Poszukiwany następca trampka
: 21.11.2016, 12:04
Hej,
Szukam nowego, mocniejszego, trampka i czuję się w potrzasku.
650 solo w zupełności mi wystarcza, na szutrach i lekkim błocie czuję się z nim dobrze.
Niestety, potrzebuję mocy żeby latać 140+ na autostradach, również w duecie z bagażami - żeby silnika zbytnio nie męczyć to raczej na pewno to powinien być litr.
No i teraz dylemat, co brać?
XTZ1200Z(E)? Niby sprawdzona konstrukcja, Yamaha robi ją od lat.
CRF1000L? Niby duchowy spadkobierca Afryki i Transalpa, ale to nowa konstrukcja i cierpi na choroby wieku dziecięcego.
KTM 990ADV? Nie znam się, ale słyszałem że moto z gatunku jedynych w swoim rodzaju, ale też słychać że w KTM są mało żywotne silniki.
Jakie są wasze tropy jaki powinien być kolejny motocykl? Na pewno 21" z przodu i nie powinien bać się trudniejszych szutrów ani autostrad.
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Szukam nowego, mocniejszego, trampka i czuję się w potrzasku.
650 solo w zupełności mi wystarcza, na szutrach i lekkim błocie czuję się z nim dobrze.
Niestety, potrzebuję mocy żeby latać 140+ na autostradach, również w duecie z bagażami - żeby silnika zbytnio nie męczyć to raczej na pewno to powinien być litr.
No i teraz dylemat, co brać?
XTZ1200Z(E)? Niby sprawdzona konstrukcja, Yamaha robi ją od lat.
CRF1000L? Niby duchowy spadkobierca Afryki i Transalpa, ale to nowa konstrukcja i cierpi na choroby wieku dziecięcego.
KTM 990ADV? Nie znam się, ale słyszałem że moto z gatunku jedynych w swoim rodzaju, ale też słychać że w KTM są mało żywotne silniki.
Jakie są wasze tropy jaki powinien być kolejny motocykl? Na pewno 21" z przodu i nie powinien bać się trudniejszych szutrów ani autostrad.
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka