Re: Poszukiwany następca trampka
: 04.12.2016, 17:37
Najbardziej skastrowana wersja LC8 wybiera lepiej niż 310mm w upsach z TT600. Oczywiście do czasu, czyli do nierówności, która ma więcej niż skok po obciążeniu . CRF ma 230/220mm z pełną regulacją, do tego na prawdę wypas prześwit, przynajmniej na papierze, bo... podkreślę znowu, że żółci lubią koloryzować i może to być prześwit na wyciągniętych na maksa zawiasach (do czego nie dochodzi w realu), a sam skok zawiasu z przodu może być podany wraz ze skokiem "rozciągnięcia" - nie wiem jak to nazwać, w przednim widelcu są małe sprężyny, dzięki którym niema wielkiego "jubut!" przy pełnym nagłym odbiciu, te sprężyny dają 20-30mm skoku w drugą stronę. Jeśli ktoś mierzył kiedyś realny skok przedniego zawiasu w trampkach, czy yamahach (tych typu XT/XTZ), to na pewno ze zdziwieniem spoglądał na centymetr - racingowe UPSy (TT/WR/CRF) raczej zawsze mają podaną prawdziwą wartość skoku, więc pewnie nie inaczej jest w AT. Mniejsza z tym, bo się zaczynam czepiać szczegółów LC8 ma zdaje się od 230/230mm w najniższych wersjach do 265/265mm w najwyższych.
Czego najbardziej nie lubię w LC8/LC4, to... brak skrętu Pewnie można się przyzwyczaić, zawracać w miejscu i takie tam, ale jak się człowiek przesiądzie z poczciwego trampka, czy innej tenery, to zachodzi o co kaman, że kiera rusza się tylko odrobinę w każdą stronę Przy rozstawie osi w LC8 daje to dodatkowe (centy)metry na promieniu skrętu. Nie wiem jak to jest w CRF, ale grube pały z przodu + solidna rama przy główce to zawsze spory ogranicznik.
Czego najbardziej nie lubię w LC8/LC4, to... brak skrętu Pewnie można się przyzwyczaić, zawracać w miejscu i takie tam, ale jak się człowiek przesiądzie z poczciwego trampka, czy innej tenery, to zachodzi o co kaman, że kiera rusza się tylko odrobinę w każdą stronę Przy rozstawie osi w LC8 daje to dodatkowe (centy)metry na promieniu skrętu. Nie wiem jak to jest w CRF, ale grube pały z przodu + solidna rama przy główce to zawsze spory ogranicznik.