Kurza Du.a i nie kupiłeś go u mnie????
Jako że zajmuję się nowymi motocyklami możecie śmiało walić z zapytaniami dot. nowych motocykli. Sprzedaję głównie motocykle BMW ale w salonie mam też ducati, triumpha harasa yamahę i jeszcze coś się znajdzie.
Jakbym wiedział to na pewno bym cię męczył. Wcześniej pytałem o Explorera to mogłeś delikatnie zasugerować, że chętnie mi go sprzedasz
Niestety jeśli ktoś lubi spokojną charakterystykę silnika i płynnie oddawaną moc to nie triumph ani Yamaha. Triumph 800 ma silnik żywcem wyjęty z motocykla sportowego Speed Triple, więc wydaje mi się ze jest to mało motocykl enduro, ma też za długie przełożenia skrzyni biegów i potrzebuje wysokich obrotów. Raczej na szosę i codzienne wypady na moto. Podobnie zachowuje się 1200. Jeśli szukacie motocykla który wchodzi na gumę i wali 170 na 3 biegu to tylko ta marka.
Masz rację z tym silnikiem sportowym. Takie same odnoszę wrażenie. Czytając jeden z testów ktoś napisał, że Triumph w terenie działa zero jedynkowo. Albo od razu mocno albo nic. Ale prawda jest taka, że jakbym chciał kupić moto do enduro to nie kupiłbym nowego sprzętu tylko szukał bym używanego. Moto będzie w 95% jeździć po czarnym w dalekie trasy. Mając na myśli, że lubię zjechać z asfaltu to w tym przypadku mam na myśli lekki szuter. Generalnie ma to być moto, które ma jeździć po czarnym i mieć możliwość zjechać na szuter. I mam nadzieję, że Triumph się nada.
Jak pisałem wcześniej do jazdy po mocniejszych terenach mam Yamaha XT 600 3TB z 91 r. Kupiłem go za niecałe 10% wartości Triumpha a radocha jak u dziecka
Jakby ktoś szukał moto do enduro (nie hard enduro) to polecam w 100%
I tutaj mały offtopic: nie chce mi cholerstwo odpalić po dłuższym postoju. Wydaje mi się, że coś z gaźnikiem. Jakby ktoś z okolicy znał jakąś złotą rączkę to proszę o namiary
i ostatnia sztuka najczęściej porównywana z tymi dwoma motocyklami to R1200GS, jest to motocykl bardzo przyjazny dla użytkownika, oddający delikatnie moc, dysponującym sporym momentem z najniższych prędkośći obrotowych. Motocykl pali ok 5,5-6,5 litra na 100km. Spore wyposażenie które oferuje producent pomaga nam skonfigurować motocykl typowo pod nasze potrzeby. Od komputera przez kontrolę trakcji aż po elektronicznie regulowane zawieszenie ESA. Oczywiście powiecie że najdroższy motocykl z tych wszystkich. Owszem tak jest ale za to spróbujcie doliczyć do motocykli konkurencyjnych te akcesoria które proponuje BMW a wyjdzie Wam bardzo zbliżona wartość. Dalej BMW pozostaje najbardziej enduro ze wszystkich turystyczno terenowych motocykli dostępnych na rynku nowych pojazdów.
GS`y są wszędzie. Jak przejedziesz się latem w dolomity to masz wrażenie, że gdzieś niedaleko jest zlot tych motocykli. Ten moto jest tak doskonały, że aż nie jest dla mnie