Całkowita przeróbka Transalpa.

Wszystko, co nie pasuje do powyższych.
Awatar użytkownika
drwalu4
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 40
Rejestracja: 14.10.2015, 16:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Pawęzów/Tarnów

Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: drwalu4 »

Witam

Nie wiem czy to juz tutaj było , bo nie mogłem znaleźć . Wklejam ponieważ galeria jest na tyle ciekawa , że może ktoś akurat podpatrzy jakiś fajny patent. Efekt końcowy wyszedł niesamowity !

https://get.google.com/albumarchive/111 ... KLmp83G9QE

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Hawk1985
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 842
Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Hawk1985 »

WOW :omg: Coś pięknego!
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
markom13
dwusuwowy rider
dwusuwowy rider
Posty: 198
Rejestracja: 04.10.2015, 00:17
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Mazury -> UK

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: markom13 »

Ale cudo :ok:
Awatar użytkownika
Adam_M
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 790
Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Adam_M »

A ile floty na to poszło :) aż dziwne,bo zazwyczaj dzwon jest początkiem takich przeróbek:)
XJ600N 94'->TA600V 96'
Awatar użytkownika
Terrorr
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 690
Rejestracja: 10.07.2011, 14:13
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Terrorr »

A jak dla mnie o pokraczny na maxa :tongue: Za czas i pieniądze mogli kupić afrykę i ją doposażyć/upiększyć wizualnie
Stajnia gościła: XL600V + DRZ400E + NX250
Stajnia gości: KTM 640 ADV
Awatar użytkownika
Remi
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1073
Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Remi »

Taki trochę moim zdaniem przerost formy nad treścią. Fakt, nakład pracy bez wątpienia ogromny.
mirkoslawski
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2269
Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kielce

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: mirkoslawski »

Ja tak patrzę...

Miałem zmotaną AT bo chciałem więcej od AT, chciałem czegoś, czego seryjna AT mi nie dała...teraz mam co mam (po drodze była jeszcze jedna Yamaha) i wniosek mam jeden:

To pomyłka wkładać kasę w przeróbkę motocykla typu TA/AT bo na rynku są gotowe motocykle, przemyślane, posiadające zawieszenie jak należy, wtrysk i wszystko, czego trzeba i przede wszystkim ZAPROJEKTOWANE do tego wszystkiego. Dla mnie AT/TA powinny wyglądać jak w serii, klasycznie - bo to powoli Oldtimery.

Wiem wiem - herezje :cool:




Ale czy aby na pewno?
Next22
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1224
Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: POLICHNO

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Next22 »

Dla mnie sztuka dla sztuki ale kto bogatemu zabroni :lol:
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
Awatar użytkownika
Remi
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1073
Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Remi »

No właśnie ciekawa historia z tym motocyklem.
Znalazłem go na YT i jakimś francuskim forum.
Z tego co zrozumiałem motocykl był przygotowywany na podróż dookoła świata. Przejechał Francje i kawałek Afryki Zachodniej a potem drogą morską znalazł się w Ameryce południowej. Tam trochę pojeździł (ale już chyba z pasażerką) i historia się urywa. Z tego co widziałem to jeździł głównie asfaltami więc ta cała przebudowa to tak jakby...bez sensu bo to wszystko dałby radę ogarnąć seryjny trampek :) i to z palcem w wydechu.
Jednak nie wszystko zrozumiałem a nie chciało mi się tłumaczyć 16 stron wątku po francusku :)
Awatar użytkownika
Krzych BBI
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 480
Rejestracja: 13.04.2012, 21:09
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Krzych BBI »

Szkoda czasu, zdrowia i pieniędzy... :thumbsdown:
Awatar użytkownika
tomekpe
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2476
Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Milanówek

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: tomekpe »

mirkoslawski pisze:Ja tak patrzę...

Miałem zmotaną AT bo chciałem więcej od AT, chciałem czegoś, czego seryjna AT mi nie dała...teraz mam co mam (po drodze była jeszcze jedna Yamaha) i wniosek mam jeden:

To pomyłka wkładać kasę w przeróbkę motocykla typu TA/AT bo na rynku są gotowe motocykle, przemyślane, posiadające zawieszenie jak należy, wtrysk i wszystko, czego trzeba i przede wszystkim ZAPROJEKTOWANE do tego wszystkiego. Dla mnie AT/TA powinny wyglądać jak w serii, klasycznie - bo to powoli Oldtimery.

Wiem wiem - herezje :cool:

Ale czy aby na pewno?
Jak chcesz sprawne narzędzie do konkretnego zadania - to masz 100% racji. Ale czasem chodzi o to nieuchwytne 'coś' ... :) I wtedy sens schodzi na dalszy plan.

Natomiast niedobrze jest, gdy autor danej przeróbki widzi sens tam, gdzie go nie ma :haha:
Awatar użytkownika
Hawk1985
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 842
Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Hawk1985 »

Z drugiej strony czemu zabraniacie komuś fantazji, są ludzie którzy po prostu lubią grzebać modyfikować i kombinować.
Tak samo można by się czepiać ludzi którzy tuningują samochody, kupują słabe i ładują w nie wór kasy zamiast kupić coś lepszego.
Jego motocykl, jego pieniądze i jego wizja. Może zamiast lepszego motocykla chciał mieć niepowtarzalny, a ten trampek na pewno taki jest.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Adam_M
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 790
Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Adam_M »

Jak dla mnie przeróbka spoko, może takie miał marzenie :P nie ujmuję mu niczego, w sensie wykonawcy, ale ciężko się potem takie motki sprzedaje;)
Ważne, że widać, że motocykl zadbany, więc props dla twórcy. A z gustami bywa różnie ;)
XJ600N 94'->TA600V 96'
Awatar użytkownika
falco
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5544
Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
Mój motocykl: nie mam motocykla
Lokalizacja: K-J

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: falco »

Hawk1985 pisze:Z drugiej strony czemu zabraniacie komuś fantazji, są ludzie którzy po prostu lubią grzebać modyfikować i kombinować.
Jego motocykl, jego pieniądze i jego wizja. Może zamiast lepszego motocykla chciał mieć niepowtarzalny, a ten trampek na pewno taki jest.
HOWGH! :punk:
Pozdr! falco
...nie ma boga i Motóra...


Czas Diabła... oto Łezka...
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2687
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: grad74 »

A mi tam się podoba :ok:
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
mirkoslawski
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2269
Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kielce

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: mirkoslawski »

grad74 pisze:A mi tam się podoba :ok:
Mnie też się podoba :lol:

Ale nie zmienia to faktu, że jest to nielogiczne i nieopłacalne - tym bardziej przeróbka "off" do użytkowania na asfalcie...to już dla mnie lekki przesyt formy :mouthshut:
Awatar użytkownika
Hawk1985
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 842
Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Hawk1985 »

Może chciał jeździć po offie ale jak policzył ile włożył kasy i pracy w moto, to stwierdził że nie ma co ryzykować w terenie :P

wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Pilot
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 332
Rejestracja: 10.02.2013, 17:32
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Raszyn

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: Pilot »

Dla mnie to sama przeróbka wyszła naprawdę super :resp: ... jednak troszkę szkoda, że został do tego przeznaczony Transalp w tak ładnym stanie.
Oczywiście mam tu na myśli już dość leciwego Trampka zachowanego z tak ładnymi plastikami / w takim fajnym malowaniu. Szkoda, bo takich jest już coraz mniej, a lepiej nie będzie.
Ale to tylko takie moje gadanie ... właściciel decyduje co chce z nim zrobić i kropka :pob:
Old pilots never die, they just go on to a ... new plane.

Jawa 50 Mustang > ...... > Honda Transalp XL600V
Awatar użytkownika
andy237
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1013
Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Prawie Warszawa :)

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: andy237 »

A ja w miarę oglądania zdjęć myślałem że powstanie fajna maszyna w teren a tutaj taki zawód. Do tych zawiasów tylne koło zmieniłbym na 18" od AT, niech się też i tył podniesie, a opony na TKC 80, bo do tej owiewki szosowe opony tak pasują jak... :niewiem:
Ale jak ktoś wyżej zauważył: kto bogatemu zabroni :grin:
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2687
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Całkowita przeróbka Transalpa.

Post autor: grad74 »

mirkoslawski pisze:
grad74 pisze:A mi tam się podoba :ok:
Mnie też się podoba :lol:

Ale nie zmienia to faktu, że jest to nielogiczne i nieopłacalne - tym bardziej przeróbka "off" do użytkowania na asfalcie...to już dla mnie lekki przesyt formy :mouthshut:
No tak, ale niektóre człowieki robią coś takiego dla "fanu" :niewiem:
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości