[S] Transalp XL 700 ABS z 2008r

Awatar użytkownika
Komar
emzeciarz agroturysta
emzeciarz agroturysta
Posty: 288
Rejestracja: 24.08.2008, 16:31
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: warszawa

[S] Transalp XL 700 ABS z 2008r

Post autor: Komar »

Witam.

Do sprzedania mam Transalpa XL 700 ABS z 2008 roku z przebiegiem 71tys km. Kupiony został przeze mnie w niemieckim salonie Hondy. Był to motocykl demonstracyjny z przebiegiem 2tys km.

https://allegro.pl/ogloszenie/honda-tra ... 8576820928

Więcej zdjęć mogę przesłać mejlem. Nie jestem w stanie wgrać fotografii aby nie znikały na następny dzień.

Serwisowany przez okres gwarancyjny w ASO a później w serwisie MotoTop w Krakowie wyłącznie na oryginalnych częściach. Jeździłem nim tylko raz do roku na długi, zagraniczny, wyjazd wakacyjny po Europie.

Po Polsce, Trampek nie był użytkowany. Od początku użytkowałem go wyłącznie z moją dziewczyną jako plecaczkiem, nigdy solo. W terenie nie był jeżdżony.

Na bieżąco, co roku w serwisie przechodził przegląd, regulacje i wymiany materiałów eksploatacyjnych. Poza standardowymi wymianami płynów, napędu, klocków i opon zmieniłem mu (zgodnie z serwisówką) łożyska w główce ramy i w kołach, wykonałem regulację zaworów, wymianę simeringów w przednim zawieszeniu, sprawdziłem czujnik położenia wału itp. Wszelkie wymiany i regulacje wpisane są do książki serwisowej. Motocykl pali niewiele (z pełnym obciążeniem na trasie 4.2-4.5l przy mojej jeździe do 100km/h). Silnik dotarłem na spokojnie gdyż poruszałem się z niskimi prędkościami. Nie zdarzyło mi się przekroczyć nim 130km/h. Transalp miał kilka przewrotek parkingowych przez co zgiął się jeden z kierunkowskazów i gmole są porysowane. Kierunkowskaz zakupiłem nowy, oryginalny i dodaję go w ramach wyposażenia. Motocykl nie miał żadnego wypadku poza parkingówkami. Plastiki i wszystkie elementy są oryginalne.