[S] WR450F

acid_toXin
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 148
Rejestracja: 13.06.2008, 07:57
Mój motocykl: nie mam już TA

[S] WR450F

Post autor: acid_toXin »

http://allegro.pl/yamaha-wr450-wr-450f- ... ?source=oo

Yamaha WR450F, rok 2003, częściowa modyfikacja. na 2005 (rozrusznik, sprzęgło rozrusznika), w okleinie YZF ONE

ZAREJESTROWANA z przeglądem, oświetleniem, światłem stop, motocykl sprowadzony z Belgii niecałe 3 lata temu i ma przejechane 3400km od wymiany cylindra i tłoka (robiłem tylko 1000km/rok, nie brałem udziału w zawodach), olej zmieniany co 1000km (od nowości jeżdzony na Motul 300V 10w40 - posiadam olej z każdej z 3 wymian), przy 500km miał wymienione łożyska tylnego wachacza, przy 2500km założony zestaw naprawczy pompy wody, wymieniony rozrusznik - ten aktualnie założony był profesjonalnie przewijany w Niemczach i jest 'mocniejszy' - tą WR można palić z guzika na zimno! (dokładam drugi w częściach). Przez 3400km zawory nie wymagały regulacji (sprawdzałem luzy regularnie tak samo jak pilnowałem zmiany oleju i mycia filtra) Motocykl jest bardzo zadbany - smarowałem łożyska, linki. ZESTAW NAPĘDOWY JAK NOWY, BRAK WYCIEKÓW Z ZAWIESZENIA. Zawieszenie w pełni regulowane, ustawione pod 73kg. Nie jeździł po kamieniołomach, nie był topiony, kilka razy odwiedził tor motocrossowy, przewróciłem się nim dwa razy na płaskim (zmęczenie :) ma się bardzo dobrze, pali od kopa i z rozrusznika, nie ma białych śladów na plastikach ani żadnych wgnieceń czy głębokich rys po spadaniu ze wzniesień po nigdy nie spadał. Nie widział też gór, głębokich brodów i błota. Widział za to dużo okolicznych lasów...

Motocykl został bardzo porządnie wyposażony i był bohaterem m.in. artykułu mojego autorstwa w Świecie Motocykli :) z imprez uczestniczył w kilku Pogoniach za Lisem, nigdy mnie nie zawiódł, nie żałowałem na niego.

WYPOSAŻENIE czyli to co czyni ją wyjątkową:

* zmieniony cały układ rozrusznika (w modelach 2003 był wadliwy) - rozrusznik, sprzęgło rozrusznika, dekiel
* zestaw napędowy z wzmacianą zębatką tylną Extreme
* handbary UFO z aluminiową szyną 130zł
* tytanowy kolektor wydechowy z nowszej WR ~600zł
* aluminiowa końcówka tłumika LeoVince X3 z db-killerem i łapaczem iskier ~1200zł
* aluminiowa, pełna osłona silnika ACD Racing Parts 500zł
* aluminiowe, grube wzmocnienia chłodnic ACD Racing Parts 200zł
* kierownica wraz z 3cm podwyższeniami oryginał Renthal 300zł + gąbka Zeta
* akumulator Yuasa
* błotnik przedni Acerbis 100zł
* osłony ramy Acerbis (nie ma na zdjęciu - dokładam) 100zł
* carbonowe okleiny ramy
* dętka tylna Michelin 4mm 100zł
* manetki Progrip
* osłona lampy przedniej 60zł
* hydrauliczny - odporny na wodę i błoto automat stopu (50zł) przy przednim hamulcu, dodatkowa wiązka elektryczna
* stacyjka + dwa kluczyki i oryginalny włącznik, metromierz
* dodatkowy licznik (prędkość, dwa przebiegi dzienne, temperatura...)
* pasy do wyciągania (przód, tył)
* okleina ONE YZF450
* odłączony Grey Wire, poprawiona pompka przyśpieszacza, wyjmowalny db-killer = duża moc
* prawie roczny Michelin S12XC i gruba 4mm dętka Michelin (za 110zł), z przodu półtoraroczny Maxxis

* dokładam też: torbę na tył (inna niż na zdjęciu - niebieska), stary rozrusznik, dekiel rozrusznika oraz koło przenoszące napęd, zębatkę 13 zębów przód dla wielbicieli wheelie (teraz jest 14/52)


TYLKO POWAŻNE OFERTY, NIE INTERESUJE MNIE ZAMIANA

NA ZDJĘCIACH WYSTĘPUJĄ DWIE TORBY ORAZ SKŁADANE LUSTERKO, KTÓRE NIE ZOSTANĄ DOŁĄCZONE DO MOTOCYKLA (ZOSTAŁY ZAMOCOWANE NA POTRZEBY ARTYKUŁU)

UWAGA: przy cenie wzięto pod uwagę wyposażenie i stan motocykla - doskonale wiem, że trochę dokładając kupisz zajechaną WR na aluminiowej ramie (cięższą :) , bardziej crossową, nawet bez połowy dodatków jakie posiada ten egzemplarz

CENA: 13.700zł DO NEGOCJACJI TELEFON: Siedem Osiem Cztery 795 286
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość