@Kristobal Nie zgodze sie ze zmotana CRF250L najwyzej dorowna WR250. Fakt porownujac oba fabryczne modele, WR prezentuje sie lepiej. Ale tez jest 1/3 drozsza (w zaleznosci od rynku)
Montujac customowe zawieszenie do CRF masz duzo wieksze mozliwosci i elastycznosc niz WR. Zostaje silnik ktory jest 5 KM slabszy.
To moze zniwelowac lub nawet przegonic wybierajac odpowiednie mody.
Pozostaje kwestia oplacalnosci modyfikacji - wszystko zalezy od ceny wyjsciowej motocykla.
WR250R Nowa 29900, uzywana 15 000 - 20000
CRF250L Nowa 18800, uzywana okolo 14 000
Przy zakupie nowej masz 11100 roznicy, przy odpowiednich zakupach starczy na tuning i przegonienie fabrycznej WR250R
Niezgodze sie tez ze przelozenia sa za krotkie, 1 i 2 motocykl bardzo ladnie ciagnie i czuje wiekszy moment niz na F800GS. - Roznica masy musi robic swoje.
Mi na dzien disiejszy wysarcza.
Gdzie mozna tym motocyklem pojechac? Jak sie czlowiek uprze to wszedzie, conajmniej 3 osoby objechaly nim swiat do okola: amsterdamtoanywhere, Stephie Jones
Oczywiscie jak ktos ma 2,1m wysokosci to sie bedzie meczyl, ktos kto zamierza przeleciec autostradami 2/3 trasy - bedzie sie meczyl. Ale da sie nim dojechac wszedzie.
PS. Prace przy mojej Hondzie nadal trwaja
ostatni mod: hyperpro przod i tyl