[S] PD06 z 1991r za 8000zł
- Tasak69
- wiejski tuningowiec
- Posty: 104
- Rejestracja: 11.03.2013, 17:49
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Strzegom -Dolny Slask
[S] PD06 z 1991r za 8000zł
Po ostatniej kontuzji doszedłem do wniosku, że wyczerpałem już limit żyć i trzeba odpocząć od moto.
Do oddania mam swoją wyprawówkę z pełnym wyposażeniem.
Sprzęt gotowy na wschodnie wyzwania (do lansu w alpy raczej się słabo nadaje ale technicznie spoko też da radę)
Projekt pomysłu Krynka i on wykonał przy nim zasadniczą robotę.
Zabrakło mu jednak chyba trochę serca do dokończenia go - odkupiłem od niego i poprawiłem zawiasy, hamulce, trochę estetykę, spasowanie elementów, lakiernik itp.
viewtopic.php?f=168&t=13570
Rama: PD06 z 91r.
Owieka typu Rally (pomysłu Krynka)
Silnik: TA650 z 2003r (zdrowy motor o niewielkim przebiegu - potwierdza to swoją kulturą pracy, oleju nie bierze wcale)
Przód: Honda XR600 (pena regulacja zawiasu, skok ok.300mm)
Hamulec przód: Tarcza pływająca 320mm wraz z adapterem zacisku (markowe, dedykowane do XR) - hamuje jak zły.
(w teren jest koło ze zwykłą tarczą - tam się taka lepiej sprawdza).
Tyl: cały z AT + trampkowy amor (Zdecydowanie lepsza praca zawiasu niż w którymkolwiek fabrycznym trampku)
Kanapa: 'Z' z FAT
Wydech: Lekki akcesoryjny (fajnie mruczy) + dBKiller na dłuższe przeloty
Gmole
Stelaże dedykowane pod sakwy wraz z uchwytami (dla pasażera lub podnoszenia moto)
Płyta alu na tyle wraz z grzybkami givi monokey.
Wyposażenie:
Dwa pełne komplety kół (wrzucamy podnośnik pod moto i w kilka minut zmieniamy sobie kółka w zależności czy lecimy asfaltem czy terenem).
(Tarcze, zębatki, ogumienie - wsio przynajmniej podwojone).
Zestaw bagażowy: Solidne motosakwy (z pokrowcami deszczowymi fluo), tankbag Held enduro, zgrabny wyprawowy kufer givi (monokey), rogal (nieduży z cordury), motoworek.
Tuba narzędziowa.
Podnośnik: bardzo wygodny - swobodnie i stabilnie oba koła unosimy w górę (solidny, własnej produkcji).
Pod płytą alu Komplet zapasowych dętek i lina stalowa.
Olejarka łańcucha.
Grzane manetki.
Deflektor ADV.
Podwójne gniazdo zapalniczki.
GPS: Lark (egzemplarz poprawnie działający z dodatkową baterią i instalacją w moto pod aku (przerobiona ładowarka)).
Halogen LED na gmola od Tropasa (zestaw P&P na jeden reflektor - do założenia - ja nie zdążyłem).
Minikompresor.
Miniładowarka aku do moto.
Łyżki.
Zapasowy moduł.
Zestaw ratunkowy do dźwigni nożnych.
Zapasowa zębatka zdawcza (nowa).
Zapasowe zaciski, linki, klocki itd.- cały motoszpej widoczny na fotkach.
Na obecną chwile do zrobienia jest:
Trzeba już pomyśleć o wymianie oleju.
Poci się jedna laga od pewnego czasu - spokojnie można się z tym zakulać na drugi koniec kraju (komplet nowych uszczelniaczy dodaję).
Sam już tego nie porobię (póki co mam sprawną jedną rękę).
Moto w tej konfiguracji jest naprawdę uniwersalne i na pewno żaden fabryczny trampek czy afra nie da tyle frajdy co ta zmota.
Zdecydowanie lepsze zawiasy, większy prześwit, lepiej hamuje.
Jeździłem kilka lat TA650, trochę afrą RD07 - na asfalcie było ok - w terenie męka.
Jeździłem sporo DRZ-tką - w terenie było ok - asfaltowe przeloty - męka straszna.
Tak skonfigurowany trampek dał w końcu moto uniwersalne - spokojnie zrobi długi przelot asfaltem a w terenie sobie też nieźle radzi.
Najczęściej latałem nim z katami lc4 - żadnych kompleksów w terenie - wjeżdżałem wszędzie gdzie oni, natomiast na asfaltowych przelotach grubo na nich czekałem.
TA jest nieco wyższy od standardu - wypada mieć min. 175cm do swobodnego panowania nad nim.
(Ja mam 178cm i nie miałem żadnych problemów).
Można oczywiście opuścić go nieco ale było by żal bo będzie to kosztem prześwitu i zakresu pracy zawieszeń.
Moto ubezpieczone i zarejestrowane (jako TA600 z 1991r).
Przegląd przechodzi bezproblemowo.
Jednym zdaniem oferuję pojazd:
stary (1991r.)
kombinowany (złożony z kilku, w dodatku różnych)
kompletnie niezachowany w oryginale
wielokrotnie lakierowany
powypadkowy (niezliczona ilość gleb - w tym parę moich)
po wielu właścicielach
Za 8000zł i bezczelnie twierdzę, że to duża okazja
(to mniej więcej połowa kosztów wykonania takiego projektu uwzględniając stan techniczny moto i wyposażenie)
Cena obejmuje wszystko co wyżej i jeszcze trochę (posprzątam garaż to na bank znajdę sporo więcej).
Nie podlega żadnej negocjacji (za 7999zł nie sprzedam).
Nie sprzedam też osobno żadnych elementów moto ani wyposażenia.
Mogę przyjąć w rozliczeniu dobrej klasy rower mtb - przyda się na czas rehabilitacji (na wzrost 178cm).
Do oddania mam swoją wyprawówkę z pełnym wyposażeniem.
Sprzęt gotowy na wschodnie wyzwania (do lansu w alpy raczej się słabo nadaje ale technicznie spoko też da radę)
Projekt pomysłu Krynka i on wykonał przy nim zasadniczą robotę.
Zabrakło mu jednak chyba trochę serca do dokończenia go - odkupiłem od niego i poprawiłem zawiasy, hamulce, trochę estetykę, spasowanie elementów, lakiernik itp.
viewtopic.php?f=168&t=13570
Rama: PD06 z 91r.
Owieka typu Rally (pomysłu Krynka)
Silnik: TA650 z 2003r (zdrowy motor o niewielkim przebiegu - potwierdza to swoją kulturą pracy, oleju nie bierze wcale)
Przód: Honda XR600 (pena regulacja zawiasu, skok ok.300mm)
Hamulec przód: Tarcza pływająca 320mm wraz z adapterem zacisku (markowe, dedykowane do XR) - hamuje jak zły.
(w teren jest koło ze zwykłą tarczą - tam się taka lepiej sprawdza).
Tyl: cały z AT + trampkowy amor (Zdecydowanie lepsza praca zawiasu niż w którymkolwiek fabrycznym trampku)
Kanapa: 'Z' z FAT
Wydech: Lekki akcesoryjny (fajnie mruczy) + dBKiller na dłuższe przeloty
Gmole
Stelaże dedykowane pod sakwy wraz z uchwytami (dla pasażera lub podnoszenia moto)
Płyta alu na tyle wraz z grzybkami givi monokey.
Wyposażenie:
Dwa pełne komplety kół (wrzucamy podnośnik pod moto i w kilka minut zmieniamy sobie kółka w zależności czy lecimy asfaltem czy terenem).
(Tarcze, zębatki, ogumienie - wsio przynajmniej podwojone).
Zestaw bagażowy: Solidne motosakwy (z pokrowcami deszczowymi fluo), tankbag Held enduro, zgrabny wyprawowy kufer givi (monokey), rogal (nieduży z cordury), motoworek.
Tuba narzędziowa.
Podnośnik: bardzo wygodny - swobodnie i stabilnie oba koła unosimy w górę (solidny, własnej produkcji).
Pod płytą alu Komplet zapasowych dętek i lina stalowa.
Olejarka łańcucha.
Grzane manetki.
Deflektor ADV.
Podwójne gniazdo zapalniczki.
GPS: Lark (egzemplarz poprawnie działający z dodatkową baterią i instalacją w moto pod aku (przerobiona ładowarka)).
Halogen LED na gmola od Tropasa (zestaw P&P na jeden reflektor - do założenia - ja nie zdążyłem).
Minikompresor.
Miniładowarka aku do moto.
Łyżki.
Zapasowy moduł.
Zestaw ratunkowy do dźwigni nożnych.
Zapasowa zębatka zdawcza (nowa).
Zapasowe zaciski, linki, klocki itd.- cały motoszpej widoczny na fotkach.
Na obecną chwile do zrobienia jest:
Trzeba już pomyśleć o wymianie oleju.
Poci się jedna laga od pewnego czasu - spokojnie można się z tym zakulać na drugi koniec kraju (komplet nowych uszczelniaczy dodaję).
Sam już tego nie porobię (póki co mam sprawną jedną rękę).
Moto w tej konfiguracji jest naprawdę uniwersalne i na pewno żaden fabryczny trampek czy afra nie da tyle frajdy co ta zmota.
Zdecydowanie lepsze zawiasy, większy prześwit, lepiej hamuje.
Jeździłem kilka lat TA650, trochę afrą RD07 - na asfalcie było ok - w terenie męka.
Jeździłem sporo DRZ-tką - w terenie było ok - asfaltowe przeloty - męka straszna.
Tak skonfigurowany trampek dał w końcu moto uniwersalne - spokojnie zrobi długi przelot asfaltem a w terenie sobie też nieźle radzi.
Najczęściej latałem nim z katami lc4 - żadnych kompleksów w terenie - wjeżdżałem wszędzie gdzie oni, natomiast na asfaltowych przelotach grubo na nich czekałem.
TA jest nieco wyższy od standardu - wypada mieć min. 175cm do swobodnego panowania nad nim.
(Ja mam 178cm i nie miałem żadnych problemów).
Można oczywiście opuścić go nieco ale było by żal bo będzie to kosztem prześwitu i zakresu pracy zawieszeń.
Moto ubezpieczone i zarejestrowane (jako TA600 z 1991r).
Przegląd przechodzi bezproblemowo.
Jednym zdaniem oferuję pojazd:
stary (1991r.)
kombinowany (złożony z kilku, w dodatku różnych)
kompletnie niezachowany w oryginale
wielokrotnie lakierowany
powypadkowy (niezliczona ilość gleb - w tym parę moich)
po wielu właścicielach
Za 8000zł i bezczelnie twierdzę, że to duża okazja
(to mniej więcej połowa kosztów wykonania takiego projektu uwzględniając stan techniczny moto i wyposażenie)
Cena obejmuje wszystko co wyżej i jeszcze trochę (posprzątam garaż to na bank znajdę sporo więcej).
Nie podlega żadnej negocjacji (za 7999zł nie sprzedam).
Nie sprzedam też osobno żadnych elementów moto ani wyposażenia.
Mogę przyjąć w rozliczeniu dobrej klasy rower mtb - przyda się na czas rehabilitacji (na wzrost 178cm).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 14.09.2015, 21:18 przez Tasak69, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdrówka!
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
świetna zmota!
nie szkoda Ci?
PZDR
Qter
nie szkoda Ci?
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- Tasak69
- wiejski tuningowiec
- Posty: 104
- Rejestracja: 11.03.2013, 17:49
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Strzegom -Dolny Slask
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Szkoda jak cholera.
Jednak cudem ocalałem i teraz póki co ledwo się ruszam - obiecałem komuś, że z motkami, lataniem i innymi extrem. na długo przerwę robię (może na zawsze
Nie chcę patrzeć jak stoi w garażu bo będzie strasznie kusić.
Jednak cudem ocalałem i teraz póki co ledwo się ruszam - obiecałem komuś, że z motkami, lataniem i innymi extrem. na długo przerwę robię (może na zawsze
Nie chcę patrzeć jak stoi w garażu bo będzie strasznie kusić.
Zdrówka!
- zaczekaj
- przycierający rafki
- Posty: 1200
- Rejestracja: 28.03.2011, 20:40
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Strasznie mi się podoba
Trzymałabym w salonie do czasu aż mogłabym jeździć.
Zdrowia!
wytapatalkowano
Trzymałabym w salonie do czasu aż mogłabym jeździć.
Zdrowia!
wytapatalkowano
Z życiem jest jak z motocyklem. Jak masz mało oleju to daleko nie zajedziesz...
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2689
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
No za 8 tysi to na prawdę dobra cena i niezłą gratka . Moto fajne jak "niewiadomoco" . Jak to ogłoszenia ogląda ktoś z nie znających się jeszcze na rzeczy "nowicjuszy" i szuka zajefajnego "niewiadomoczego" to brac, bo jest mega okazja!
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Wygląda na super motka :-) Tylko jeśli dobrze patrzę, to okolice Wrocławia? Kurcze wtedy z dojazdem przekraczam budżet :-( Pokażę jeszcze koledze ogłoszenie, tylko muszę zdjęcia zapisać i mu maila wysłać. Chyba że mogę poprosić o zdjęcia na ladynski@o2.pl.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2689
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Wierz mi że czasem warto dac te 50 dych za PKP i z powrotem z 80 zł za benzynę na powrót Trampiszonem, ale jedziesz na pewniaka i masz. Poza tym to wszystko co oferowane jest z tym motkiem za tą kasę i to że prawie nic przy nim nie robisz (cieszysz się jazdą a nie grzebiesz) - bezcenne ! Ale żeby się o tym przekona trzeba Tu trochę "posiedzie" bo z tego co piszesz o Volvo zdążyłeś się przekona że tanie mięso to psy jedzą.Bestia666 pisze:Wygląda na super motka Tylko jeśli dobrze patrzę, to okolice Wrocławia? Kurcze wtedy z dojazdem przekraczam budżet Pokażę jeszcze koledze ogłoszenie, tylko muszę zdjęcia zapisać i mu maila wysłać. Chyba że mogę poprosić o zdjęcia na ladynski@o2.pl.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- Tasak69
- wiejski tuningowiec
- Posty: 104
- Rejestracja: 11.03.2013, 17:49
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Strzegom -Dolny Slask
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Sprzedaż trampka nieaktualna... póki co.
Wstrzymuje się z decyzją o sprzedaży przynajmniej do wiosny.
Małżowina jak zobaczyła jaki struty chodzę bo faktycznie mam zamiar się pozbyć sprzętów do wygłupów to się przestraszyła i zabroniła cokolwiek sprzedawać.
Wiara w kobiety mi wraca
Jeżu jak dobrze, że jeszcze nikt nie przyjechał i mi go nie zabrał...
Wstrzymuje się z decyzją o sprzedaży przynajmniej do wiosny.
Małżowina jak zobaczyła jaki struty chodzę bo faktycznie mam zamiar się pozbyć sprzętów do wygłupów to się przestraszyła i zabroniła cokolwiek sprzedawać.
Wiara w kobiety mi wraca
Jeżu jak dobrze, że jeszcze nikt nie przyjechał i mi go nie zabrał...
Zdrówka!
- gajos007
- łamacz szprych
- Posty: 749
- Rejestracja: 17.11.2010, 20:47
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Węgorzewo
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł - Nieaktualne
I dobrze Już za czasów Krynka to był zacny sprzęcior...gdybym był w tej chwili właścicielem to jadłbym ziemniaki z chliebem,a motka bym nie sprzedał Mądra decyzja
XL600V '90r - XTZ750 '90r - XL650V '00r - DL650 '04r - XL650V '01r - XL700V '10r - XRV750 '02r
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Szanuj sobie taką małżonkę!!Tasak69 pisze:Sprzedaż trampka nieaktualna... póki co.
Wstrzymuje się z decyzją o sprzedaży przynajmniej do wiosny.
Małżowina jak zobaczyła jaki struty chodzę bo faktycznie mam zamiar się pozbyć sprzętów do wygłupów to się przestraszyła i zabroniła cokolwiek sprzedawać.
Wiara w kobiety mi wraca
Jeżu jak dobrze, że jeszcze nikt nie przyjechał i mi go nie zabrał...
Ja od swojej lubej jak wczoraj jej napisałem, ze na SORze jestem, dostałem tylko sms-cytuje bez cenzury: "Ty to kurw.. pojeba.. jesteś" a dziś pytała czy nie sprzedaje przypadkiem afryki. Nie ukrywam, ze po tym co tam zobaczyłem przeszło mi to przez myśl, ale takie hasła powodują, że odechciewa się sprzedaży - jak kobieta naciska...
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Tasak69
- wiejski tuningowiec
- Posty: 104
- Rejestracja: 11.03.2013, 17:49
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Strzegom -Dolny Slask
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł - Nieaktualne
Stary jak Cię dobrze teraz rozumiem.
Zdrowia Ci życzę całe wiadro!
Ten motocykl w garażu jest Ci potrzebny żebyś szybciej zdrowiał.
Dopiero potem decyduj co z nim zrobić - jak już się pozrastasz.
Ja tak postanowiłem i od razu lepiej się czuję
Zdrowia Ci życzę całe wiadro!
Ten motocykl w garażu jest Ci potrzebny żebyś szybciej zdrowiał.
Dopiero potem decyduj co z nim zrobić - jak już się pozrastasz.
Ja tak postanowiłem i od razu lepiej się czuję
Zdrówka!
- KubaMoto
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 427
- Rejestracja: 06.11.2013, 23:50
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Gdynia
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł - Nieaktualne
Jest wielki pozytyw w takiej trudnej sytuacji dopiero dostrzegasz jak jest to dla ciebie ważne i ile znaczy w całym życiu mówiąc krótko "Pasja"
--------------------------------------
Kiedys LS 250 ,BANSHEE 350 2T, YFZ 450, Suzi Gsx 600F, DR 650 SP 44B ...
Teraz Honda Transalp 600V 93r. oraz KLR650A 87r.
Kiedys LS 250 ,BANSHEE 350 2T, YFZ 450, Suzi Gsx 600F, DR 650 SP 44B ...
Teraz Honda Transalp 600V 93r. oraz KLR650A 87r.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2689
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Nie chce mówi na głos co sobie pomyślałem jak zobaczyłem że chces sprzeda takiego sprzęta... Właź na siodło i niech Ci głupoty wiater z głowy wywiejeTasak69 pisze:Sprzedaż trampka nieaktualna... póki co.
Wstrzymuje się z decyzją o sprzedaży przynajmniej do wiosny.
Małżowina jak zobaczyła jaki struty chodzę bo faktycznie mam zamiar się pozbyć sprzętów do wygłupów to się przestraszyła i zabroniła cokolwiek sprzedawać.
Wiara w kobiety mi wraca
Jeżu jak dobrze, że jeszcze nikt nie przyjechał i mi go nie zabrał...
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- Tasak69
- wiejski tuningowiec
- Posty: 104
- Rejestracja: 11.03.2013, 17:49
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Strzegom -Dolny Slask
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł - Aktualne!
Ponownie AKTUALNE!
Lekarzom wychodzi, że niestety w najbliższych latach na moto nie wsiądę.
Postanowiłem więc, że jednak sprzedam swoją zmotę.
Od czasu opisu w ogłoszeniu wcześniejszym zaszły takie zmiany:
-wymieniłem olej z filtrem i zrobiłem pełen serwis zawieszenia z przodu
-dokupiłem jeszcze jeden komplet opon (anakee 2)
-dokupiłem komplet sprężyn progresywnych wilbersa na przód (jako opcja do testów na dłuższe przeloty asfaltem)
-motocykl jest ubezpieczony ale nie ma aktualnego przeglądu (w mojej sytuacji nie było sensu go robić).
-nowe aku (ma kilka dni)
-motocykl stoi na podnośniku już 1,5 roku i nie przejechał w tym czasie ani 1km.
-ma zdjęte wszystkie owiewki.
-dorobiłem z przodu mocowanie z rurek nad licznikiem pod gps itp.,
Miałem też w planach poprawienie nieco kilku fragmentów elektryki bo poprzednik niezbyt elegancko ją zostawił (kilka kabli nie polutowanych tylko skręconych na ślinę
Zostawiam to nowemu właścicielowi.
Obecnie moto stoi z rozebranymi owiewkami, bakiem itp. - można obejrzeć wszystko na wylot.
Odpala bez problemu i pracuje jak powinien.
Po założeniu baku (stoi pełen paliwa) i owiewek motocyklem można oczywiście jeździć ale wypada zrobić aktualny przegląd.
Oferta obejmuje też wsio do moto co opisałem wcześniej w głoszeniu i tu powyżej.
Cena bez zmian - 8tys. zł
Niestety nie wysyłam (obecnie nie bardzo nawet potrafię wyciągnąć motocykl z garażu) - trzeba się pofatygować do mnie.
ps. poproszę też moda o zmianę w nazwie tematu na "Aktualne"
Lekarzom wychodzi, że niestety w najbliższych latach na moto nie wsiądę.
Postanowiłem więc, że jednak sprzedam swoją zmotę.
Od czasu opisu w ogłoszeniu wcześniejszym zaszły takie zmiany:
-wymieniłem olej z filtrem i zrobiłem pełen serwis zawieszenia z przodu
-dokupiłem jeszcze jeden komplet opon (anakee 2)
-dokupiłem komplet sprężyn progresywnych wilbersa na przód (jako opcja do testów na dłuższe przeloty asfaltem)
-motocykl jest ubezpieczony ale nie ma aktualnego przeglądu (w mojej sytuacji nie było sensu go robić).
-nowe aku (ma kilka dni)
-motocykl stoi na podnośniku już 1,5 roku i nie przejechał w tym czasie ani 1km.
-ma zdjęte wszystkie owiewki.
-dorobiłem z przodu mocowanie z rurek nad licznikiem pod gps itp.,
Miałem też w planach poprawienie nieco kilku fragmentów elektryki bo poprzednik niezbyt elegancko ją zostawił (kilka kabli nie polutowanych tylko skręconych na ślinę
Zostawiam to nowemu właścicielowi.
Obecnie moto stoi z rozebranymi owiewkami, bakiem itp. - można obejrzeć wszystko na wylot.
Odpala bez problemu i pracuje jak powinien.
Po założeniu baku (stoi pełen paliwa) i owiewek motocyklem można oczywiście jeździć ale wypada zrobić aktualny przegląd.
Oferta obejmuje też wsio do moto co opisałem wcześniej w głoszeniu i tu powyżej.
Cena bez zmian - 8tys. zł
Niestety nie wysyłam (obecnie nie bardzo nawet potrafię wyciągnąć motocykl z garażu) - trzeba się pofatygować do mnie.
ps. poproszę też moda o zmianę w nazwie tematu na "Aktualne"
Zdrówka!
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 847
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Jeśli te anakee 2 są nowe i chciałbyś sprzedać osobno to napisz mi wiadomość na priv.
Pozdrawiam!
M,
Pozdrawiam!
M,
- Tasak69
- wiejski tuningowiec
- Posty: 104
- Rejestracja: 11.03.2013, 17:49
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Strzegom -Dolny Slask
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Się przypominam...
-Poprawiłem elektrykę
-Pozakładałem plastiki
-Zrobiłem aktualny przegląd (ubezpieczenie też jest) - można po zakupie śmiało wracać na kołach
Zatroskanych o stan zdrowia motocykla informuję, że wypadek który wykluczył mnie z jazdy miałem nie na trampku ale na rowerze (gość wjechał we mnie busem).
Motocykl jest w pełni sprawny, ma całą eksploatację porobioną - jest gotowy na wszelkie wyzwania.
NIC nie trzeba robić na dzień dobry.
Jak to zmota można by nieco go wizualnie dopieścić ale technicznie jest to maszyna w 100% zdrowa a zachowaniem w terenie bije na głowę jakiekolwiek fabryczne trampki czy afryki.
Zrobiona na lekkiej ramie, ze zdrowym silnikiem o małym przebiegu, kapitalne zawiasy, hamulce jak trzeba, prosta budowa i serwisowo łatwy do ogarnięcia w najdalszej puszczy, wyglądu nie oceniam bo to sprawa subiektywna ale też chyba nie jest najgorzej.
Byłem pewien, że po ogłoszeniu o sprzedaży postoi góra tydzień a tu proszę - zainteresowanie marne - nie przestaje mnie ten świat zadziwiać
Gdybym ja trafił na takiego trampka na początku motocyklowej przygody myślę, że nie szukał bym już niczego więcej.
-Poprawiłem elektrykę
-Pozakładałem plastiki
-Zrobiłem aktualny przegląd (ubezpieczenie też jest) - można po zakupie śmiało wracać na kołach
Zatroskanych o stan zdrowia motocykla informuję, że wypadek który wykluczył mnie z jazdy miałem nie na trampku ale na rowerze (gość wjechał we mnie busem).
Motocykl jest w pełni sprawny, ma całą eksploatację porobioną - jest gotowy na wszelkie wyzwania.
NIC nie trzeba robić na dzień dobry.
Jak to zmota można by nieco go wizualnie dopieścić ale technicznie jest to maszyna w 100% zdrowa a zachowaniem w terenie bije na głowę jakiekolwiek fabryczne trampki czy afryki.
Zrobiona na lekkiej ramie, ze zdrowym silnikiem o małym przebiegu, kapitalne zawiasy, hamulce jak trzeba, prosta budowa i serwisowo łatwy do ogarnięcia w najdalszej puszczy, wyglądu nie oceniam bo to sprawa subiektywna ale też chyba nie jest najgorzej.
Byłem pewien, że po ogłoszeniu o sprzedaży postoi góra tydzień a tu proszę - zainteresowanie marne - nie przestaje mnie ten świat zadziwiać
Gdybym ja trafił na takiego trampka na początku motocyklowej przygody myślę, że nie szukał bym już niczego więcej.
Zdrówka!
- KrzysieG
- łamacz szprych
- Posty: 679
- Rejestracja: 27.05.2011, 14:25
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olkusz
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Cierpliwości kolego, sprzęt jest fajny i wybitnie wyprawowy. Musi się klient trafić. Ci co mają, to mają a świeżaki to przeważnie słabo się znają i chcą oryginał. Na pewno komuś myśl dojrzewa. Powodzenia.
- Tasak69
- wiejski tuningowiec
- Posty: 104
- Rejestracja: 11.03.2013, 17:49
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Strzegom -Dolny Slask
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
Motocykl w rezerwacji.
Zaliczkowany niestety przez człowieka spoza forum (szkoda bo fajna i inspirująca ta zmota).
Sprzedawałem w życiu kilkanaście swoich motocykli - niektóre za ponad 30klz - przy żadnym mnie tak żal tyłka nie ściskał
Zaliczkowany niestety przez człowieka spoza forum (szkoda bo fajna i inspirująca ta zmota).
Sprzedawałem w życiu kilkanaście swoich motocykli - niektóre za ponad 30klz - przy żadnym mnie tak żal tyłka nie ściskał
Zdrówka!
- KrzysieG
- łamacz szprych
- Posty: 679
- Rejestracja: 27.05.2011, 14:25
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olkusz
Re: [S] PD06 z 1991r za 8000zł
I nie żałuj, bo mu się będzie źle jeździło.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości