Problem z odpaleniem.

Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, moduły CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.
tomek666
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 49
Rejestracja: 17.12.2015, 08:21
Mój motocykl: XL600V

Problem z odpaleniem.

Post autor: tomek666 »

Hejka. Dzisiaj po zrobieniu 140 km zatrzymałem się w sklepie. Po powrocie chciałem odpalić Trampka zgodnie ze sztuką i zero reakcji. Świeciła się tylko kontrolka oleju. Kilka razy przekręciłem kluczyk, kilka razy zrzuciłem kosę i wreszcie załapał. Odpalił i wio. Pamiętam, że już kiedyś Trampek miał taki objaw. Co może być tego powodem? Jestem elektrycznym laikiem:). Zastanawia mnie ta kontrolka oleju. Tylko ona zaświeciła. Zero reakcji startera. PZDR
Awatar użytkownika
Nadol
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3272
Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Marki

Re: Problem z odpaleniem.

Post autor: Nadol »

Czujnik stopki. Znajdziesz po kablach. Sprawdzić połączenia ewentualnie rozebrać, przeczyścić i powinno działać. Jak nie, to zewrzeć na stałe.
Może to być też problem z przekaźnikiem rozrusznika (sam przekaźnik lub jego połączenia).
Składanie/rozkładanie kosy raczej wskazuje na pierwszą opcję.
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V

"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
tomek666
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 49
Rejestracja: 17.12.2015, 08:21
Mój motocykl: XL600V

Re: Problem z odpaleniem.

Post autor: tomek666 »

OK. Rozumiem, że gdzieś pod siedzeniem mam kostki czy cosik? a jak by tak odłączyć czujnik całkiem i byłby spokój. Czy to prawy i sprawiedliwy pomysł? ma ktoś może zdjęcie gdzie mam szukać przewodów od czujnika kosy.
Awatar użytkownika
ArturS
przycierający rafki