Regulator napięcia Transalp 600V
- Zbysz.
- dwusuwowy rider
- Posty: 154
- Rejestracja: 03.04.2011, 23:55
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Leszno/Wrocław
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
dawniej Gorzymot
XL600V-K
XL600V-K
- Bugi
- swobodny rider
- Posty: 3271
- Rejestracja: 27.06.2009, 09:23
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kraków
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
w olekmotocykle sa po ok230zl.
Pozdrawiam
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
- LukaSS
- naciągacz linek
- Posty: 59
- Rejestracja: 09.03.2009, 20:19
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Biała Podl./Warszawa
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Identyczny z tym? Mógłbyś linka podesłać?
GSX-R 1100 '95 -> GPZ 900 R '92 -> EN450 LTD '85 -> XTZ 800 Super Tenere '91
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
http://www.sklepef.pl/shop/174/-15449-honda
Tylko, że na tej stronie są dwa regulatory przeznaczone do XL600V. Nie bardzo wiem który będzie odpowiedni do mojego moto (PD10 1997r.). Pomijam już, że ten regler z WILMATu kosztował 55 zł, a tutaj będę musiał 250 zł położyć. Ale może przynajmniej ten droższy będzie lepszej jakości.
Tylko, że na tej stronie są dwa regulatory przeznaczone do XL600V. Nie bardzo wiem który będzie odpowiedni do mojego moto (PD10 1997r.). Pomijam już, że ten regler z WILMATu kosztował 55 zł, a tutaj będę musiał 250 zł położyć. Ale może przynajmniej ten droższy będzie lepszej jakości.
- Bugi
- swobodny rider
- Posty: 3271
- Rejestracja: 27.06.2009, 09:23
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kraków
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
do mojego TA '98 brałem SH538D-13, i tak jak kupilem w Olku to okazala sie ze regiel ma nieco za maly rozstaw otworów do montarzu, musialem podpilowac ze 2-3mm aby wszedl na swoje miejsce, no i jeszcze wtyczka z 3 żółtymi kablami zamiast meska była damska, wiec musialem przelożyc wtyczke ze starego regla. Jak narazie regiel dziala b. dobrze.
Spr. tez czy w duzej wtyczce masz 4 czy 5 kabli.
Spr. tez czy w duzej wtyczce masz 4 czy 5 kabli.
Pozdrawiam
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
- LukaSS
- naciągacz linek
- Posty: 59
- Rejestracja: 09.03.2009, 20:19
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Biała Podl./Warszawa
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Ten od Larssona to jest Tourmax RGU-144, a ten od Olka to jest Shindengen SH538-12 (lub SH538D-13). Obie firmy w porządku.
Jakby ktoś chciał taniej, to mogę załatwić ten pierwszy za 305 z przesyłką, a drugi za 215 z przesyłką
Jakby ktoś chciał taniej, to mogę załatwić ten pierwszy za 305 z przesyłką, a drugi za 215 z przesyłką
GSX-R 1100 '95 -> GPZ 900 R '92 -> EN450 LTD '85 -> XTZ 800 Super Tenere '91
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
A ja nabyłem na allegro 8 przewodowy pasuje do mojego moto bez przeróbek
oznaczenie: AW0070 dystrybutor: wilmat cena 69pln
Zobaczymy ile przeżyje
oznaczenie: AW0070 dystrybutor: wilmat cena 69pln
Zobaczymy ile przeżyje
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Ostatecznie kupiłem regulator u tego człowieka:
[url]http://reg_mot.republika.pl/[/url]
Jak narazie mogę się wypowiadać jedynie w samych superlatywach. Gość cierpliwie odpowiadał na moje pytania, doradzał, szybko zrealizował moje zamówienie. Niestety okazało się, że również z prądnicą w moim moto jest coś nie tak - generuje za niskie napięcie, a oporność na przewodach 2,6 Ohma a powinno być między 0,1-1 Ohma . Ktoś się może orientuje gdzie naprawiają prądnice od naszych motorków?
