Strona 1 z 1

Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 13.02.2018, 22:54
autor: ostry
Przez 3 miesiące od zakupu zwodzili mnie i kto wie jak długo by to jeszcze trwało :niewiem:
Przedmiotem zakupu było kilka kpl adapterów systemu MonoKey. Teraz czekam jeszcze czy i kiedy zwrócą kasę...


Do wglądu korespondencja jak się komuś chce...


Dnia 24 października 2017 13:50 moto-akcesoria.pl <sklep@moto-akcesoria.pl> napisał(a):

Nr zamówienia: 234973
Szczegóły twojego zamówienia: http://www.moto-akcesoria.pl/account_history.php
Data zamówienia: 2017-10-24 12:03:06
Status zamówienia: Do potwierdzenia wpłaty
Komentarze do twojego zamówienia:
Witamy
Zamówienie zrealizujemy w ciągu 14 do 19 dni roboczych na podany adres po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto ( 365,00zł)
Fakt nadania potwierdzimy mailem z numerem listu przewozowego

Nasze uszanowanie - załoga sklepu http://www.moto-akcesoria.pl

Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
...dla ludzi z pasją
(bs)

Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
motolinia: 22 666 20 38
www: http://www.moto-akcesoria.pl
e-mail: sklep@moto-akcesoria.pl
ubierzemy Ciebie i Twój motocykl


Zapraszamy do naszych salonów firmowych:
Warszawa, Trakt Brzeski 35
Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 74
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Zaraz po zamówieniu dokonałem wpłaty. Po zaksięgowaniu tejże otrzymałem telefon od miłej pani z obsługi że niestety nie mają jednak na stanie i że może to potrwać do 30 dni.

OK, poczekam...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

W dniu 2017-12-17 11:14, rafost8@wp.pl napisał(a):

Dzień dobry, mija już prawie 2 miesiące od zamówienia. Na kiedy mogę spodziewać się dostawy?

R.O........
533233itd

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Dnia 18 grudnia 2017 11:54 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):

Dzień dobry,
czekamy na dostawę od Louisa, niestety muszę poinformować, że może to trwać do końca stycznia.

Pozdrawiam
---
Mateusz - Biuro obsługi klienta


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

W dniu 2018-01-19 20:08, rafost8@wp.pl napisał(a):

W międzyczasie zamówiłem w innym sklepie, też nie mieli na miejscu ale jakoś nie było problemu ze sprowadzeniem od Louisa w gwarantowanym terminie...
Widocznie zależy im bardziej na swoich klientach i na opinii .

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Dnia 22 stycznia 2018 12:44 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):

Dzień dobry, problemy z zamówieniami są efektem wielu zmian w naszej firmie m.in właściciela i całej załogi moto-akcesoria.pl
Staramy się naprawić poprzednie błędy, i mamy nadzieję, że zamówienia będziemy przyjmować i realizować bez najmniejszych problemów.

Pozdrawiam

Mateusz - Biuro obsługi klienta


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

W dniu 2018-02-01 21:56, rafost8@wp.pl napisał(a):

W związku z niewywiązaniem się z zamówienia proszę o zwrot pieniędzy które wpłaciłem w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszej wiadomości na nr konta:
5...................................0
R.......... O............

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Witam,

Przekazuje Pana rezygnację do działu księgowości celem wykonania zwrotu, jednocześnie informuję że w wg regulaminu czas na wykonanie zwrotu wynosi do 14 dni roboczych.

Pozdrawiam

Łukasz - Biuro Obsługi Klienta

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 14.02.2018, 07:25
autor: Adam_M
Siedzę trochę w temacie sklepów motocyklowych i wiem, że moto-akcesoria upadają. Z 14 sklepów w Polsce został tylko jeden na Prymasa w Warszawie. Kontrahentom nie płacą za faktury, więc mało kto chce im sprzedawać towar. Długi mają ogromne. Ostatnio firma odpowiedzialna za sklep się zmieniła - żeby nie płacić zaległych faktur, a móc zamawiać towar. W fizycznym sklepie jest wyprzedaż do 80% a pracownicy siedzą przy zgaszonym świetle, żeby nie generować zbyt dużych kosztów.

Tapnięte

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 14.02.2018, 09:10
autor: Artek
Miesiąc temu szukałem bezskutecznie sklepu w Szczecinie. :sad:

Re: Sklep

: 14.02.2018, 11:46
autor: Bosman78
Adam_M pisze:Siedzę trochę w temacie sklepów motocyklowych i wiem, że moto-akcesoria upadają. Z 14 sklepów w Polsce został tylko jeden na Prymasa w Warszawie. Kontrahentom nie płacą za faktury, więc mało kto chce im sprzedawać towar. Długi mają ogromne. Ostatnio firma odpowiedzialna za sklep się zmieniła - żeby nie płacić zaległych faktur, a móc zamawiać towar. W fizycznym sklepie jest wyprzedaż do 80% a pracownicy siedzą przy zgaszonym świetle, żeby nie generować zbyt dużych kosztów.

Tapnięte
Ooo to znak, aby wybrać sie na Prymasa aby coś wyszarpnac w dobrej cenie :-)

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 14.02.2018, 12:32
autor: emek
Ja złożyłem zamówienie 10.X.2017, kolejny kontakt był w listopadzie a następnie w grudniu. Wczoraj zadzwonił do mnie Pan z pytaniem czy dalej jestem zainteresowany zakupem. Potwierdziłem. Zobaczymy jak długo jeszcze ta farsa potrwa. Na szczęście wybrałem opcję za pobraniem.

Re: Sklep

: 14.02.2018, 12:47
autor: Adam_M
Bosman78 pisze:
Adam_M pisze:Siedzę trochę w temacie sklepów motocyklowych i wiem, że moto-akcesoria upadają. Z 14 sklepów w Polsce został tylko jeden na Prymasa w Warszawie. Kontrahentom nie płacą za faktury, więc mało kto chce im sprzedawać towar. Długi mają ogromne. Ostatnio firma odpowiedzialna za sklep się zmieniła - żeby nie płacić zaległych faktur, a móc zamawiać towar. W fizycznym sklepie jest wyprzedaż do 80% a pracownicy siedzą przy zgaszonym świetle, żeby nie generować zbyt dużych kosztów.

Tapnięte
Ooo to znak, aby wybrać sie na Prymasa aby coś wyszarpnac w dobrej cenie :-)
Dokładnie, zawsze można śledzić na stronie internetowej te wyprzedaże, ostatnio wyrwałem duże butle środka odtłuszczającego po 7 zł :D

A apropo zwrotu kasy, to może być problem bo jak pisałem zmienił się właściciel, co też napisali Ci w mailu. Szanse są niewielkie, jedna spółka nie musi odpowiadać za błędy drugiej. Miejmy nadzieję, że nie jest to tylko mydlenie oczu.
Problemy tej firmy zaczęły się już dłuższy czas temu, na dyszę do scotoilera mój brat musiał czekać 4 msc!

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 14.02.2018, 20:31
autor: pete17
Też potwierdzam że do bani ten sklep.Wór LOUIS zamówiłem i tak się naczekałem że wreszcie musiałem podjechać po niego do W-wy!! :sad: masakra...nigdy więcej! :thumbsdown:

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 14.02.2018, 22:05
autor: Bubba
25.11.17 zamowilem u nich buty i wieszak za pobraniem i za 3 czy 4 dni byly u mnie.Dobrze ze piszecie o problemach bo mialem tam jeszcze skladac zam. Powodzenia w odzyskaniu $

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 14.02.2018, 22:29
autor: gwardia
Tak z ciekawości poczytałem sobie o tym sklepie w necie i widzę, że oni sobie jaja z klientów robią już ze dwa lata. Kiedyś kupiłem u nich spodnie w sklepie stacjonarnym, potem z ciekawości sprawdziłem po ile są do kupienia w necie, żałowałem lepiej nie wiedzieć ile się przepłaciło. Potem już omijałem ten sklep szerokim łukiem.

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 15.02.2018, 07:48
autor: Toma2
gwardia pisze:Tak z ciekawości poczytałem sobie o tym sklepie w necie i widzę, że oni sobie jaja z klientów robią już ze dwa lata. Kiedyś kupiłem u nich spodnie w sklepie stacjonarnym, potem z ciekawości sprawdziłem po ile są do kupienia w necie, żałowałem lepiej nie wiedzieć ile się przepłaciło. Potem już omijałem ten sklep szerokim łukiem.
Ano. 50% nas, albo i sporo więcej, traktuje te, i nie tylko moto, sklepy jako przymierzalnie, a towar i tak jest zamawiany przez net z najtańszego źródła. Nie żebym tak nie robił, czasami :wink:

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 18.02.2018, 12:57
autor: Bosman78
Toma2 pisze:
gwardia pisze:Tak z ciekawości poczytałem sobie o tym sklepie w necie i widzę, że oni sobie jaja z klientów robią już ze dwa lata. Kiedyś kupiłem u nich spodnie w sklepie stacjonarnym, potem z ciekawości sprawdziłem po ile są do kupienia w necie, żałowałem lepiej nie wiedzieć ile się przepłaciło. Potem już omijałem ten sklep szerokim łukiem.
Ano. 50% nas, albo i sporo więcej, traktuje te, i nie tylko moto, sklepy jako przymierzalnie, a towar i tak jest zamawiany przez net z najtańszego źródła. Nie żebym tak nie robił, czasami :wink:
Wiesz w zasadzie kazdy sklep internetowy.ma tez swoja sprzedaż stacjonarna i w drugs stronę. Ja przyznaje sie, ze ostatnio przymierzalem kurtkę w sklepie w wawie a kupiłem przez neta w Lublinie i bardzo możliwe ze w tym samym czasie ktos przymierzal jakas rzecz w tym sklepie w Lublinie a kupił.przez net w wawie :-)

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 19.02.2018, 20:49
autor: gwardia
Rozumiem, że w stacjonarnym jest drożej, ale cena x2 to według mnie przesada.

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 20.02.2018, 20:41
autor: gerard
Własnie znów po kilku latach w UK szukam w PL jakiegoś sensownego sklepu internetowego. W UK miałem bezproblemowy ebay i coś tam jeszcze. Tu widze że wiele sklepów nie ma. Już miałem wypełnić koszyka w opisywanym przez Ostrego sklepie. Ostry dzięki za to info i ostrzeżenie. Pytanie gdzie sensownie kupować przez internet, chodzi mi o sklep? Na forum ktoś ma jakiś sklep (Thorgal?) Sensownie wygląda jakiś 4ride.pl ( był kiedyś 4ADV mam jeszcze fakturki). . .

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 20.02.2018, 21:14
autor: wojtekk
ArturS ma fajny sklep i doskonale doradza. Ceny konkurencyjne. No i forumowicz

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 20.02.2018, 21:34
autor: makumba
wojtekk pisze:ArturS ma fajny sklep i doskonale doradza. Ceny konkurencyjne. No i forumowicz
Potwierdzam w całej rozciągłości :thumbsup:

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 20.02.2018, 21:34
autor: mirkoslawski
wojtekk pisze:ArturS ma fajny sklep i doskonale doradza. Ceny konkurencyjne. No i forumowicz
Potwierdzam - u Artura robiłem zakupy wielokrotnie do różnych motocykli i zawsze szybko, z doradztwem, świetnym kontaktem i naprawdę dobrymi cenami! Polecam!

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 21.02.2018, 05:19
autor: Artek
W UK jest Ruggedroads a w PL Riderparts.

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 21.02.2018, 15:12
autor: ostry
pete17 pisze:A apropo zwrotu kasy, to może być problem bo jak pisałem zmienił się właściciel, co też napisali Ci w mailu. Szanse są niewielkie, jedna spółka nie musi odpowiadać za błędy drugiej. Miejmy nadzieję, że nie jest to tylko mydlenie oczu.
Problemy tej firmy zaczęły się już dłuższy czas temu, na dyszę do scotoilera mój brat musiał czekać 4 msc!
Niestety, miałeś rację. Kasy nie oddali.
W związku z tym napisałem zapytanie w temacie porad prawnych: viewtopic.php?f=17&t=2615&p=370135#p370135.


Edycja 23.02.2018

Udało się odzyskać kasę... po 4 miesiącach. Niestety nie obyło się bez przekonywującego maila, który najwyraźniej zmotywował Moto-akcesoria, a dokładnie LXW Sp. z o.o. Reakcja i zwrot kasy był błyskawiczny.
Mimo iż jest światełko nadziei że będą próbowali jakoś funkcjonować na rynku, to i tak jak w tytule: :thumbsdown:

Re: Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!

: 12.03.2018, 13:41
autor: emek
Dziś dokładnie po 5 miesiącach od złożenia zamówienia dostałem w końcu towar.