Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, moduły CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.
mielcar631 pisze:Zostaje nam kwestia wartości ładowania. To normalne że na rozgrzanym silniku ładuje 14.70 a po dodaniu obrotów np do 4000 5000 spada do 13V ? Gdy wróci do obrotów wolnych znów ładuje 14.7
U mnie jest podobnie już przez co najmniej 2 sezony i ok.15kkm - napięcie mam wyższe na wolnych obrotach i maleje wraz z ich wzrostem. Z tego co pamiętam to na wolnych ok. 14.3-14.5V a jak zaczynam kręcić to spada do ok. 13.5V. Nie mam pojęcia jak działa regulator ale tak mam od początku, jak założyłem woltomierz.