Sklep RiderParts.pl
: 04.03.2018, 18:57
Brakuje mi miejsca, gdzie mógłbym zasiać trochę spamu we własnym interesie Więc po kilku latach działalności pozwolę sobie
Od nieco ponad miesiąca męczę pewną funkcjonalność sklepu dostępną póki co tylko i wyłącznie w sklepie dedykowanym do Hondy Transalp, a mianowicie dział "Schematy" http://transalp.riderparts.pl/informacja/17/schematy Póki co zacząłem od XL600V i skupiłem się na PD10, bo jest najmniej skomplikowana - wcześniejsze roczniki były zmieniane mniej lub więcej i prawdopodobnie PD06 będzie rozdzielona na kolejne 2-3 zakresy lat produkcji. Katalogowanie części dopasowanych pod konkretny nr OEM Hondy to baaaaardzo czasochłonna sprawa, więc wszystko posuwa się bardzo powoli. W dodatku muszę pilnować żeby nie dać wszystkiego "na tacy" dystrybutorom, co się już kilka razy stało w przypadku yamahy.
Dzięki zapytaniom na PW przez te kilka lat poznałem realne potrzeby użytkowników i mam "od ręki" sporo części oryginalnych, niektóre są przez hondę ściągane specjalnie na moje zamówienie - czekam na nie po 4-5tyg. Sprowadzanie niektórych części wręcz wymuszam na dystrybutorach - np. łańcuch napędu pompy oleju DID, który jak tylko się pokazuje w porażającej ilości 4szt., to wędruje od razu do mnie na półkę.
Stale też rozwijam swoją markę R-Parts - np. zestawy łożysk kół oparte o łożyska SKF i NTN. Coś pomiędzy Tourmaxem (Nachi/Koyo, jak oryginał) a AllBallsem (łożyska KML made in niewiadomoco)
Na dniach zmienię szatę graficzną na odpowiednio trampkową
Od nieco ponad miesiąca męczę pewną funkcjonalność sklepu dostępną póki co tylko i wyłącznie w sklepie dedykowanym do Hondy Transalp, a mianowicie dział "Schematy" http://transalp.riderparts.pl/informacja/17/schematy Póki co zacząłem od XL600V i skupiłem się na PD10, bo jest najmniej skomplikowana - wcześniejsze roczniki były zmieniane mniej lub więcej i prawdopodobnie PD06 będzie rozdzielona na kolejne 2-3 zakresy lat produkcji. Katalogowanie części dopasowanych pod konkretny nr OEM Hondy to baaaaardzo czasochłonna sprawa, więc wszystko posuwa się bardzo powoli. W dodatku muszę pilnować żeby nie dać wszystkiego "na tacy" dystrybutorom, co się już kilka razy stało w przypadku yamahy.
Dzięki zapytaniom na PW przez te kilka lat poznałem realne potrzeby użytkowników i mam "od ręki" sporo części oryginalnych, niektóre są przez hondę ściągane specjalnie na moje zamówienie - czekam na nie po 4-5tyg. Sprowadzanie niektórych części wręcz wymuszam na dystrybutorach - np. łańcuch napędu pompy oleju DID, który jak tylko się pokazuje w porażającej ilości 4szt., to wędruje od razu do mnie na półkę.
Stale też rozwijam swoją markę R-Parts - np. zestawy łożysk kół oparte o łożyska SKF i NTN. Coś pomiędzy Tourmaxem (Nachi/Koyo, jak oryginał) a AllBallsem (łożyska KML made in niewiadomoco)
Na dniach zmienię szatę graficzną na odpowiednio trampkową