Sklep "Moto-akcesoria" ... nie polecam!
: 13.02.2018, 22:54
Przez 3 miesiące od zakupu zwodzili mnie i kto wie jak długo by to jeszcze trwało
Przedmiotem zakupu było kilka kpl adapterów systemu MonoKey. Teraz czekam jeszcze czy i kiedy zwrócą kasę...
Do wglądu korespondencja jak się komuś chce...
Dnia 24 października 2017 13:50 moto-akcesoria.pl <sklep@moto-akcesoria.pl> napisał(a):
Nr zamówienia: 234973
Szczegóły twojego zamówienia: http://www.moto-akcesoria.pl/account_history.php
Data zamówienia: 2017-10-24 12:03:06
Status zamówienia: Do potwierdzenia wpłaty
Komentarze do twojego zamówienia:
Witamy
Zamówienie zrealizujemy w ciągu 14 do 19 dni roboczych na podany adres po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto ( 365,00zł)
Fakt nadania potwierdzimy mailem z numerem listu przewozowego
Nasze uszanowanie - załoga sklepu http://www.moto-akcesoria.pl
Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
...dla ludzi z pasją
(bs)
Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
motolinia: 22 666 20 38
www: http://www.moto-akcesoria.pl
e-mail: sklep@moto-akcesoria.pl
ubierzemy Ciebie i Twój motocykl
Zapraszamy do naszych salonów firmowych:
Warszawa, Trakt Brzeski 35
Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 74
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Zaraz po zamówieniu dokonałem wpłaty. Po zaksięgowaniu tejże otrzymałem telefon od miłej pani z obsługi że niestety nie mają jednak na stanie i że może to potrwać do 30 dni.
OK, poczekam...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2017-12-17 11:14, rafost8@wp.pl napisał(a):
Dzień dobry, mija już prawie 2 miesiące od zamówienia. Na kiedy mogę spodziewać się dostawy?
R.O........
533233itd
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dnia 18 grudnia 2017 11:54 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):
Dzień dobry,
czekamy na dostawę od Louisa, niestety muszę poinformować, że może to trwać do końca stycznia.
Pozdrawiam
---
Mateusz - Biuro obsługi klienta
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2018-01-19 20:08, rafost8@wp.pl napisał(a):
W międzyczasie zamówiłem w innym sklepie, też nie mieli na miejscu ale jakoś nie było problemu ze sprowadzeniem od Louisa w gwarantowanym terminie...
Widocznie zależy im bardziej na swoich klientach i na opinii .
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dnia 22 stycznia 2018 12:44 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):
Dzień dobry, problemy z zamówieniami są efektem wielu zmian w naszej firmie m.in właściciela i całej załogi moto-akcesoria.pl
Staramy się naprawić poprzednie błędy, i mamy nadzieję, że zamówienia będziemy przyjmować i realizować bez najmniejszych problemów.
Pozdrawiam
Mateusz - Biuro obsługi klienta
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2018-02-01 21:56, rafost8@wp.pl napisał(a):
W związku z niewywiązaniem się z zamówienia proszę o zwrot pieniędzy które wpłaciłem w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszej wiadomości na nr konta:
5...................................0
R.......... O............
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Witam,
Przekazuje Pana rezygnację do działu księgowości celem wykonania zwrotu, jednocześnie informuję że w wg regulaminu czas na wykonanie zwrotu wynosi do 14 dni roboczych.
Pozdrawiam
Łukasz - Biuro Obsługi Klienta
Przedmiotem zakupu było kilka kpl adapterów systemu MonoKey. Teraz czekam jeszcze czy i kiedy zwrócą kasę...
Do wglądu korespondencja jak się komuś chce...
Dnia 24 października 2017 13:50 moto-akcesoria.pl <sklep@moto-akcesoria.pl> napisał(a):
Nr zamówienia: 234973
Szczegóły twojego zamówienia: http://www.moto-akcesoria.pl/account_history.php
Data zamówienia: 2017-10-24 12:03:06
Status zamówienia: Do potwierdzenia wpłaty
Komentarze do twojego zamówienia:
Witamy
Zamówienie zrealizujemy w ciągu 14 do 19 dni roboczych na podany adres po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto ( 365,00zł)
Fakt nadania potwierdzimy mailem z numerem listu przewozowego
Nasze uszanowanie - załoga sklepu http://www.moto-akcesoria.pl
Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
...dla ludzi z pasją
(bs)
Oficjalny Partner Handlowy firmy Louis na Polskę
motolinia: 22 666 20 38
www: http://www.moto-akcesoria.pl
e-mail: sklep@moto-akcesoria.pl
ubierzemy Ciebie i Twój motocykl
Zapraszamy do naszych salonów firmowych:
Warszawa, Trakt Brzeski 35
Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 74
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Zaraz po zamówieniu dokonałem wpłaty. Po zaksięgowaniu tejże otrzymałem telefon od miłej pani z obsługi że niestety nie mają jednak na stanie i że może to potrwać do 30 dni.
OK, poczekam...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2017-12-17 11:14, rafost8@wp.pl napisał(a):
Dzień dobry, mija już prawie 2 miesiące od zamówienia. Na kiedy mogę spodziewać się dostawy?
R.O........
533233itd
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dnia 18 grudnia 2017 11:54 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):
Dzień dobry,
czekamy na dostawę od Louisa, niestety muszę poinformować, że może to trwać do końca stycznia.
Pozdrawiam
---
Mateusz - Biuro obsługi klienta
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2018-01-19 20:08, rafost8@wp.pl napisał(a):
W międzyczasie zamówiłem w innym sklepie, też nie mieli na miejscu ale jakoś nie było problemu ze sprowadzeniem od Louisa w gwarantowanym terminie...
Widocznie zależy im bardziej na swoich klientach i na opinii .
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dnia 22 stycznia 2018 12:44 sklep@moto-akcesoria.pl napisał(a):
Dzień dobry, problemy z zamówieniami są efektem wielu zmian w naszej firmie m.in właściciela i całej załogi moto-akcesoria.pl
Staramy się naprawić poprzednie błędy, i mamy nadzieję, że zamówienia będziemy przyjmować i realizować bez najmniejszych problemów.
Pozdrawiam
Mateusz - Biuro obsługi klienta
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
W dniu 2018-02-01 21:56, rafost8@wp.pl napisał(a):
W związku z niewywiązaniem się z zamówienia proszę o zwrot pieniędzy które wpłaciłem w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszej wiadomości na nr konta:
5...................................0
R.......... O............
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Witam,
Przekazuje Pana rezygnację do działu księgowości celem wykonania zwrotu, jednocześnie informuję że w wg regulaminu czas na wykonanie zwrotu wynosi do 14 dni roboczych.
Pozdrawiam
Łukasz - Biuro Obsługi Klienta