CRF 250L
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1429
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: CRF 250L
Jakoś osobiście nie wyobrażam sobie jazdy tym motorkiem z bagażem np.do Magadanu czy nawet do Pamiru.....
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: CRF 250L
Co innego mamy w głowie. DalekieStany się osiąga na np XR650L, 640LC i wzwyż, wagowo i cylindrowo. Pal licho, nawet CB500 czy NTV650. Lekki dual ma dla mnie zastosowanie wygłupowo-relaksująco-eksplorujące.
A, opcja blisko.
1. Jazda teronowo-szutrowa w zasięgu 1 dnia lub promieniu 100km od domu w celach penetracyjno-zabawowych. Tudzież popołudiowa nauka skakania na mini torach czy wałach wiślanych.
2. Ze DIY stelażami za 50zł i sakwami za 300 jazda off-on krajoznawcza z namiotem w odległości weekendu czyli wycieczka lub zlot.
B, opcja dalej.
1. Laweta i w góry za granicę na pusto wokół bazy odległość jednodniowa czyli plecak i radocha z lekkości i swobody.
2. Baza tygodniowa czyli namiot w sakwy i jazda po połowie Karpat.
Ważne że blacha, OC i non stres jazda bez liczenia MTH.
No chyba proste logiczne zastosowanie i zgodnie z przeznaczeniem a zawsze lepsze mniej masy i więcej kucy niż na odwrót.
A, opcja blisko.
1. Jazda teronowo-szutrowa w zasięgu 1 dnia lub promieniu 100km od domu w celach penetracyjno-zabawowych. Tudzież popołudiowa nauka skakania na mini torach czy wałach wiślanych.
2. Ze DIY stelażami za 50zł i sakwami za 300 jazda off-on krajoznawcza z namiotem w odległości weekendu czyli wycieczka lub zlot.
B, opcja dalej.
1. Laweta i w góry za granicę na pusto wokół bazy odległość jednodniowa czyli plecak i radocha z lekkości i swobody.
2. Baza tygodniowa czyli namiot w sakwy i jazda po połowie Karpat.
Ważne że blacha, OC i non stres jazda bez liczenia MTH.
No chyba proste logiczne zastosowanie i zgodnie z przeznaczeniem a zawsze lepsze mniej masy i więcej kucy niż na odwrót.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
@Kristobal Nie zgodze sie ze zmotana CRF250L najwyzej dorowna WR250. Fakt porownujac oba fabryczne modele, WR prezentuje sie lepiej. Ale tez jest 1/3 drozsza (w zaleznosci od rynku)
Montujac customowe zawieszenie do CRF masz duzo wieksze mozliwosci i elastycznosc niz WR. Zostaje silnik ktory jest 5 KM slabszy.
To moze zniwelowac lub nawet przegonic wybierajac odpowiednie mody.
Pozostaje kwestia oplacalnosci modyfikacji - wszystko zalezy od ceny wyjsciowej motocykla.
WR250R Nowa 29900, uzywana 15 000 - 20000
CRF250L Nowa 18800, uzywana okolo 14 000
Przy zakupie nowej masz 11100 roznicy, przy odpowiednich zakupach starczy na tuning i przegonienie fabrycznej WR250R
Niezgodze sie tez ze przelozenia sa za krotkie, 1 i 2 motocykl bardzo ladnie ciagnie i czuje wiekszy moment niz na F800GS. - Roznica masy musi robic swoje.
Mi na dzien disiejszy wysarcza.
Gdzie mozna tym motocyklem pojechac? Jak sie czlowiek uprze to wszedzie, conajmniej 3 osoby objechaly nim swiat do okola: amsterdamtoanywhere, Stephie Jones
Oczywiscie jak ktos ma 2,1m wysokosci to sie bedzie meczyl, ktos kto zamierza przeleciec autostradami 2/3 trasy - bedzie sie meczyl. Ale da sie nim dojechac wszedzie.
PS. Prace przy mojej Hondzie nadal trwaja ostatni mod: hyperpro przod i tyl
Montujac customowe zawieszenie do CRF masz duzo wieksze mozliwosci i elastycznosc niz WR. Zostaje silnik ktory jest 5 KM slabszy.
To moze zniwelowac lub nawet przegonic wybierajac odpowiednie mody.
Pozostaje kwestia oplacalnosci modyfikacji - wszystko zalezy od ceny wyjsciowej motocykla.
WR250R Nowa 29900, uzywana 15 000 - 20000
CRF250L Nowa 18800, uzywana okolo 14 000
Przy zakupie nowej masz 11100 roznicy, przy odpowiednich zakupach starczy na tuning i przegonienie fabrycznej WR250R
Niezgodze sie tez ze przelozenia sa za krotkie, 1 i 2 motocykl bardzo ladnie ciagnie i czuje wiekszy moment niz na F800GS. - Roznica masy musi robic swoje.
Mi na dzien disiejszy wysarcza.
Gdzie mozna tym motocyklem pojechac? Jak sie czlowiek uprze to wszedzie, conajmniej 3 osoby objechaly nim swiat do okola: amsterdamtoanywhere, Stephie Jones
Oczywiscie jak ktos ma 2,1m wysokosci to sie bedzie meczyl, ktos kto zamierza przeleciec autostradami 2/3 trasy - bedzie sie meczyl. Ale da sie nim dojechac wszedzie.
PS. Prace przy mojej Hondzie nadal trwaja ostatni mod: hyperpro przod i tyl
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
KLX250 mam rozumiec ?
Jezeli masz szanse kupic tanio to to jest fajna maszyna - lzejsza od CRF250L. Zdaje sie sa 2 wersje, starsza na gazniku i nowsza na wtrysku.
Motocykl jest na pewno bardziej terenowy od hondy, duzo tanszy od yamahy, powiedzialbym gdzies tak pomiedzy. nie jezdzilem i nie ogladalem na zywo. Jedynie info z internetu.
Jezeli masz szanse kupic tanio to to jest fajna maszyna - lzejsza od CRF250L. Zdaje sie sa 2 wersje, starsza na gazniku i nowsza na wtrysku.
Motocykl jest na pewno bardziej terenowy od hondy, duzo tanszy od yamahy, powiedzialbym gdzies tak pomiedzy. nie jezdzilem i nie ogladalem na zywo. Jedynie info z internetu.
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: CRF 250L
Potrzebują coś drugiego, lżejszego od trampka, by mieć więcej swobody poza asfaltem. Zastanawiam się nad kupnem nówki sztuki, rozważam CRF250 lub właśnie KLX250. Cena podobna, osiągi i parametry też, kolorem się różnią (jak baba )
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
Jezeli mamy porownac stockowe motocykle to KLX bedzie mial lepsza zawieche, ale ciut slabszy silnik.
Tylko ze do tych motocykli mozna dostac kupe akcesoriow ktore je diametralnie zmienia.
Pytanie czy chcesz cos z nimi robic, czy tylko jezdzic na stocku?
Tylko ze do tych motocykli mozna dostac kupe akcesoriow ktore je diametralnie zmienia.
Pytanie czy chcesz cos z nimi robic, czy tylko jezdzic na stocku?
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: CRF 250L
Apetyt rośnie w miarę jedzenia, wiec drogi do zmian nie chcę sobie zamykać. Młodzieńczej fantazji już nie mam, na razie wystarczy stock.
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
To moze podejdz do salonu przysiac sie, pomacaj i zdecyduj.
Kawa jest 6 kg lzejsza niby niewiele ale jednak bedzie to czuc.
Kawa jest 6 kg lzejsza niby niewiele ale jednak bedzie to czuc.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: CRF 250L
Skoro apetyt rośnie to może poszuka 250x albo np. Drz-ty? Chyba że koniecznie chcesz nowy motong z salonu do ciurania po dziurach. .... ten Klx całkiem spoko wygląda - w USA sporo modyfikacji dostępnych.
Pzdr
Qter
Pzdr
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
Nowa zawiecha juz w motocyklu. Padlo na Hyperpro, przod i tyl.
Przod jeszcze mozna modyfikowac ale na razie wystarczy.
Motocykl jest wyrazniej twardszy - nie dobija juz tylem. Nie wiem czy nie za twardy ale to trzeba jeszcze troszke pojezdzic. Stal sie tez ciut wyzszy, ledwo siegam cala stopa do ziemi.
Na wiosne robiony jest wlasnie full przeglad i zmiana napedu, byleby w koncu przyszla ta pogoda
EDIT: Dodalem zdjecie
Przod jeszcze mozna modyfikowac ale na razie wystarczy.
Motocykl jest wyrazniej twardszy - nie dobija juz tylem. Nie wiem czy nie za twardy ale to trzeba jeszcze troszke pojezdzic. Stal sie tez ciut wyzszy, ledwo siegam cala stopa do ziemi.
Na wiosne robiony jest wlasnie full przeglad i zmiana napedu, byleby w koncu przyszla ta pogoda
EDIT: Dodalem zdjecie
Ostatnio zmieniony 23.02.2016, 17:47 przez MADRAFi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: CRF 250L
Nic nie widzę! Gdzie są zdjęcia ?!
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- Kiddo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 205
- Rejestracja: 30.01.2015, 17:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Stuttgart/ Gdańsk
- Kontakt:
Re: CRF 250L
To mam dla was dwa linki.
70 letnia pani na Hondzie robi runde po Ameryce Poludniowej : http://advrider.com/index.php?threads/7 ... e.1123180/
I tez pani ( no koles po tuningu ) tyle ze mlodsza na Kawasaki zwiedza Europe : http://www.svendura.de/alle_reiseberichte.php
Musze przyznac, ze coraz bardziej mi sie cos takiego podoba
70 letnia pani na Hondzie robi runde po Ameryce Poludniowej : http://advrider.com/index.php?threads/7 ... e.1123180/
I tez pani ( no koles po tuningu ) tyle ze mlodsza na Kawasaki zwiedza Europe : http://www.svendura.de/alle_reiseberichte.php
Musze przyznac, ze coraz bardziej mi sie cos takiego podoba
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
Dla zainteresowanych CRF 250L powstało polskie forum użytkowników motocykli Honda CRF 250 L/M
- Insekt
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 245
- Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skwierzyna
Re: CRF 250L
Dostępne na Tapatalku?
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
nie sadzilem ze bedzie zainteresowanie tapletalkiem, poczytam na ten temat.
- Insekt
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 245
- Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skwierzyna
Re: CRF 250L
Mnie osobiście wygodniej przeglądać "forumy" ; ) w Tapatalku. Wszystko w jednym miejscu, za dotknięciem kciuka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości