wcześniej płyty były grubości 3 mm, w związku z przypadkami pęknięć wszystkie zgłoszone uwagi zostały usunięte,
grubość płyty została zwiększona na 5 mm i od tego momentu nie miałem sygnałów o pękaniu w okolicy przechodzących śrub mocujących,
płyta jest odpowiednio długa aby właśnie kufer nie przeszkadzał pasażerowi,
co ważne - aby kufer swoją górną krawędzią nie przeszkadzał pasażerowi do pleców/łopatek warto przemyśleć dodanie tulejek np.1 cm pomiędzy płytą montażową, a rackiem motocyklowym, tulejki 2 szt bliżej siedzenia, u mnie również kufer poprzez kąt oryginalnego bagażnika przeszkadzał pasażerowi, ale dzięki tulejkom płaszczyzna płyty zmieniła kąt względem racka motocykla, a tym samym górna krawędź kufra odchyliła się od pleców pasażera ok 6-8 cm przez co kufer raz, że już nie przeszkadzał pasażerowi, a stał się nawet oparciem dla pasażera
dodam też, że załadowany kufer nie raz 8-10 kg miał tendencję do bujania się w płaszczyźnie przód tył, pozbyłem się tego efektu stosując płaskownik od końca płyty do bocznego stelaża, całość spięła się i wszystko stanowiło sztywną całość