Jakie lekkie moto
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 535
- Rejestracja: 19.08.2014, 15:40
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Jakie lekkie moto
Cześć,
Tak się zastanawiam i się zastanawiam jakie tu by wybrać lekkie moto do ciorania w terenie. Moto dla kierownika o 170 cm, powinno być jak najmniej awaryjne (a najlepiej wcale) no i lekkie i przystępne cenowo:
Rozważałem:
Suzuki DR 650
Kawasaki KLR
Husqvarna TE 310 - chyba będzie droga w zakupie no i nie wiem jak z serwisem
KTM EXC 350 - chyba będzie droga w zakupie no i nie wiem jak z serwisem
Może uda się pociągnąć dyskusje lub dostać namiary na cos pewnego co mnie zainteresuje.
Tak się zastanawiam i się zastanawiam jakie tu by wybrać lekkie moto do ciorania w terenie. Moto dla kierownika o 170 cm, powinno być jak najmniej awaryjne (a najlepiej wcale) no i lekkie i przystępne cenowo:
Rozważałem:
Suzuki DR 650
Kawasaki KLR
Husqvarna TE 310 - chyba będzie droga w zakupie no i nie wiem jak z serwisem
KTM EXC 350 - chyba będzie droga w zakupie no i nie wiem jak z serwisem
Może uda się pociągnąć dyskusje lub dostać namiary na cos pewnego co mnie zainteresuje.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Jakie lekkie moto
Przemo,
O jakim terenie myślisz? I jak dużo czasu masz miesięcznie na jazdę w terenie? Najpierw odpowiedz sobie na te pytania... oraz ile $$$ chcesz przeznaczyć na utrzymania motka (inne limity serwisowe niż w dualach).
Masz jeszcze do zestawienia:
DRZ 400
WR450
CRF 250 X
KTM LC4
BMW X-challenge
Jak nie masz pewności przejedź się takim motkiem (najlepiej kilka godzin) i zobacz czy to dla Ciebie...
PZDR
Qter
O jakim terenie myślisz? I jak dużo czasu masz miesięcznie na jazdę w terenie? Najpierw odpowiedz sobie na te pytania... oraz ile $$$ chcesz przeznaczyć na utrzymania motka (inne limity serwisowe niż w dualach).
Masz jeszcze do zestawienia:
DRZ 400
WR450
CRF 250 X
KTM LC4
BMW X-challenge
Jak nie masz pewności przejedź się takim motkiem (najlepiej kilka godzin) i zobacz czy to dla Ciebie...
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 535
- Rejestracja: 19.08.2014, 15:40
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jakie lekkie moto
Pewnie więcej jak 3000 km w roku nim nie zrobię. Motocykl ma być do jazd solo - może kiedyś gdzieś go wyśle by solo polać ale to tylko na 7 dni wiec daleko nie będzie. Biorąc to pod uwagę nie chciałbym pakować się w duże koszty.
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: Jakie lekkie moto
Coś małego i lekkiego na początek czyli klasa 250. Wybór jest duży.
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- tadzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 490
- Rejestracja: 21.02.2015, 21:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Jakie lekkie moto
Każda pliszka swój ogonek chwali, więc powiem Honda XR 250R, ale ne wiem czy to jest wystarczająco terenowe moto. Dla mnie jest wystarczająco
Pozdro, tadzik
Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój. ©Duńczyk
Pojeździj-FB
Pojeździj
Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój. ©Duńczyk
Pojeździj-FB
Pojeździj
Re: Jakie lekkie moto
Jak chcesz tylko w krzaki to raczej dwa ostatnie najlepiej się sprawdzą a jeśli dual jest tym czego szukasz to stawiałbym na DRkę.przemo77390 pisze:Cześć,
Tak się zastanawiam i się zastanawiam jakie tu by wybrać lekkie moto do ciorania w terenie. Moto dla kierownika o 170 cm, powinno być jak najmniej awaryjne (a najlepiej wcale) no i lekkie i przystępne cenowo:
Rozważałem:
Suzuki DR 650
Kawasaki KLR
Husqvarna TE 310 - chyba będzie droga w zakupie no i nie wiem jak z serwisem
KTM EXC 350 - chyba będzie droga w zakupie no i nie wiem jak z serwisem
Może uda się pociągnąć dyskusje lub dostać namiary na cos pewnego co mnie zainteresuje.
Typowe liście mają rygorystyczne interwały serwisowe więc jak dbasz regularnie to masz a jak nie to masz wydatki.
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 535
- Rejestracja: 19.08.2014, 15:40
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jakie lekkie moto
Dzięki wszystkim za porady - moto ma służyć do ciorania w terenie, wyprawówkę na dwie osoby mam.
Może ktoś pomoże zweryfikować to ustrojstwo: https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna ... xtor=SEC-8
i jeszcze taka DR-Ztka https://www.olx.pl/oferta/suzuki-drz-40 ... dfe427520c
i taka honda https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf ... 0a21a47c5c
i https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna ... yZYur.html
Może ktoś pomoże zweryfikować to ustrojstwo: https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna ... xtor=SEC-8
i jeszcze taka DR-Ztka https://www.olx.pl/oferta/suzuki-drz-40 ... dfe427520c
i taka honda https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf ... 0a21a47c5c
i https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna ... yZYur.html
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Jakie lekkie moto
zobacz: https://www.scigacz.pl/Husqvarna,TE450, ... 14578.htmlprzemo77390 pisze:Dzięki wszystkim za porady - moto ma służyć do ciorania w terenie, wyprawówkę na dwie osoby mam.
Może ktoś pomoże zweryfikować to ustrojstwo: https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna ... xtor=SEC-8
to jest rasowa crossówka - olej co 16mth, zawory co 32mth, co 80 mth wymiana tłoka czyli teoretycznie co jakieś 3k km - przy twoim założeniu 1 raz w sezonie = jeśli Ci to nie przeszkadza to naprawdę dobra propozycja IMHO -niska masa, duża moc, 6 biegów - sam bym taką chciał ale nie stać mnie na utrzymanie
DRZ w wersji Y nie ma startera - a uwierz że ten się przydaje, lepiej poszukaj wersji E albo S (słabsza)
ta honda tak naprawdę ma pojemność 250cc i waży prawie 150kg - trochę dużo a mocą nie grzeszy bo to daje jakieś 25 KM - na plus 6 biegowa skrzyniaprzemo77390 pisze:
i taka honda https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf ... 0a21a47c5c
kolejna rasowa crossówka - http://www.motogen.pl/Husqvarna-TE-310-4,7957.html uwagi jak przy tej TE 450przemo77390 pisze: https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna ... yZYur.html
Popatrz na TTR 350, KLX 400, XR 400
Możesz przejechać się do Janek albo Kosianki lub na motoscull i zobaczyć co i jak....
Wpadnij dziś do 2oo to pogadamy
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
Re: Jakie lekkie moto
Ta Honda waży 115 kg z paliwem i ma 5 biegów. To jest CRF250X a nie CRF250L (chyba do tego modelu się odnosisz), która jest dychawiczna, słaba i ma zawias bez jakiejkolwiek regulacji. X to typowy endurak z szerzej zestopniowaną skrzynią. Miałem taką a teraz katuję 450X. To dobre motocykle choć ja bym celował w 450. Więcej momentu z dołu.Qter pisze:
i taka honda https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf ... 0a21a47c5c
ta honda tak naprawdę ma pojemność 250cc i waży prawie 150kg - trochę dużo a mocą nie grzeszy bo to daje jakieś 25 KM - na plus 6 biegowa skrzynia
Zmieniam olej co 20 mth i zawory reguluję co 2000 km. Jeżdżę raczej turystycznie choć nie oszczędzam ale nie jest to typowe pałowanie pod górę przez pół dnia.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Jakie lekkie moto
tak, masz rację - mój błądemek pisze:Ta Honda waży 115 kg z paliwem i ma 5 biegów. To jest CRF250X a nie CRF250L (chyba do tego modelu się odnosisz), która jest dychawiczna, słaba i ma zawias bez jakiejkolwiek regulacji. X to typowy endurak z szerzej zestopniowaną skrzynią. Miałem taką a teraz katuję 450X. To dobre motocykle choć ja bym celował w 450. Więcej momentu z dołu.Qter pisze:
i taka honda https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf ... 0a21a47c5c
ta honda tak naprawdę ma pojemność 250cc i waży prawie 150kg - trochę dużo a mocą nie grzeszy bo to daje jakieś 25 KM - na plus 6 biegowa skrzynia
Zmieniam olej co 20 mth i zawory reguluję co 2000 km. Jeżdżę raczej turystycznie choć nie oszczędzam ale nie jest to typowe pałowanie pod górę przez pół dnia.
CRF 250X to bardzo zacne moto (450 zresztą też)
gdzieś w necie chyba było "porównanie" jej z WR450f
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 846
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: Jakie lekkie moto
Kolega ma na sprzedaż TTR250 za 6 tyś do małej negocjacji. Moto używane w terenie, więc nie będzie Ci szkoda go podrapać, a stan techniczny jest więcej niż dobry. Uczciwie serwisowane na oryginalnych częściach, może nie prezentuje się super, ale jeździ dużo lepiej niż wygląda
Na początek przygody w terenie 30KM wystarczy w zupełności, nie daj sobie wmówić, że potrzebujesz 400 czy 600 ccm żeby pojeździć. Mnie kolega na xl125 wyleczył z dużych pojemności jak pojechałem z nim na wycieczkę w góry na XT600. Okazało się, że pomimo 10 lat jazdy na moto nic nie umiem, a 600-tka mną miota i robi co chce. Teraz mam DR350 i dalej jest za ciężka i za duża w prawdziwym terenie. Przy wzroście 170 każde enduro poza 125 ccm będzie wysokie, i będzie trzeba go obniżać,albo nauczyć się jeździć technicznie, bez podpierania nogami.
Na początek przygody w terenie 30KM wystarczy w zupełności, nie daj sobie wmówić, że potrzebujesz 400 czy 600 ccm żeby pojeździć. Mnie kolega na xl125 wyleczył z dużych pojemności jak pojechałem z nim na wycieczkę w góry na XT600. Okazało się, że pomimo 10 lat jazdy na moto nic nie umiem, a 600-tka mną miota i robi co chce. Teraz mam DR350 i dalej jest za ciężka i za duża w prawdziwym terenie. Przy wzroście 170 każde enduro poza 125 ccm będzie wysokie, i będzie trzeba go obniżać,albo nauczyć się jeździć technicznie, bez podpierania nogami.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Jakie lekkie moto
znalazłem to porównanie:
2017 Yamaha WR450F vs. Suzuki RMX450Z vs. Honda CRF450X: SHOOTOUT
http://www.cyclenews.com/2017/03/articl ... -shootout/
PZDR
Qter
2017 Yamaha WR450F vs. Suzuki RMX450Z vs. Honda CRF450X: SHOOTOUT
http://www.cyclenews.com/2017/03/articl ... -shootout/
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Jakie lekkie moto
popieram! co do obniżania moto enduro to jest tyle samo zwolenników co przeciwników - ja na swojej DRZ-cie ledwo stoję - w terenie mi to skutkuje większą ilością paciaków bo brak techniki chce nadrabiać podpieraniem... przy "normalnym" lataniu wysokość siodła ma drugorzędne znaczenieMarcin-BB pisze:CUT!
Na początek przygody w terenie 30KM wystarczy w zupełności, nie daj sobie wmówić, że potrzebujesz 400 czy 600 ccm żeby pojeździć. Mnie kolega na xl125 wyleczył z dużych pojemności jak pojechałem z nim na wycieczkę w góry na XT600. Okazało się, że pomimo 10 lat jazdy na moto nic nie umiem, a 600-tka mną miota i robi co chce. Teraz mam DR350 i dalej jest za ciężka i za duża w prawdziwym terenie. Przy wzroście 170 każde enduro poza 125 ccm będzie wysokie, i będzie trzeba go obniżać,albo nauczyć się jeździć technicznie, bez podpierania nogami.]
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- tadzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 490
- Rejestracja: 21.02.2015, 21:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Jakie lekkie moto
Marcin, podeślij jakieś szczegóły na priv. Kolega szuka jakiejś 250-tkiMarcin-BB pisze:Kolega ma na sprzedaż TTR250 za 6 tyś do małej negocjacji.
Pozdro, tadzik
Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój. ©Duńczyk
Pojeździj-FB
Pojeździj
Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój. ©Duńczyk
Pojeździj-FB
Pojeździj
- radebe
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 47
- Rejestracja: 22.02.2016, 13:52
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Nowy Targ
Re: Jakie lekkie moto
3000km w sezonie to albo lekki teren, albo masz bardzo dużo czasu:) Szwagry jezdza crossami to po pracy na 2-3h sa w stanie zrobic ok 30km, co by dawało ok 100dni takich wypadów:) tyle że my cioramy po górach. No i ta zabawa wciaga, wiec bedziesz chciał wjeżdżać w coraz większe "bagno"
Jeden ma yz426, drugi yz250 i jeśli mam porównać to tylko 250. Zapas mocy wystarczający w 250 a jak trzeba wyciągać to to kilka kg robi roznice. No i jak nie masz rozrusznika łatwiej kopnąć:)
Kolejna sprawą jest rozrusznik. Mimo wszystko fajna sprawa, jak stoisz pod górę i musisz moto odpalić. Yamaha wr250 ma chyba rozrusznik od 2004 roku.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Jeden ma yz426, drugi yz250 i jeśli mam porównać to tylko 250. Zapas mocy wystarczający w 250 a jak trzeba wyciągać to to kilka kg robi roznice. No i jak nie masz rozrusznika łatwiej kopnąć:)
Kolejna sprawą jest rozrusznik. Mimo wszystko fajna sprawa, jak stoisz pod górę i musisz moto odpalić. Yamaha wr250 ma chyba rozrusznik od 2004 roku.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 535
- Rejestracja: 19.08.2014, 15:40
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jakie lekkie moto
Dzięki dzięki wszystkim - czytam i wyciągam wnioski. Proszę o jeszcze.
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 846
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: Jakie lekkie moto
Ciężko jest komuś doradzić, co wybrać, nie znając upodobań, umiejętności i konkretnego przeznaczenia motocykla. "Teren" to pojęcie szerokie jak ocean, bo dla jednego dziurawa szutrówka przez las to już teren, a jak ktoś widział na żywo Erzberg Rodeo, to ma pojęcie, że "teren" to tam, gdzie kończy się jakakolwiek droga, a zaczynają kamory, kopny piach i stromizny takie, że ciężko się po nich chodzi.
Na pewno na początek nie ma co przesadzać z mocą i pojemnością, bo nawet 250 ccm będzie w prawdziwym terenie poniewierało początkującego kierownika.
To co Ci polecam to stare enduro, zrobione tak by przetrwało wybuch bomby atomowej, ale na pewno moc i zawieszenie w porównaniu z taką YZF czy WR250 są mizerne. Da się na tym nawet polatać, trzeba tylko się naumieć!
Z Zimnym pogadaj- też się uczył na własnych błędach bo nie chciał słuchać dobrych rad. Wsiadł na narowistego konia i się czegoś nauczył, ale czy to dobra droga- nie wiem.
Na pewno na początek nie ma co przesadzać z mocą i pojemnością, bo nawet 250 ccm będzie w prawdziwym terenie poniewierało początkującego kierownika.
To co Ci polecam to stare enduro, zrobione tak by przetrwało wybuch bomby atomowej, ale na pewno moc i zawieszenie w porównaniu z taką YZF czy WR250 są mizerne. Da się na tym nawet polatać, trzeba tylko się naumieć!
Z Zimnym pogadaj- też się uczył na własnych błędach bo nie chciał słuchać dobrych rad. Wsiadł na narowistego konia i się czegoś nauczył, ale czy to dobra droga- nie wiem.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Jakie lekkie moto
Czy to dobra droga to nie wiem ale na pewno bardzo kosztowna
Teraz mam już trochę w kombinacje z motocyklami, ale jakbym sam wybierał to DR650SE przede wszystkim jako dual. A z lżejszych to jakieś pancerne starsze coś - klasy 250-350.
Teraz mam już trochę w kombinacje z motocyklami, ale jakbym sam wybierał to DR650SE przede wszystkim jako dual. A z lżejszych to jakieś pancerne starsze coś - klasy 250-350.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 535
- Rejestracja: 19.08.2014, 15:40
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jakie lekkie moto
Qter przepraszam ale nie mogłem dotrzeć do 2oo - musze ponadrabiać w końcu sprawy towarzyskie.
Dzięki wszystkim za porady. Niestety ale po wczorajszych nocnych dyskusjach nie mogę sobie pozwolić na sprzęt o którym myślałem że się uda. Pozostaje wybór czegoś mocno tańszego i w kolejności skupiałbym się na:
TTR 250 - w tej chwili trwają rozważania
a tak poniżej to:
Suzuki DR 350SE - nawet coś upatrzyłem do weryfikacji ale widzę że już wygasło https://www.olx.pl/oferta/suzuki-dr-350 ... ox9cI.html
Suzuki DR-Z 400 E lub S - pewnie tak jak Qter pisał wypadnie ze względu na finanse
Kawasaki KLX 400
Jakby kto co słyszał info bym poprosił.
Wszelka dalsza dyskusja mile widziana.
Dzięki wszystkim za porady. Niestety ale po wczorajszych nocnych dyskusjach nie mogę sobie pozwolić na sprzęt o którym myślałem że się uda. Pozostaje wybór czegoś mocno tańszego i w kolejności skupiałbym się na:
TTR 250 - w tej chwili trwają rozważania
a tak poniżej to:
Suzuki DR 350SE - nawet coś upatrzyłem do weryfikacji ale widzę że już wygasło https://www.olx.pl/oferta/suzuki-dr-350 ... ox9cI.html
Suzuki DR-Z 400 E lub S - pewnie tak jak Qter pisał wypadnie ze względu na finanse
Kawasaki KLX 400
Jakby kto co słyszał info bym poprosił.
Wszelka dalsza dyskusja mile widziana.
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 846
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: Jakie lekkie moto
DR350 SE to 145 kg i siodło na wysokości około 90 cm- raczej trudny zestaw do nauki dla kogoś o wzroście 170 cm. Ja mam 180 wzrostu i długie nogi, a czasem brakuje podparcia, jak stanę w koleinie lub na stromym podjeździe. Można oczywiście obniżać, ale to półśrodek. "Kopane" DR jest sporo lżejsze, ale trzeba więcej cierpliwości i samozaparcia, bo potrafią sprawić problemy z odpalaniem- zwłaszcza po zalaniu.
No i naprawdę ciężko kupić zdrowe DR350 za mniej jak 6 tyś zł. Ja szukałem pół roku, w końcu sam przywiozłem z Austrii, ale kosztowała w sumie 8 tyś zł.
Dobra, niezniszczona DRZ-ta, to minimum dycha. Chan Krymski sprzedawał fajną sztukę e tej cenie- nie wiem czy w końcu poszła, bo to było przed wakacjami. Tyle, że DRZ też wysoka- podobnie jak DR350.
Niskie i lekkie jest XT350, ale to już zabytek i ciężko znaleźć coś w chociażby przyzwoitym stanie. To są świetne i bardzo dobrze zrobione motocykla, ale już z poprzedniej epoki, więc zawieszenie i hamulce są kiepskie. Da się to oczywiście poprawić, ale nigdy nie będzie to nawet w połowie tak fajne jak zawias w 20 lat młodszej DRZ czy WR.
Nie ma tu złotego środka i prostych rozwiązań. Jest za to jedna zasada- co tanie to drogie. Olałbym wszystkie oferty z allegro i olx- chyba, że znasz dobrze sprzedającego i możesz mu zaufać. Większość motocykli z ogłoszeń w necie to strupy zużyte i zmęczone, tylko na sprzedaż umyte i podpicowane. Jak ktoś ma uczciwy i dobrze przeserwisowany sprzęt, to nie sprzeda go z 5 tyś. Albo bierz coś z forumowej giełdy, albo sam szukaj, ale nie w PL, tylko na zachodzie. Będzie drogo, ale będziesz zadowolony.
No i naprawdę ciężko kupić zdrowe DR350 za mniej jak 6 tyś zł. Ja szukałem pół roku, w końcu sam przywiozłem z Austrii, ale kosztowała w sumie 8 tyś zł.
Dobra, niezniszczona DRZ-ta, to minimum dycha. Chan Krymski sprzedawał fajną sztukę e tej cenie- nie wiem czy w końcu poszła, bo to było przed wakacjami. Tyle, że DRZ też wysoka- podobnie jak DR350.
Niskie i lekkie jest XT350, ale to już zabytek i ciężko znaleźć coś w chociażby przyzwoitym stanie. To są świetne i bardzo dobrze zrobione motocykla, ale już z poprzedniej epoki, więc zawieszenie i hamulce są kiepskie. Da się to oczywiście poprawić, ale nigdy nie będzie to nawet w połowie tak fajne jak zawias w 20 lat młodszej DRZ czy WR.
Nie ma tu złotego środka i prostych rozwiązań. Jest za to jedna zasada- co tanie to drogie. Olałbym wszystkie oferty z allegro i olx- chyba, że znasz dobrze sprzedającego i możesz mu zaufać. Większość motocykli z ogłoszeń w necie to strupy zużyte i zmęczone, tylko na sprzedaż umyte i podpicowane. Jak ktoś ma uczciwy i dobrze przeserwisowany sprzęt, to nie sprzeda go z 5 tyś. Albo bierz coś z forumowej giełdy, albo sam szukaj, ale nie w PL, tylko na zachodzie. Będzie drogo, ale będziesz zadowolony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości