04
old1977 pisze: pierwsza liga morda od KTM-a super zrobiona.
Z tym było najwięcej rzeźbienia. Nawet napoje poprawiające percepcję słabo działały
Był "Król"- teraz jest "Królowa"
ural2
rozmawiający z silnikiem
Posty: 423 Rejestracja: 16.06.2010, 21:32
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Dubiecko
Post
autor: ural2 » 28.01.2020, 18:08
Kristobal pisze: A czemu nie włożyłeś 18ki? Jaki wyszedł prześwit?
Prześwit na pusto bez jeźdźca to około 30cm.
Był "Król"- teraz jest "Królowa"
Kristobal
przycierający rafki
Posty: 1181 Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: WKZ/WR
Kontakt:
Post
autor: Kristobal » 28.01.2020, 18:21
A jak będziesz manipulował Sigmą? I co na badaniu powiedzą ?
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
Dalti
czyściciel nagaru
Posty: 512 Rejestracja: 12.05.2013, 18:16
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:
Post
autor: Dalti » 28.01.2020, 18:24
No noo, to nieźle poprawiłeś fabrykę. Jak już tyle pracy w niego włożyłeś to wyzuć jeszcze te zegary i daj cyfrowe .co najmniej kilo odejdzie
Jak trzeba to oddam 0RhD+
50,rs125,dt,cbf600,XL600V,TT600R,530EXC,EXC250 2T...
Kijo
pyrkający w orzeszku
Posty: 220 Rejestracja: 10.03.2011, 18:41
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: FG
Post
autor: Kijo » 28.01.2020, 20:10
Kawał pracy włożyłeś
Honda CL 350 / Beta Alp 4.0
ural2
rozmawiający z silnikiem
Posty: 423 Rejestracja: 16.06.2010, 21:32
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Dubiecko
Post
autor: ural2 » 28.01.2020, 21:29
Kristobal pisze: A jak będziesz manipulował Sigmą? I co na badaniu powiedzą ?
Sigma w trakcie projektu, zobaczymy co wyjdzie.
Dalti pisze: No noo, to nieźle poprawiłeś fabrykę. Jak już tyle pracy w niego włożyłeś to wyzuć jeszcze te zegary i daj cyfrowe .co najmniej kilo odejdzie
Całkiem możliwe, że tak będzie.
Kijo pisze: Kawał pracy włożyłeś
Dzięki. Jak widać jeszcze można by sporo podziałać. Kto wie, wszystko w swoim czasie.
Był "Król"- teraz jest "Królowa"
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość