Całkowita przeróbka Transalpa.
- drwalu4
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 40
- Rejestracja: 14.10.2015, 16:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Pawęzów/Tarnów
Całkowita przeróbka Transalpa.
Witam
Nie wiem czy to juz tutaj było , bo nie mogłem znaleźć . Wklejam ponieważ galeria jest na tyle ciekawa , że może ktoś akurat podpatrzy jakiś fajny patent. Efekt końcowy wyszedł niesamowity !
https://get.google.com/albumarchive/111 ... KLmp83G9QE
Pozdrawiam
Nie wiem czy to juz tutaj było , bo nie mogłem znaleźć . Wklejam ponieważ galeria jest na tyle ciekawa , że może ktoś akurat podpatrzy jakiś fajny patent. Efekt końcowy wyszedł niesamowity !
https://get.google.com/albumarchive/111 ... KLmp83G9QE
Pozdrawiam
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 842
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
WOW Coś pięknego!
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- markom13
- dwusuwowy rider
- Posty: 198
- Rejestracja: 04.10.2015, 00:17
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Mazury -> UK
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Ale cudo
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
A ile floty na to poszło aż dziwne,bo zazwyczaj dzwon jest początkiem takich przeróbek:)
XJ600N 94'->TA600V 96'
- Terrorr
- łamacz szprych
- Posty: 690
- Rejestracja: 10.07.2011, 14:13
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
A jak dla mnie o pokraczny na maxa Za czas i pieniądze mogli kupić afrykę i ją doposażyć/upiększyć wizualnie
Stajnia gościła: XL600V + DRZ400E + NX250
Stajnia gości: KTM 640 ADV
Stajnia gości: KTM 640 ADV
- Remi
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1073
- Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Taki trochę moim zdaniem przerost formy nad treścią. Fakt, nakład pracy bez wątpienia ogromny.
-
- młody podróżnik
- Posty: 2269
- Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kielce
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Ja tak patrzę...
Miałem zmotaną AT bo chciałem więcej od AT, chciałem czegoś, czego seryjna AT mi nie dała...teraz mam co mam (po drodze była jeszcze jedna Yamaha) i wniosek mam jeden:
To pomyłka wkładać kasę w przeróbkę motocykla typu TA/AT bo na rynku są gotowe motocykle, przemyślane, posiadające zawieszenie jak należy, wtrysk i wszystko, czego trzeba i przede wszystkim ZAPROJEKTOWANE do tego wszystkiego. Dla mnie AT/TA powinny wyglądać jak w serii, klasycznie - bo to powoli Oldtimery.
Wiem wiem - herezje
Ale czy aby na pewno?
Miałem zmotaną AT bo chciałem więcej od AT, chciałem czegoś, czego seryjna AT mi nie dała...teraz mam co mam (po drodze była jeszcze jedna Yamaha) i wniosek mam jeden:
To pomyłka wkładać kasę w przeróbkę motocykla typu TA/AT bo na rynku są gotowe motocykle, przemyślane, posiadające zawieszenie jak należy, wtrysk i wszystko, czego trzeba i przede wszystkim ZAPROJEKTOWANE do tego wszystkiego. Dla mnie AT/TA powinny wyglądać jak w serii, klasycznie - bo to powoli Oldtimery.
Wiem wiem - herezje
Ale czy aby na pewno?
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Dla mnie sztuka dla sztuki ale kto bogatemu zabroni
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
- Remi
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1073
- Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
No właśnie ciekawa historia z tym motocyklem.
Znalazłem go na YT i jakimś francuskim forum.
Z tego co zrozumiałem motocykl był przygotowywany na podróż dookoła świata. Przejechał Francje i kawałek Afryki Zachodniej a potem drogą morską znalazł się w Ameryce południowej. Tam trochę pojeździł (ale już chyba z pasażerką) i historia się urywa. Z tego co widziałem to jeździł głównie asfaltami więc ta cała przebudowa to tak jakby...bez sensu bo to wszystko dałby radę ogarnąć seryjny trampek i to z palcem w wydechu.
Jednak nie wszystko zrozumiałem a nie chciało mi się tłumaczyć 16 stron wątku po francusku
Znalazłem go na YT i jakimś francuskim forum.
Z tego co zrozumiałem motocykl był przygotowywany na podróż dookoła świata. Przejechał Francje i kawałek Afryki Zachodniej a potem drogą morską znalazł się w Ameryce południowej. Tam trochę pojeździł (ale już chyba z pasażerką) i historia się urywa. Z tego co widziałem to jeździł głównie asfaltami więc ta cała przebudowa to tak jakby...bez sensu bo to wszystko dałby radę ogarnąć seryjny trampek i to z palcem w wydechu.
Jednak nie wszystko zrozumiałem a nie chciało mi się tłumaczyć 16 stron wątku po francusku
- Krzych BBI
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 480
- Rejestracja: 13.04.2012, 21:09
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Szkoda czasu, zdrowia i pieniędzy...
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2476
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Jak chcesz sprawne narzędzie do konkretnego zadania - to masz 100% racji. Ale czasem chodzi o to nieuchwytne 'coś' ... I wtedy sens schodzi na dalszy plan.mirkoslawski pisze:Ja tak patrzę...
Miałem zmotaną AT bo chciałem więcej od AT, chciałem czegoś, czego seryjna AT mi nie dała...teraz mam co mam (po drodze była jeszcze jedna Yamaha) i wniosek mam jeden:
To pomyłka wkładać kasę w przeróbkę motocykla typu TA/AT bo na rynku są gotowe motocykle, przemyślane, posiadające zawieszenie jak należy, wtrysk i wszystko, czego trzeba i przede wszystkim ZAPROJEKTOWANE do tego wszystkiego. Dla mnie AT/TA powinny wyglądać jak w serii, klasycznie - bo to powoli Oldtimery.
Wiem wiem - herezje
Ale czy aby na pewno?
Natomiast niedobrze jest, gdy autor danej przeróbki widzi sens tam, gdzie go nie ma
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 842
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Z drugiej strony czemu zabraniacie komuś fantazji, są ludzie którzy po prostu lubią grzebać modyfikować i kombinować.
Tak samo można by się czepiać ludzi którzy tuningują samochody, kupują słabe i ładują w nie wór kasy zamiast kupić coś lepszego.
Jego motocykl, jego pieniądze i jego wizja. Może zamiast lepszego motocykla chciał mieć niepowtarzalny, a ten trampek na pewno taki jest.
Tak samo można by się czepiać ludzi którzy tuningują samochody, kupują słabe i ładują w nie wór kasy zamiast kupić coś lepszego.
Jego motocykl, jego pieniądze i jego wizja. Może zamiast lepszego motocykla chciał mieć niepowtarzalny, a ten trampek na pewno taki jest.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Jak dla mnie przeróbka spoko, może takie miał marzenie nie ujmuję mu niczego, w sensie wykonawcy, ale ciężko się potem takie motki sprzedaje;)
Ważne, że widać, że motocykl zadbany, więc props dla twórcy. A z gustami bywa różnie
Ważne, że widać, że motocykl zadbany, więc props dla twórcy. A z gustami bywa różnie
XJ600N 94'->TA600V 96'
- falco
- oktany w żyłach
- Posty: 5544
- Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: K-J
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
HOWGH!Hawk1985 pisze:Z drugiej strony czemu zabraniacie komuś fantazji, są ludzie którzy po prostu lubią grzebać modyfikować i kombinować.
Jego motocykl, jego pieniądze i jego wizja. Może zamiast lepszego motocykla chciał mieć niepowtarzalny, a ten trampek na pewno taki jest.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
A mi tam się podoba
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
-
- młody podróżnik
- Posty: 2269
- Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kielce
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Mnie też się podobagrad74 pisze:A mi tam się podoba
Ale nie zmienia to faktu, że jest to nielogiczne i nieopłacalne - tym bardziej przeróbka "off" do użytkowania na asfalcie...to już dla mnie lekki przesyt formy
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 842
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Może chciał jeździć po offie ale jak policzył ile włożył kasy i pracy w moto, to stwierdził że nie ma co ryzykować w terenie
wytapatalkowano
wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- Pilot
- miejski lanser
- Posty: 332
- Rejestracja: 10.02.2013, 17:32
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Raszyn
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
Dla mnie to sama przeróbka wyszła naprawdę super ... jednak troszkę szkoda, że został do tego przeznaczony Transalp w tak ładnym stanie.
Oczywiście mam tu na myśli już dość leciwego Trampka zachowanego z tak ładnymi plastikami / w takim fajnym malowaniu. Szkoda, bo takich jest już coraz mniej, a lepiej nie będzie.
Ale to tylko takie moje gadanie ... właściciel decyduje co chce z nim zrobić i kropka
Oczywiście mam tu na myśli już dość leciwego Trampka zachowanego z tak ładnymi plastikami / w takim fajnym malowaniu. Szkoda, bo takich jest już coraz mniej, a lepiej nie będzie.
Ale to tylko takie moje gadanie ... właściciel decyduje co chce z nim zrobić i kropka
Old pilots never die, they just go on to a ... new plane.
Jawa 50 Mustang > ...... > Honda Transalp XL600V
Jawa 50 Mustang > ...... > Honda Transalp XL600V
- andy237
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1013
- Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Prawie Warszawa :)
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
A ja w miarę oglądania zdjęć myślałem że powstanie fajna maszyna w teren a tutaj taki zawód. Do tych zawiasów tylne koło zmieniłbym na 18" od AT, niech się też i tył podniesie, a opony na TKC 80, bo do tej owiewki szosowe opony tak pasują jak...
Ale jak ktoś wyżej zauważył: kto bogatemu zabroni
Ale jak ktoś wyżej zauważył: kto bogatemu zabroni
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Całkowita przeróbka Transalpa.
No tak, ale niektóre człowieki robią coś takiego dla "fanu"mirkoslawski pisze:Mnie też się podobagrad74 pisze:A mi tam się podoba
Ale nie zmienia to faktu, że jest to nielogiczne i nieopłacalne - tym bardziej przeróbka "off" do użytkowania na asfalcie...to już dla mnie lekki przesyt formy
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości