NOWE SERCE INNE PRZEŁOŻENIE !!!!!!!!

Montaż, demontaż i modyfikacje zawieszenia przedniego i tylnego, łańcucha, zębatek, centralki i bocznej stopki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje napędów, podnóżki, półki.
Awatar użytkownika
jacenty
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 472
Rejestracja: 15.06.2008, 11:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Kłonna k/Odrzywół

Re: NOWE SERCE INNE PRZEŁOŻENIE !!!!!!!!

Post autor: jacenty »

grzesiek_ts pisze:Jeśli już jesteśmy w temacie przełożeń i zakresu obrotów...niedługo czeka mnie wymiana napędu.

Aby odczuć zmniejszenie obrotów (o jakieś 500), jaką przekładnię zastosować?
Oryginalnie 15/47 - tak? Zwiększamy liczbę oczek przedniej zębatki, o ile? O 2? :niewiem:

Chcę, aby ten zabieg dał oczekiwany rezultat. Poradźcie :cool:
W moim trampku 88r przy zębatkach:
15/47, 100km/h - 4800 obr/min
16/47, 100km/h - 4200 obr/min
Jechałem z Henrym do Kazimierza i tam mały offic, predkość przelotowa 120-130km/h. Spalanie u mnie i u niego 4,8l/100km, a nie jechaliśmy ekonomicznie. Ja mam przekładnie 16/47, a Henry 15/47
Mój TRAMPECZEK to cukiereczek :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości