Strona 1 z 1

Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

: 27.10.2016, 23:38
autor: drwalu4
Witam

Normalnie nie chwale się moimi "wypocinami" na forum, ale akurat z tego jestem tak dumny , że muszę :grin: :

Po przebojach z Tarnowskimi rzemiślnikami , którzy niby potafią i mogą coś zrobić, ale jak przyjdzie co do czego to efektów brak, postanowiłem , że nie licząc na nikogo sam dosłownie wezmę sprawy w swoje ręce. Trzy wieczory w garażu, arkusz blachy aluminiowej 3 mm , Imadło , młotek i Flacha % dla spawacza i ..................jest ! Osłona pod silnik jak trza. Początkowo miałem obudować i wzmocnić oryginalną plastikową osłonę do Trampka, ale jak zobaczyłem , że dobrze mi idzie pojechałem po całości. Touratech to to nie jest , ale funkcje spełnia i na pewno jest wytrzymała. Przy okazji autorski patent z tylnym mocowaniem.

P.S. Dodam , że nie miałem dostępu do giętarki do blachy . Gdybym miał pewnie wyszło by lepiej.

Pozdrawiam

Foty:

https://zapodaj.net/6169e1a9cf30c.jpg.html
https://zapodaj.net/554686241a3f2.jpg.html
https://zapodaj.net/6da9e5982432f.jpg.html
https://zapodaj.net/247459498bd53.jpg.html
https://zapodaj.net/002544960004c.jpg.html
https://zapodaj.net/abdd5091826c6.jpg.html
https://zapodaj.net/1808a20b8c5c1.jpg.html

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

: 28.10.2016, 08:14
autor: Adam_M
Faktycznie piękne to nie jest ale na pewno spełni swoją rolę ;) propsy za takiego moda ;)

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

: 28.10.2016, 19:24
autor: Solidworks
Fajnie wyszło. Nawet estetycznie i solidnie. :resp:

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

: 28.10.2016, 20:08
autor: drwalu4
Pewnie gdybym spędził z jeden wieczór ze szmatką i pasta polerską to wyglądałaby lepiej, ale dla mnie najważniejsze jest żeby chroniła silnik w offie :-)

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

: 28.10.2016, 21:56
autor: andy237
Fakt, można było niewielkim kosztem i odrobiną pracy spowodować że oprócz tego że spełnia swoje zadanie wyglądałaby lepiej, ale skoro właścicielowi na tym nie zależało. W końcu mamy demokrację :grin: :ok:

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

: 02.11.2016, 22:19
autor: Solidworks
andy237 pisze:Fakt, można było niewielkim kosztem i odrobiną pracy spowodować że oprócz tego że spełnia swoje zadanie wyglądałaby lepiej, ale skoro właścicielowi na tym nie zależało. W końcu mamy demokrację :grin: :ok:
Demokracja jest do :dupa:.

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

: 04.11.2016, 01:15
autor: jajamam
Ta, jeszcze mu powiedzcie co ma mieć w swoim moto :D


drwalu4, bardzo fajnie to wyszło, mam podobną, tyle ,że nacinaną, giętą i do tego spawaną tigiem. Na ostatnim zdjęciu widać przykręcenie osłony do miejsca mocowania centralki?
Na jescze jedną rzecz muszę zwrócić uwagę, jeśli zamierzasz wbić się w cięższy teren- nie tyle błotnisty co kamienisty, to mimo wszystko uważaj bo 3mm to jednak za mało.

Re: Płyta pod silnik Aluminiowa Transalp 600 PD10

: 04.11.2016, 12:09
autor: drwalu4
jajamam pisze:Ta, jeszcze mu powiedzcie co ma mieć w swoim moto :D


drwalu4, bardzo fajnie to wyszło, mam podobną, tyle ,że nacinaną, giętą i do tego spawaną tigiem. Na ostatnim zdjęciu widać przykręcenie osłony do miejsca mocowania centralki?
Na jescze jedną rzecz muszę zwrócić uwagę, jeśli zamierzasz wbić się w cięższy teren- nie tyle błotnisty co kamienisty, to mimo wszystko uważaj bo 3mm to jednak za mało.

Dzięki bardzo. Ja sobie sam giąłem (nie miałem dostepu do giętarki). Spawana też tigiem przez znajomego. Zamocowałem ją do uchwytów centralnej stopki , żeby troszkę ją obniżyć (co mi z prześwitu jak i tak zachaczyłbym mocowaniem centralki - jak kiedyś przejeżdzając przez tory kolejowe). Teraz jest na równo z uchwytami a prześwit zmniejszył się o jakiś centymetr.
Wybrałem blache 3 mm ponieważ 4 mm ciężko byłoby pogiąć samemu w garażu bez dostępu do giętarki. Jak ją rozwalę - wtedy zrobię z 4mm :)