Strona 6 z 6

Re: Frankenstein.

: 12.04.2021, 07:19
autor: zimny
Artek pisze: 11.04.2021, 22:07
grad74 pisze: 11.04.2021, 21:24 O jak kozacko to wygląda , no i pożyteczny bajer. :ok: Artek , a co masz za oponę na tyle?
Na przód założyłem tkc80 a na tył bardzo bardzo głośną motoz adventureres.
Tył to nie jest Artku głośny. Założyłbyś przód tego Motoza.... Ja po 300km chyba je zdejme bo nie wyrabiam na asfalcie.

W terenie, w piachu, wszędzie poza czarnym są rewelacyjne. Na czarnym prowadzą się bdb, zaskakująco.

Ale wyją jak Jelcz na nalewkach... Zatem chyba będą do sprzredania póki prawie nowe (350km max) a założę... Nie wiem, może K60 Scout albo nawet Tourance. Tylko wtedy strach w piachh jechać.

Gratuluję pomysłu i wykonania tego okienka :)

Re: Frankenstein.

: 12.04.2021, 21:36
autor: Sylwek
Artek pisze: 11.04.2021, 22:07 Na przód założyłem tkc80 a na tył bardzo bardzo głośną motoz adventureres.
Sympatycznie wyważony zestaw :thumbsup: .

zimny pisze: 12.04.2021, 07:19 Ja po 300km chyba je zdejme bo nie wyrabiam na asfalcie.
Dawaj znać, opony mi się kończą :grin: .


Artek, ładnie zagrała średnica okienka z długością min/max bagnetu. Pytanie jedynie czy aby okienko nie za nisko? Długość gwintu nie daje mi spokoju :tongue: ?

Re: Frankenstein.

: 13.04.2021, 21:16
autor: Artek
Aby określić precyzyjnie poziom oleju rozwierciłem korek oleju i wkręciłem w niego odpowietrznik zacisku hamulcowego. Do tego rurka i resztę roboty zrobiła fizyka cieczy.
Nie wiem, dlaczego oczko jest przesunięte wedle bagnetu o 2 mm. Może znów moja niedokładność :cool:
Średnica oczka jest tak, jak piszesz Sylwku idealna. Nr. OEM Suzuki: 11971-33210. Te oczka na bank są montowane w innych motocyklach.

Niedługo testy w iście pustynnych warunkach. Sprawdzę, czy trampek700 gotuje także olej. :grin:

Zimny, ja wiem jak potrafią te przednie motozy wyć po przejechaniu kilku tysiaków. Zatyczki mus w małżowiny wkładać.

Re: Frankenstein.

: 14.04.2021, 20:19
autor: Sylwek
Artek pisze: 13.04.2021, 21:16 Niedługo testy w iście pustynnych warunkach. Sprawdzę, czy trampek700 gotuje także olej. :grin:
Sahara Zachodnia czy bardziej ambitne miejsce?

Re: Frankenstein.

: 30.04.2021, 22:51
autor: Artek
Biały Bór w zach.-pom.
Plan był ambitny dla CRF, bo trza było testy zrobić, jak się sprawuje w kopnym piochu bez ABS RR.
3806
Podczas jazdy ok. 90-110 km/h temp. utrzymuję się ok. 100 C. Podczas pałowania asfaltowego 130-150 km/h sięga 110 C.
Po ok. 20-30 min. jazdy w trudnym terenie dochodzi do 115 C.

Re: Frankenstein.

: 03.05.2021, 21:52
autor: Sylwek
ABS to ja znam :smile: . Czy jest potrzebny w piachu nie wiem. Ale co to jest ten RRRyy :grin: ?

Temperatury typowe, do bulgotania zgrzanej V-ki vzduchem chlazenej jeszcze daleko :grin: .

Re: Frankenstein.

: 11.08.2022, 10:26
autor: Artek
RRRrrr czy Wrrry wybrzmiało wczoraj na rolkach po wjeździe Franka :ohmy:
3998
3997

Rzeczowo wykres skwitował prowadzący badanie:
-Wiesz, nie obraź się...( tu kilka słów o tym, jak brzydki jest to motor :lol: )..., ale nie spodziewałem się tak równej charakterystyki.

Zastrzeżenia drobne były tylko do AFR w zakresie 3800-4700. Ale ten silnik jest zrobiony w/g starej dobrej szkoły i jeszcze trochę pojeździ. :crossy:


Nie udało mi się namówić mojego kolegi, który ma trampka (o większej pojemności o kieliszek) do sprawdzenia mocy oddawanej na tylnym kole.
A szkoda. :cool:

Re: Frankenstein.

: 11.08.2022, 11:20
autor: Hawk1985

Artek pisze: -Wiesz, nie obraź się...( tu kilka słów o tym, jak brzydki jest to motor Obrazek
Oj tam, on nie jest brzydki tylko "oryginalny", jak Tofik :D



Wytapatalkowano


Re: Frankenstein.

: 17.06.2023, 14:10
autor: Artek
Ale okolica ładna :mrgreen:

Dołożyłem dodatkowe światło STOP, bo wydawało mi się, że jestem słabo widoczny podczas hamowania. Pomysł na lampę (opel mokka) i hydrauliczny czujnik nożnego światła stop zerżnąłem od forumowiczów. Dziękuję :ok: 4163
4162

Re: Frankenstein.

: 04.01.2024, 10:38
autor: Artek
Zima dokucza, więc projekt z cyklu: zdążyć przed Grad-em :tongue:
Frank na wał?
Koniec świata...
4176

Re: Frankenstein.

: 04.01.2024, 10:42
autor: azure
melduj na bieżąco postepy.

Re: Frankenstein.

: 04.01.2024, 11:48
autor: Sylwek
Co rzeźbisz?

Re: Frankenstein.

: 05.01.2024, 01:06
autor: grad74
Artek pisze: 04.01.2024, 10:38 Zima dokucza, więc projekt z cyklu: zdążyć przed Grad-em :tongue:
Frank na wał?
Koniec świata...
4176
zapisz się na forum, mowili... będziesz miał fajnych kumpli,mówili... sami plagiatorzy... :egh: :mouthshut: :wink: :lol:
A na poważnie to ja już się z żadną rzeźbą nie deklaruję. Na razie rzeźbię coś innego :tongue: Ale zawistnym okiem podglądał będę :cool:

Re: Frankenstein.

: 09.01.2024, 10:52
autor: azure
Ja po XTX też powiedziałem DOŚĆ - kolejne moto kupię fabryczne i palcem nie ruszę, bo budowa moto od zera to jak ślub. Wartość sentymentalna tak rośnie, że sprzedać go później to nierealne :D

Re: Frankenstein.

: 09.01.2024, 10:52
autor: azure
azure pisze: 04.01.2024, 10:42 melduj na bieżąco postepy.
@Artek - prosiłem na bieżąco, a tu już tyle dni ciszy... :lol:

Re: Frankenstein.

: 10.01.2024, 12:19
autor: Artek
Żałtowałem...


Odpowiedź jest w tym poście: https://forum.transalpclub.pl/viewtopic ... 10#p288310

Moi koledzy i Janek ( mój przyjaciel) poprzesiadali się z trampków/afryk na T7. Chcę im pokazać, że stary (motor) jeszcze może.

Przerzucę prawdopodobnie tylko wałki rozrządu z silnika debilki, przemapuję u jakiegoś tunera komputer i mam nadzieję zbliżyć się do 70 kM.


ALE tymczasem jeszcze muszę stół w garażu zbudować nowy. Także na majówkę powinienem zdążyć.

Re: Frankenstein.

: 10.01.2024, 19:15
autor: azure
Artek pisze: 10.01.2024, 12:19 Żałtowałem...


Odpowiedź jest w tym poście: https://forum.transalpclub.pl/viewtopic ... 10#p288310

Moi koledzy i Janek ( mój przyjaciel) poprzesiadali się z trampków/afryk na T7. Chcę im pokazać, że stary (motor) jeszcze może.

Przerzucę prawdopodobnie tylko wałki rozrządu z silnika debilki, przemapuję u jakiegoś tunera komputer i mam nadzieję zbliżyć się do 70 kM.


ALE tymczasem jeszcze muszę stół w garażu zbudować nowy. Także na majówkę powinienem zdążyć.
70KM powiadasz... to zamiast mysleć o sprzedaży swojego powinienem pomyśleć o tym czy w ramę 600 wejdzie silnik 700... i zacząć szukać dawcy...

Re: Frankenstein.

: 11.01.2024, 19:48
autor: Artek
Azure, fajna lampa. :thumbsup:
Moim zdaniem prostszy w trampku 600 jest swap na silnik od trampka 650 z wałkami ntv (ponoć da się).
Choć widziałem 650-kę z silnikiem 700-ki na gaźnikach. ( :thanks: dla Piter!-a).
No i do trampka 600 też szczepiono silnik 700 na wtrysku.
Także da się...ALE droga długa i jak w piosence Limalh: neverending story...

Re: Frankenstein.

: 11.01.2024, 21:14
autor: azure
Artek pisze: 11.01.2024, 19:48 Azure, fajna lampa. :thumbsup:
Moim zdaniem prostszy w trampku 600 jest swap na silnik od trampka 650 z wałkami ntv (ponoć da się).
Choć widziałem 650-kę z silnikiem 700-ki na gaźnikach. ( :thanks: dla Pitera!-a).
No i do trampka 600 też szczepiono silnik 700 na wtrysku.
Także da się...ALE droga długa i jak w piosence Limalh: neverending story...
Trochę kusi i jak już to pełną 700tkę, a z drugiej strony po ponad 12 latach z TA może czas przystopować.
a tak na prawdę to wszystko kwestia znaleźć taniego dawcę :D

Re: Frankenstein.

: 22.03.2024, 22:36
autor: Artek
Ten plan nie miał wad!


ALE wałki nierządu są identyczne w DN-01 (dzięki Sylwek!), Deauville i transalpie 700 :dupa:


Pozostaje jechać na hamownię i dostroić lekko kompa... :drinking: