Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska kół.
Co prawda gość (link) zapewne jeździł spokojniej niż ja, ale potwierdzam, że przebiegi są spore.
I w zasadzie nie wiem, czemu tak późno postanowiłem przetestować Motoz Adv. na tył, bo na przodzie, już od dawna (jeszcze w GS800) na takich jeżdżę - a w zasadzie napierdalam
Czołem. Ja dopóki mój plecak nie posadzi się na własne moto i nie zmniejszę ilości asfaltu, to niestety Motozy adv muszą poczekać, a już dawno chciałem to zrobić. Narazie testuję Michelin Sirac i przyczepność jest świetna, coś tam pochłania szutrowych kamieni, zakleja się oczywiście moment. Ale liczę, że nastanie ten dzień, gdy wjadą moje wymarzone Tractionator Adventure p.s. Nie jechałeś czasem z ekipą tetem do Przedborza na zlot Stary Tramp? Chyba się spotkaliśmy przed zlotem, pod biedra na zakupach
Cześć!
Przy wyborze opon trzeba się kierować nie tylko rozmiarem ale warto rozważyć,
typ opony w zależności od warunków, w jakich najczęściej będziesz jeździć.
Opony letnie: Idealne do suchych i mokrych warunków, bez śniegu i lodu.
Opony zimowe: Konieczne do jazdy w trudnych warunkach zimowych, takich jak śnieg, lód i oblodzenia.
Opony całoroczne: Jeśli nie dużo jeździsz i mieszkasz w regionie o łagodnym klimacie, opony całoroczne mogą być dobrym wyborem.
Opony terenowe: przydatne w terenie
Nie kupuj używek, opony starsze niż 10 lat nie nadają się do jazdy, ponieważ guma traci swoje właściwośći. Na zachodzie nie wolno jeżdzić na takich oponach.
Przy wyboże opony, według mnie są bardzo ważne indeksy
Indeks prędkości
Indeks nośności
Indeks zużycia paliwa
Jndeks głośności