[url]http://reg_mot.republika.pl/[/url]
Jak narazie mogę się wypowiadać jedynie w samych superlatywach. Gość cierpliwie odpowiadał na moje pytania, doradzał, szybko zrealizował moje zamówienie. Niestety okazało się, że również z prądnicą w moim moto jest coś nie tak - generuje za niskie napięcie, a oporność na przewodach 2,6 Ohma a powinno być między 0,1-1 Ohma . Ktoś się może orientuje gdzie naprawiają prądnice od naszych motorków?
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Napięcie mierzy się tylko pod obciążeniem ( np. żarówkami ) nie do zmierzenia "zwykłym" uniwersalny miernikiemQba1980 pisze: Niestety okazało się, że również z prądnicą w moim moto jest coś nie tak - generuje za niskie napięcie, a oporność na przewodach 2,6 Ohma a powinno być między 0,1-1 Ohma . Ktoś się może orientuje gdzie naprawiają prądnice od naszych motorków?
można orjętacynie sprawdzić czy na każdej kombinacij przewodów jest jednakowy odczyt
Sprawdz oporność dla każdej kombinacij kabli między sobą
I oporność do masy dla każdego z przewodów .
Masz 2,6 oma pomiędzy wszystkimi fazami (żółtymi )?
Sprawdz wszystko jeszcze raz zanim oddasz uzwojenie do przewinięcia.
Zrobi to każdy kto przewija silniki .
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Niestety właśnie tak to wygląda.Masz 2,6 oma pomiędzy wszystkimi fazami (żółtymi )?
- Dzikzlasu
- romeciarz
- Posty: 29
- Rejestracja: 13.10.2011, 19:13
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Obrzycko
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Witam!
Wtrącając swoje zdanie:
Dziś zrobiłem dodatkowe chłodzenie regulatorowi napięcia. Podczas pracy silnika grzeje się mocno i zeby uchronić go od uszkodzenia z przegrzania i wydatku pieniędzy zrobiłem tak :
Z blachy Aluminiowej wyciąłem kształt mieszczący się w miejscu oryginalnego mocowania, a mający jak największą powierzchnię - każdy dodatkowy centymetr kwadratowy radiatora zapewnić ma skuteczniejsze odprowadzenie ciepła. Regulator przykręciłem na blachę używając pasty termoprzewodzącej. Na sam regulator przykręciłem wiatraczek wyjęty z komputera i podłączyłem zasilanie pod tylną światło.
Pozdrawiam!
Wtrącając swoje zdanie:
Dziś zrobiłem dodatkowe chłodzenie regulatorowi napięcia. Podczas pracy silnika grzeje się mocno i zeby uchronić go od uszkodzenia z przegrzania i wydatku pieniędzy zrobiłem tak :
Z blachy Aluminiowej wyciąłem kształt mieszczący się w miejscu oryginalnego mocowania, a mający jak największą powierzchnię - każdy dodatkowy centymetr kwadratowy radiatora zapewnić ma skuteczniejsze odprowadzenie ciepła. Regulator przykręciłem na blachę używając pasty termoprzewodzącej. Na sam regulator przykręciłem wiatraczek wyjęty z komputera i podłączyłem zasilanie pod tylną światło.
Pozdrawiam!
- airwolf
- pałujący w lesie
- Posty: 1521
- Rejestracja: 29.04.2011, 00:34
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
skoro ci sie bardzo grzeje sprawdz uklad elektryczny i wyczysc wszystkie styki po drodze bo od teo moze sie grzac
XL600v -> XRV 750 RD04 -> CRF1000
parafrazujac mój ulubiony cytat:
"jazda na moto jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz na co trafisz"
parafrazujac mój ulubiony cytat:
"jazda na moto jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz na co trafisz"
-
- łamacz szprych
- Posty: 761
- Rejestracja: 06.09.2011, 13:13
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Poznań
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
A mierzyłeś temperaturę z i bez wiatraczka? Bo wiatraczek zasłania praktycznie cały radiator i musiałby kręceniem wyrabiać co najmniej tyle co opływające gołe żeberka powietrze. Na postoju oczywiście tak będzie, ale w trasie? Mam wątpliwości, czy wiatraczek w takim układzie ma sens, zwłaszcza po modyfikacjach mocowania i dodaniu pasty. Jeśli wszystko jest z elektryką OK to średnia temperatura powinna być zauważalnie niższa niż na trampkach z fabryki, a takie dożywają pełnoletności ze sprawnym regulatorem.
Poza tym wiatraczki komputerowe nadają się, owszem, ale do komputera. Jak Ci tam naleci woda to nie będzie zwary (chyba, że masz bezpiecznik)? Podróżne powietrze też ograniczy jego żywotność.
Poza tym wiatraczki komputerowe nadają się, owszem, ale do komputera. Jak Ci tam naleci woda to nie będzie zwary (chyba, że masz bezpiecznik)? Podróżne powietrze też ograniczy jego żywotność.
Niech będzie odpalony!
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 13.03.2011, 10:14
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Mszczonów
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Pany a gdzie w Afryce jest zamontowany regulator napięcia, tak z czystej ciekawości
... ciszej jedziesz dalej zajedziesz....
Transalp XL600V "Babcia"....
Transalp XL600V "Babcia"....
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 591
- Rejestracja: 26.11.2008, 20:59
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: KOBYLNICA/K.POZNANIA
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Pod lewym boczkiem(odwrotnie niz w TA600).
Silnik, dwa koła i mina wesoła…no chyba, że sarna pod koła!!!
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
W rd03 jest centralnie nad tylnym kołem zamocowany do tego czarnego wypełnienia gdzie w pd06 jest wolne miejsce pod kanapomsiwy86 pisze:Pany a gdzie w Afryce jest zamontowany regulator napięcia, tak z czystej ciekawości
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
- piotr001
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 13.03.2011, 09:14
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: okolice SANDOMIERZA
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Witam
Mam problem z prądami aku padło a po naładowaniu i pomiarach na żółtych oporu jest ok0,5 Ohm a napięcie na wolnych obrotach ~6V a na wyższych ~1,5 V
Ładowanie jest tylko na wolnych obrotach na wyższych całkowicie brak i szarpanie silnika
Czego mogą być przyczyny takich objawów
Mam problem z prądami aku padło a po naładowaniu i pomiarach na żółtych oporu jest ok0,5 Ohm a napięcie na wolnych obrotach ~6V a na wyższych ~1,5 V
Ładowanie jest tylko na wolnych obrotach na wyższych całkowicie brak i szarpanie silnika
Czego mogą być przyczyny takich objawów
- compare
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 43
- Rejestracja: 10.10.2011, 20:31
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Mława
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Walczyłem z podobnym problemem. Zasadniczo teraz jest OK, powiedzcie tylko czy można po prostu zmostkować ten piąty, czarny kabel w podłużnej pięciokablowej kostce z czerwonym, który i tak idzie na "+" w akumulatorze, czy to powoduje jakieś ujemne konsekwencje, czy tylko chodzi o podłączenie kabelka za stacyjką w celu zabezpieczenia obwodu bezpiecznikiem??? Ja zmostkowałem, wszystko śmiga wzorcowo, nie wiem tylko, czy tak może byćDOMI pisze:Regulator podłączony , dużych przeróbek nie robiłem z kostki małej (3 przewody) wypiąłem konektory przy regulatorze i przy moto i je razem spiąłem .
Natomiast z dużej kostki wypiąłem tylko czarny przewód i podłączyłem na razie do + przy aku (potem dam do + po zapłonie przy stacyjce pod bezpiecznik)
Reszta pasuje jak by pan Honda w tym maczał palce. A ładowanie wzorcowe 13-14.5 nie przekracza 14.5v
tylko latać i to za 50PLN.
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Czekałem spokojnie od 21.10.2011, 08:12 .Next22 pisze:A ja nabyłem na allegro 8 przewodowy pasuje do mojego moto bez przeróbek
oznaczenie: AW0070 dystrybutor: wilmat cena 69pln
Zobaczymy ile przeżyje
Ale może coś napiszesz o Twoim zakupie, jak się sprawuje itp.
Mam TA600 z 92 r. i powinien pasować, a cena atrakcyjna.
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości