Trampusia kupiłem z porysowanym lewym handbarem i osłoną silnika
Jako że trochę mi te zarysowania przeszkadzały to chciałem coś z tym zrobić.
Zacząłem szlifować papierem ściernym miejsce zarysowania osłony i tak to wygląda jak na obrazku powyżej, rysy schodzą ale wraz z nimi kolor.
Czy jak już skończę szlifować powierzchnie to opalarka pomoże wrócić co koloru?
Na yt widziałem że opalarką "odnawiali" plastiki, ale nie wiem czy to nie pomaga tylko w przypadkach płowienia od słońca.
Porysowane handbary i osłona silnika
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Porysowane handbary i osłona silnika
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Re: Porysowane handbary i osłona silnika
Po wygładzeniu powieszni papierem ściernym , będziesz musiał pomalować plastik, bo to miejsce bedzie matowe , a z opalaniem bym uważął
Re: Porysowane handbary i osłona silnika
Niekoniecznie, trzeba tylko dość ekstremalnie zejść z gradacją i przejść na papier wodny - już przy wykańczaniu oczywiście. Opalanie to śliska sprawa, trzeba wiedzieć z dokładnie jakiego tworzywa jest element i kontrolować temperaturę nadmuchu i temperaturę powierzchni.
Bądź szalony, ale nie głupi
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Porysowane handbary i osłona silnika
Zrobiłem to na huraa i wyszło akceptowalnie
Na początku użyłem papieru 180, później jakiegoś pośredniego i na końcu 2000 wodnego.
Muszę psiknąć jakiś silikonem do plastików bo delikatnie widać różnice odcieni od opalania.
Na pewno jest lepiej niż było, handbar zrobię dokładniej
Na początku użyłem papieru 180, później jakiegoś pośredniego i na końcu 2000 wodnego.
Muszę psiknąć jakiś silikonem do plastików bo delikatnie widać różnice odcieni od opalania.
Na pewno jest lepiej niż było, handbar zrobię dokładniej
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Porysowane handbary i osłona silnika
No i zabrałem się za handbar, jest lepiej ale nie urywa.
Pomimo że starałem się równomiernie rozprowadzać ciepło opalarki to też zrobiły się delikatne różnice w odcieniach.
Silikon i plak sprawiły że nie są zbyt widoczne
Lepiej by było równomiernie wygrzać całą powierzchnie np w piekarniku, no ale tego to już nie chciałem próbować. Małżonce też by się to nie spodobało
Pomimo że starałem się równomiernie rozprowadzać ciepło opalarki to też zrobiły się delikatne różnice w odcieniach.
Silikon i plak sprawiły że nie są zbyt widoczne
Lepiej by było równomiernie wygrzać całą powierzchnie np w piekarniku, no ale tego to już nie chciałem próbować. Małżonce też by się to nie spodobało
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości