Dodatkowe oświetlenie

Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, moduły CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.
Awatar użytkownika
Slawol74
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 240
Rejestracja: 10.10.2015, 17:29
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Poznań

Dodatkowe oświetlenie

Post autor: Slawol74 »

Powitać . Pytanko poszukuje czegoś co doświetli pole widzenia . po ostatniej jeździe stwierdzam - ciemność , ciemność widzę . Znalazłem takie cóś ale nie znam się za bardzo co wy na to ? https://www.olx.pl/oferta/halogeny-moto ... 53898b8dd8
Awatar użytkownika
rety00
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 44
Rejestracja: 28.02.2014, 15:50
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Piła

Re: Dodatkowe oświetlenie

Post autor: rety00 »

Możesz trafić na upierdliwego "Pana Władzę" i mieć nieprzyjemności z powodu braku homologacji tych światełek.
p.s. na ebay'u znajdziesz te halogeny za jakieś ~35 zł za sztukę z przesyłką
http://www.ebay.com/itm/161862943500?_t ... EBIDX%3AIT
Zdrówka
Tomek
Neo
dwusuwowy rider
dwusuwowy rider
Posty: 155
Rejestracja: 17.10.2015, 22:20
Mój motocykl: nie mam motocykla

Re: Dodatkowe oświetlenie

Post autor: Neo »

rety00 pisze:Możesz trafić na upierdliwego "Pana Władzę" i mieć nieprzyjemności z powodu braku homologacji tych światełek.
Mam podobne, na razie raz policjanci oglądali mój motocykl ale że było to przy okazji wspólnego postoju na parkingu, to pewnie przez grzeczność nie dopytywali o homologację. Co innego pewnie może być w trakcie normalnej kontroli. Na Aliexpress również jest pełno oświetlenia tego typu, wyskoczą po wpisaniu na przykład "motorcycle led spot".

Tu od razu pytanie: ma ktoś tego typu oświetlenie ledowe z homologacją? Czy jest to możliwe tylko dla lamp halogenowych?
Konto zamknięte na stałe.
Awatar użytkownika
Adam_M
pogłębiacz bieżnika